Teltek multak a napok, Marcus nem ütott hozzam. És rá jottem hogy nem ragadok le nala . Jobbat erdemlek. De valahogy igazabol mindig meg bantott. Minden nap kb uj lannyal van. 'Fuckboy'
Fekudtem az agyon s snapchateztem mikor uzenetem jott.
Tinuska💗: Timi zavarok?
-nem dehogy:) minden rendbe?
Tinuska💗:hat nem. Talalkozunk a parkba?
-igen 10 perc s ott vagyok
Gyorsan fel oltoztem s el indultam. Csak arra tudtam gondolni hogy valyon milyen baja van
Meg lattam. Ott ult egyedul oda siettem hozza. Es konnyezet.
-heee jol vagy?-meg olelten
Nem-mi a baj?
Annaaaaa....
-mivan?!
Szakitott,m-m-m-mert a volt barátjat akarja.
Nem akartam el hinni. A tesom. Ossze torte a legjobb haverom szivet.
-jajna gyere ide-es meg oletem.
Ott ultunk. Csendbe . Csak olelkeztunk. O sirt.-figyu en mindig itt leszek neked barmi baj is van :)-mosolyogtam ra
Tudom és ezért szeretlek -es meg olelt.
-na gyere,tudom a tesom meg hogy nagyon szeretted de ő csak egy lany. Gyere mar.
Meg fogtam a kezet es el rancigaltam egy cukraudaba. Ittunk egy foro csokit. Amirol persze egybol marcus jutott eszmebe. Nagyon hamar el telt a nap. Haza kisert es meg olelt.
-szeretlek-sugta a fulembe
El mosolyodtam es es be mentem a hazam-annnaaaa!!!
Mivan
-ugy meg bantottad tinust
Sajnalom
-aha m1
Jo
S azzal el mentem. Szeretem annat. De tinust is. Nem szerelemkepo. Vagy igen? Nem.
Gondolkodtam meg egy kicsit aztan inkabb el mentem aludni.
Masnap egyedul mentem suliba mert anna az uj 'baratjaval' vagyis nem uj mert mar egyutt voltak,alexanderrel mentek. De nah nem erdekel a sherelmi elete. Se az ove. Se a mase.
Pont francia ora jott. IMADOM. Es francia orszagot is mert az a 'szerelem orszaga' de hat oda nem jutok el . Vagxis el juthatnek de nincs amikor. Meg akivel. A gondolkodasomat a csengo zavarta meg. Be jon a tanarno.-jo hirem van gyerekek,van par tanulo aki el megy franciaorszagba cserediakként egy hónaora persze ha anyagilag tudjak fedezni a koltsegeket.
Jesssszus nagyon boldog lettem. Hatha hatha hatha hatha en
-Alexandra, nándor ,gergő es Anna ti mehettek
Nagyon meg orultenFRANCIAORSZAGBA FOGOK MENIIIII
Kommenteljetek kerlek