Derya uzun gece karası saçlarını savurarak hızla ablasının boynuna sardı kollarını.
"Abla nerede kaldınız? Sabahtan beri sizi bekliyoruz!" Arya kardeşinin neşesi karşısında derin bir nefes alarak oynayacağı oyuna hazırladı kendini. Kızın yanaklarına sulu öpücüklerini bırakırken elinin tutulması ile kısa bir an gerildi.
"Ablanın suçu yok Baldız. Her zamanki gibi benim işlerim yüzünden geciktik. " Ablasını bırakıp eniştesine sarılırken Arya kocasının hemen rolüne bürünmesi karşısında yüzünü buruşturdu.
"Aşk olsun enişte! Ablamı aldığın yetmiyor gibi bizimle geçireceği zamanıda kısıtlıyorsun iş kolikliğin yüzünden! " Derya'nın sitemli sözleri karşısında Kerim küçük bir kahkaha atarak kolunu kızın omzuna doladı ve üçü eve doğru ilerlerken şakayla karışık cevap verdi.
"Ablanı bu kadar çok özlüyorsan seni de Dağhan'la evlendirelim hiç ayrılmazsınız! " Arya bakışlarını hızla kocasına çevirirken Kerim baldızına muzipçe göz kırptı ."Ne dersin kara çalı!?" Arya ile sevgili olduklarından bu yana kendilerine rahat yüzü göstermeyen kıza kara çalı diye takılıyordu hep. Derya ise yüzünü buruşturarak çemkirdi.
"Enişteee! Ben kala, kala senin çapkınlıktan egosu Everest'e çıkmış kardeşinemi kaldım! Aşk olsun! Türkan Şoray gibi kızım! Senin kardeşine varacağıma rahibe hayatı yaşarım daha iyi! " Kerim'in kahkahası ile kolunun altından çıkarak topuklarını yere öfkeyle vura vura eve doğru ilerledi.
"Peşimde ne, Nick Bateman ler, Kıvanç Tatlıtuğ'lar kuyruk oluyor da ben yüz vermiyorum! Senin kardeşin olacak o hilkat garibesine mi olur diyeceğim? Seninkide laf yani! " Derya'nın homurdanmaları ile Kerim ufak bir kahkaha atarken Arya ona dönerek sinirle konuştu.
"Ne den yaptın bunu!? Şimdiki planında kardeşim mi? " Kerim'in gülüşü yüzünde büyürken karısının yanağına doğru uzandı ve gözlerine bakarak okşadı.
"Neden bu kadar sinirleniyorsun? Belki de her şey sona erdiğinde onları biz bir araya getiririz. Bence gayette yakışıyorlar! " Arya'nın konuşmasına fırsat vermeden eve doğru çekiştirdi. Kızın içi inanılmaz bir öfkeyle dolarken onun yeni oyunlar peşinde olduğunu düşünüyordu. Fakat bilmediği Kerim kalbinden geçenleri söyleyip, içinden geldiği gibi hareket etmişti. Nedense bu aileyle bir araya gelince aklındaki her şey uçup gidiyordu.
Yunus elinde salata tabağı ile mutfaktan çıkarken kızı ve damadını görünce mutfaktaki karısına ters bakışlar atarak homurdandı.
"Beni damadın önünde rezil ettin kadın! Ne var sanki bıraksaydın da o maçın özetini izleseydim! Benim gibi bir adama sofra kurmak yakışıyormu!? " Arya ve Kerim babasının sözleri ile gülümserken Deniz mutfaktan seslendi.
"Mızmızlanma canım! Yoksa korkusuz Yunus Toralı karısına yardım ettiği duyulur da arkadaşlarının ağzına sakız olur diye korkuyor mu!? " Yunus, bir elinde salata tabağı kızına sarılıp, damadıyla tokalaşırken isyan edercesine karısına cevap verdi.
"Ne alaka kızım ya! Niye korkacakmışım? Zaten her şey o Kenan denen kılıbığın başının altından çıkıyor. Karısı onun pastanede yardım edişini size ballandırarak anlatınca, sizde bize sarıyorsunuz farketmedim sanma! " Derya babasının masaya salatayı bırakırken ki halini cep telefonu ile ölümsüz leştirirken Yunus patlayan flaşla adeta gözlerini şaşkınca açarak kükredi.
"Ula uşak! O çırpı bacaklarını kırdırtma bana! Yettin ula! Anası bi taraftan kızı bi taraftan ömrümü yediniz da!" Kızının elindeki telefonu sallayıp, sosyal medyayla kendini tehdit etmesi ile Yunus'ta film kopmuştu. İşaret parmağını Derya'ya doğru tehdit edercesine sallayarak kesin bir dille konuştu. " Yarından tez yok, o testi o bacaya çıkacak! And olsun ki ilk kıran uşağa vereceğim seni! " Derya gözlerini korkuyla açarken babasının üzerine yürümesi ile kendisini eniştesinin arkasına atarak çemkirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)
General Fiction+18 Sahneler içerir Genç adam karşısındaki kızın mavi gözlerine büyük bir öfkeyle bakarken kız da altta kalmayarak çemkirdi. "Cıktım eruk dalına kirildi tepecuğu, ne afgurursun oarada emicemin kopecuğu! " Esmer teni sinirden kırmızıya dönen adam s...