Bölüm-15- Arayış

3.8K 358 299
                                    

Bölüm Şarkısı - Ferdi Tayfur - Huzurum Kalmadı

Keyifli okumalar umarım beğendiğiniz bir bölüm olur 💕💕

Kayınbabasının sözleri ile zaman durmuştu sanki. Bedenini saran duyguyu ilk defa iliklerine kadar hissediyordu. Kaybetme korkusu ilk defa bu denli yakıyordu canını. Belki de kendine güveninin sebebi bütün yaptıklarına rağmen karısının hep onun yanında arkasında durmasıydı. Ondandı belki şimdi etrafında arkasında hissettiği sonsuz boşluk hissiyatı. Her düştüğünde onu düşerken tutan dalı kırmasındandı belki de kollarının boşluğa düşmesi. Önündeki taşları her defasında sevdiğinin kaldırmasıydı belki de, şimdi kendi koyduğu taşa takılıp sendelemesi. Demmek ki sevdiği kadın bu güne kadar çaresizliği hiç tattırmamıştı ona,şimdi o yüzdendi nereden başlayacağını bilememesi. Buğüne kadar kendisinin kimsenin yardımına hiç ihtiyacı olmamıştı, bu yüzdendi demekki karısının ailelerine bu denli önem verişi. Dolan gözlerini Yunus'un gözlerine dikerek acıyla fısıldadı.

"Baba lütfen! Yalvarırım dediğin şeyi yapma! Boşama beni karımdan!"

Yunus, Kayra'nın gözlerindeki acıyı,pişmanlığı en önemlisi kızına karşı olan aşkını görsede Derya'nın yaşdıklarını bir baba olarak görmezden gelemezdi. Madem ki kızı bu yolda sabrını tüketmişti oda gereken neyse kızına söz verdiği gibi onu yapacaktı.Üstelik bir baba olarak damadına olan öfkesi en üst seviyedeydi. Evliliklerde tek tarafı suçlamak hata olurdu. Elbetteki kızınında ufak hataları vardı ama bu, kızına ağır yaralar aldığı bir evliliği devam ettirmesi konusunda ısrar edeceği anlamına gelmiyordu. İçi alev alevken kzına verdiği söz yüzünden öfkesini güçlükle bastırdı. Eğer o sözü vermemiş olsaydı Kayra'yı elinden kimse alamazdı. Gözlerindeki öfke ateşiyle karşılık verdi damadına.

"Saatler önce söylediklerini unutma Kayra! Derya isterse yüreğini kendi ellerinle söküp onun avuçlarına bırakacaktın!Boşanmanızı isteyen ben olsaydım bunu yıllar önce yapar sizi boşardım! Yıllardır benim istediğimi şimdi kızım istiyor! Şimdi sende gerekeni yap söylediğin sözün arkasında dur!" Bakışlarına yerleşen alaylı pırıltıyla bakyı Kayra'nın gözlerinin derinliklerine. "Yıllardır koca olmayı beceremedin,bari bunu becer!" Kayra işittiği sözün ağırlığı ile yumruklarını sıkarken Deniz'in bakışları hızla kocasına döndü. Gözlerindeki ateş Yunus'u bile ürpertirken keskin bir ses tonuyla bağırdı.

"Yeter!" Herkesin bakışları Deniz'in çıkışı ile o yöne dönerken o tekrar konuştu." Tamam Kayra çok büyük hatalar yaptı ama sizde bir aziz değilsiniz! Belki sizin gençliğinizde yaptığınız hatalardan daha fazlasını yapmış olabilir ama siz bu yaşınızda hala hatalar yapabiliyorsanız onun yaptığı hatayı ona bu şekilde ağır konuşarak düzeltemezssiniz!" İşaret parmağını sertçe kocasının göğsüne dürterek sözlerine devam etti." Sen bir babaysan bende anneyim! Onu ben doğurdum! Onu bedenimde taşıyabilmek için çektiğim acıları sen görsel olarak görürken ben iliklerimde hissettim! Bu ne demek hiç bir erkek anlamaz! Sen zamanında o hataları yapmadın mı!? Sana göre hafif kalabilir ama bende kızımın çektiği acıların aynısını çektim! Bende boşanmak istedim ama yinede bir şans verdim çünkü seni seviyordum! Benim ki baba değil miydi? Bizim için savaşırken sana köstek mi oldu el altından destek mi oldu! Yapma Yunus!" Bakışlarını bu defa Mehmet'e çevirerek hırsla çemkirdi.

"Ya sen! Sen çok mu farklıydın oğlundan! En azından yatakta başkası ile kendini bastırmadı Kayra! Derya'dan başkasına hiç bir zaman göz ucuyla bile bakmadı! Sizin yapamdığınızı o yaptı! Derya'nın aşkı kalbine düştüğü günden itibaren bütün kadınlara karşı kapadı gözlerini! Bir kadın için bunun önemini biliyor musunuz!"

"Denizz!" Kocasına sert bakışlarını çevirerek bağırdı.

"Suss Yunus! Yemin ediyorum parçalarım seni şimdi! " Yunus karısının tehtidi ile şaşırırken O sözlerine devam etti. " Ya siz kazık kadar adamlardınız be! En küçüğünüz yirmisekiz yaşındaydı bizi elalemin diline düşürdüğünüzde. Sonra hataydı deyip kendinizi aklamaya çalıştığınızda." Eliyle Kayra'yı gösterdi hırsla. " Bu çocuk kaç yaşında!? Benim kızım kaç yaşında! Ya siz bunlara davullu zurnalı düğün yapıp gerim gerim gerildiğinizde kaç yaşındaydı bu çocuklar!? Neye izin verdiniz? Apar topar evlendirdiniz çocukları? Birbirlerini seviyor bike olsalar açılamamışlardı daha birbirlerine! Emeklemeden koşturdunuz bu çocukları! Siz kazık kadar adamlar böyle hatalar yaparken Kayra yapınca mı suç oldu!? Elinizi vicdanınıza koyun! Sizin otuz yaşınızdaki olmayan aklınızla yediğiniz haltları bu çocuk yirmibeş yaşında yapıyorsa siz önce dönün kendi hatalarınızı sorgulayın! Açtırmayın benim ağzımı siz, o zamanlar otuzlu yaşlarınızda olamanıza rağmen adam olup dört dörtlük kocalık mı yaptınızda şimdi bu yirmibeş yaşındaki çocuktan onu bekliyorsunuz!?" Kayra üzerinde yapılan tartışmayı film izler gibi izliyor donmuş gibi yerinden hareket edemiyordu. Kolundan çekiştirilmesi ile kendine geldi. Odadan dışarı sürüklenirken tartışma sesleri hala koridordan duyuluyordu.

İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin