fránya hormonok

199 17 9
                                    

-El olvasnád nekem a Hófehérkét?-nézett rám boci szemekkel.

-Persze,ha azt szeretnéd. Neked bármit -pusziltam meg a homlokát.

El keztem olvasni a mesét, egy öröm volt a kislányomak mesét olvasni és nézni ahogy élvezni.

-Én is hercegnő akarok lenni-mondta

-Az vagy,a legszebb hercegnő az egész világon-mosolyogtam rá- és a mami a legszebb királynő,igazam van?

-igeeeen,de ki a mami királya, te vagy Martinus?

Itt kicsit le blokkoltam. Nem tudtam mit vaszoljak ezért hozzá hajoltam és meg pusziltam.

-Szép álmokat,most alugyál-majd ki mentem a szobábol.

Le mentem és Timi feküdt a kanapén. Ahogyan meg látta hogy közeledem arréb húzodott intve hogy le ülhetek mellé.

-Jázmin alszik?

-Igen,elaludt. Angyali ,és tudod miért?

-Miért?

-Mert nagyon hasonlít rám-nevettem el magam.

Timi csak nézett rám és nem kacagott mint én.

-nem érted a viccet? Terhesség ezt hozza ki belőled?-probáltam viccelödni megint.

Timinek a szája le kanyarodott (☹-igy) , a szemei be könnyesedtek és sirni kezdett. Jajne a fránya hormonok.

-Hé nem akartalak meg bántani-mondtam de hát őt ez hol érdekelte? Sehol. -Kérlek,ne sirj. Nem tesz jót se neked se a babának.

De Timi mégjobban sirt, aminek köszönhetően Jazmin is el kezdett sirni. Na még csak ez kelett. Én nem tudom hogy ilyenkor mit kell tenni. Kit probaljak meg vigasztalni? Timit akiben a  tesom gyereke van vagy a lanyomat?


Tudom mostanába nagyon rosszak a részek. Aligy olvassátok. Kérlek kommenteljetek vagy privátba adjatok pár ötletet. 💛
▪most irom a kövi részt,persze azis ilyen gagyi mint a többi de ha szeretnétek ma olvasni kommenteljetek ▪

És én azt hittem...Where stories live. Discover now