Bölüm Şarkısı -Neşet Ertaş : Gönül Dağı
Keyifli okumalar 💜💜💜💜
Derya hava alanından çıktıktan sonra bakışlarını dikkatle etrafında gezdirdi. Verdiği ismin yazılı olduğu bir şey aradı gözleri ve çok uzun sürmeden gördüğü kişiye doğru çevirdi adımlarını. Kendisini bekleyen genç adama doğru ilerleyerek önünde durdu. Genç adam kendisine şaşkınca bakıp ve bu şaşkınlığını gizleyemeyerek sordu.
"Derya Toralı!" Derya başını olumlu anlamda sallayıp gülümseyerek cevap verdi.
"Evet!" Genç adam kendini hızla toparlayarak elini uzatıp gülümsedi.
"Kusura bakmayın Derya hanım savaş muhabiri olunca haliyle karşılayacağım kişiyi bir erkek olarak bekliyordum. Üstelik isminizde iki cins için uyumlu. Şaşkınlığımı maruz görün." Derya gülümseyerek başını iki yana salladı.
"Önemli değil. Sizde haklısınız." Uzun boylu genç esmer adam Derya'nın elini bırakarak aklına yeni gelmiş gibi kaşlarını havaya kaldırarak mahçupça gülümsedi.
"Özür dilerim kendimi tanıtmadım. İsmim Ahmed Zahir Kavir."
"Memnun oldum." Derya'nın gülümseyişine karşılık pda gülümseyerek elini kaldırarak yol gösterdi.
"Kadın savaş muhabirlerini pek sık gördüğüm söylenemez. Daha doğrusu ilk sizi gördüm. O yüzden çok şaşırdım. " Derya başını olumlu anlamda sallarken adam önüne geldikleri aracın kapısını açarak etrafına bakınıp bakışlarını Derya'ya çevirdi. " Eşyalarınız yok mu?" Derya adamın sorusu ile bir an bekledi. Eve hiç uğramamıştı ki eşyalarını alsın. Zaten gerekte yoktu kıyafete yada başka bir şeye. Ne gerekiyorsa buradan temin edebilirdi. Laptopunu,telefonlarını,kredi kartlarını hiç bir eşyasını almamıştı olurda kocası bulmaya çalışırsa diye. Düşüncelerini toparlayarak cevsp bekleyen adama döndü.
"Eşya taşımayı pek sevmem. Gerekli nir kaç şeyi buradan da temin edebilirim diye düşündüm." Adam başını olumlu anlamda sallayınca Derya devam etti. "Ama önce ceptelefonu ve laptopa ihtiyacım var. Geri kalan lazım olan araç gereçleri bir kaç güne arkadaşım getirecrk zaten." Adamın onayıyla araca bindi.
"Derya hanım sizin gazetenin buradaki ajansında çalışıyorum. Bölgeyi bildiğim için gelen muhabirlerinize rehberlik yapıyorum.Levent abiyle babam uzun yıllardır arkadaş. Levent abi yeni muhabir gelecek deyince sizin bütün sorumluluğunuzu babam bana verdi. Ama önce diğer arkadaşınızı bekliyorduk tabi ondan nöylr bir şaşkınlık yaşadım. Anlayacağınız siz nereye ben oraya. İstediğiniz bir şey olursa çekinmeden söyleyin ben hallederim." Derya aracı kullanan adama dikiz aynadından bakarak cevap verdi.
"Bak Ahmed önce bir konuda anlaşalım seninle. İlk iş olarak bana hanım demeyi bırak lütfen kendimi yalılardan,saraylardan çıkma kızlar gibi soğuk ve itici hissettiriyorsun! Sen hanım dedikçe gözlerim etraftan bir yerlerden kuçuk hanim diyerek fırlayacak bir arap bacıyı arıyor." Kendinden bir kaç yaş büyük olduğu belli olan adamın kahkası ile Derya da güldü. "İkincisi bir daha bana ülke başkanıymışım muamelesi yapar gibi arka koltuğa kırıttırma lütfen!" Adam bu sefer daha büyük bir kahkaha atınca Derya çattığı kaşlarının altından bakıp homurdandı." Neden gülüyorsun her sözüme çokmu komiğine gitti." Ahmed gülüşünü bastırmaya çalışarak cevap verdi.
"Yok estağfurullah ondan değilde o söylediklerin bana da tersti zaten ama babam böyle emredince ne yaparsın el mecbur işte.Ama rahatladım şimdi bak. Bende kendini beğenmiş kasıntı kızlardan hiç haz etmem iyi annlaşacağız seninle demekki." Derya olumlu anlamda başını sallasada onun son sözlerinden sonra temkinli yaklaşmayı not etti aklına. Hiç bir erkeğin saçmalaıklarını çekecek ne gücü ne de sabrı kalmıştı çünkü kocası bütün bakiyeyi sıfırlamıştı. Ahmed,Derya'nındeğişen havası ile tekrar konuştu. " Yanlış anlama anlaşacağız derken arkadaş oluruz anlamında. Öyle askıntı tiplerden değilimdir. Hem zaten istesende olamam evliyim." Hatırladığı karısı ile farkında olmadan yüzüne kocaman bir gülümseme yayılırken sözlerine devam etti. " Seninde evli olduğun bilgisini verdi Levent abi. Kocan asabiymiş biraz, göz kulak ol kızıma yanlış bir durum olmasın dedi." Derya adamın karısını anarlen yüzünde oluşan gülümsemeye takılı kalıp farkında olmadan oda gülümserken Ahmed'in açık sözlülüğü karşısında kocasını hatırlayınca durgunlaştı bir süre.Dikiz aynasından arkadaki kızı kontrol eden genç adam tebessüm etti. Anlaşılan daha ilk günden ayrılık acısı çekiyordu ve kocasını özlemişti. Aracın kornasjna uzunca basarak bağırdı. "Ehliyetini dağdakilerden mi aldın şerefsiz biçecekmisin bizi!?Ulan çekil hayvan oğlu hayvan! Birde bakıyorsun atarlı atarlı indirme beni aşağıya!" Derya daldığı düşüncelerden adamın sesiyle sıyrılırken endişeyle etrafına bakındı. Oto yoldan ayrılmış daha az işlek olan bir yola girmişlerdi. Önlerinde ilerleyen üç araçlarla aralarında uzun bir mesafe vardı ve etraflarında başka araç gözükmüyordu. Yolun diğer tarafında inek sürüsü ve onları toparlamaya çalışan bir çoban vardı.Savaş alanı bir bölgedeydi ve ufak bir tehlikeye karşı bile hazırlıklı olması gerekiyordu.Kocasını unutmak için gelmişti eğer onu biraz önceki gibi sürekli düşünecekse bir haftaya kalmaz nalları dikerdi. Kendini toparlayarak yerinde dikleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)
General Fiction+18 Sahneler içerir Genç adam karşısındaki kızın mavi gözlerine büyük bir öfkeyle bakarken kız da altta kalmayarak çemkirdi. "Cıktım eruk dalına kirildi tepecuğu, ne afgurursun oarada emicemin kopecuğu! " Esmer teni sinirden kırmızıya dönen adam s...