a francbaa

278 19 3
                                    

Nem tudtam hogy mit válaszoljak neki. Nem tudtam mit érzek. Hogy ki iránt érzek valamit. Ahjj. Csak el akartam menni innen. Akarhova.
De ezt probáltam most el felejteni. Holnap a szülinapom. A 18-dik ( igen story elejen 16 volt xd azota telt az ido xd.) Azt akarom hogy ez legyen a legjobb szülinap. Nem akarok nagy felhajtást meg rengeteg ajándékot csak legyen különleges. Például a családdal elmenni valahová.

Reggel arra keltem hogy Anna az ágyamra ugrott

-18 éves vagy hugiiiii!!!!!!-és ölelt meg
-es te is mert iker tesok vagyunk 😂-vertem fejbe egy párnával.

Gyorsan ki keltem az ágyból és le mentünk. Anyáék lent kávéztak.

-jóreggelt!
-ne itt a két szülinapos-jöttek hozzánk es meg öleltek.

Kész reggeli várt minket.
*bzzzbzzzz* üzenetem jött.
Több mint 1000 'boldog szulinapot' kivánság érkezett. De most Marionak irok vissza elöbb.

Mario🤙💚: Nagyooon boldog szülinapot picur. Tudod hogy mennyire szeretlek baba ❤és örülök hogy az életem része vagy.

-ahjj Mario köszi szépen én is szeretlek téged nagyon❤

Mario🤙💚: ma tali?

-nemtudom remélem össze jön

*bzzzz* ujjabb sms. Ez marcustol. Wtf

Marcus: Nagyon boldog szülinapot Timi. Már te is nagy kislány lettél. Nagyon örülök hogy meg ismerhettelek. Csak hogy tudd mindig rád gondolok és igenis szeretlek. Boldog szülinapot megint 💓

-köszönöm Maciii💚

A szüleimmel késöbb el mentünk enni egy vendéglőbe. Nem kivantam semmi ajándekot. Ezért ugy egyeztunk ha valami meg tetszik azt kapom. Anna kapott egy uj tellott.  Azóta is csak szelfizik. Ugy 6 ra értünk haza. Meg a nagyijék jönnek s pár ismerős. Hozzánk tartozó. Ilyen kis össze jövetel. Ha minden igaz mario is jon.
Egy dolog "aggaszt". Már delutan 6 és martinus nem irt. Az egesz hazugság volt amit irt. El is felejtette a napom...

Martinus szemszöge

Lent ültem a nappaliba és telefonoztam. Halottam Marcus nagy hangosan jön le a lépcsőn.
-gondolom irtál már timinek - vágta hozzám
-tegnap igen azota nem valaszolt.
-s ma nem?
-nem? Miért
-te agyhalott. Ma van a szülinapja. Istenem...-azzal folytatta a pakolást a konyhába
-a szülinapjaaaa?????
-igen a szülinapja, de biztos Lena ki verte a fejedből
-hagydmár őt. Nem csinált semmi rosszat
-nem? Ténleg nem? Meg igértem le szálok rola, hogy legyen a tied Timi. Erre csak ugy el dobod. Multmor én lattam kint sirni én vigasztalt meg. Tettem boldoggá. Miért? Mert te inkább lenaval voltál. S a szulinapját is el felejtetted. Hát nagyon el vagy tévedve ha ezekután azt hiszed higy neked hagyom. Ugy probálkozom mint meg soha hogy vissza szerezzem- mondta közbe huzta a cipőjét- ha most meg bocsátasz mennek kell - fel kapott egy virág csokrot. Nem volt nehéz rá jönni hová megy.
- a francba!!!!!!!-kiáltottam és egy párnát a falhoz.
Gyorsan fel öltöztem és Timiék háza felé vettem az irányt.

Igen,mostanába nimcsenek részek. Esküszöm probálok irni. De csomot kell tanulonom. De azért remélem ez tetszik annak ellenére hogy elég gagyi. Vote +komment =kövi ❤

És én azt hittem...Where stories live. Discover now