Bölüm Şarkısı - Güzin ile Baha - Gençlik Başım da Duman (Ateş Böceği)
Arkadaşlar bu bölüm ağırlıklı olarak Kaan ve Sarah çiftine ait. Bundan sonraki bölümler de Derya ve Kayra çiftinin zor günleri ile devam edeceğiz. İnşallah bu çiftimizi de seversiniz keyifli okumalar 🥰🥰🥰
Karısının sözleri ile duraksayan Kaan ne cevap vereceğini bilememişti. Sahi nasıl bu duruma gelmişlerdi. Öfkeden mi,kıskançlıktan mı,kışkırtmayla mı? İkisinin de sevgi ye dair dokunuşlarla bu hale gelmedikleri bir gerçekti. Öfkeyle kendi yaktığı ateşin cinsel çekimine kapılmışlardı ikisi de. Son anda aklı başına biraz olsun gelince yanlış bir şey yapmaktan korkarak dökülmüştü kelimeler ağzından. Araların da bir bağ olsun istiyordu. Nikahlı karısıydı ama ilklerini yaşayacaklardı hiç bir duyguyu barındırmayan sadece cinsel çekim üstüne yaşanacak bir şey istemiyordu.
Kendisi hislerini tam anlamıyla çözmüş değildi. Hatta ne hissettiğini bile bilmiyordu. Karısını gördüğü ilk andan beri duyguları inişli çıkışlıydı hep. Değişik bir atmosferin içerisindeydi sanki. İlk defa bir kadına karşı hem bu kadar öfkeleniyor, hem de sevmek için kendi kendine bahaneler arıyordu.ilk defa bir kadını kıskanıp saklamak ,yüreğine hapsetmek istiyor,ilk defa böyle ilkel duyguları olduğunun farkına varıyordu.Kendini bir anda içinde bulduğu bu değişik atmosferde kaybetmekten korkuyordu.
Bilmediği bu hisler sürekli aklında dönse de bakışlarını yatağındaki karısına çevirdi. Kızıl saçları bir pelerin misali dağılmıştı yatağa. Beyaz teniyle tezat bir görüntü oluşturuyor yeşil buğulu gözleri bir bütün gibi güzelliğini tamamlarken eşsiz bir tabloyu anımsatıyordu. Bir gün kendisine bu kadar güzel bir kadına sahip olacağını söyleseler güler geçerdi. Onun için yüz güzelliği değil yüreğinin güzelliğiydi önemli olan. Hiç bir zaman bir kriteri olmamıştı. Güzellik ona göre gelip geçici,hatta başa bela bir kavram dı. Bu yüzden hiç bir zaman karısının bu kadar göze çarpan bir güzelliğe sahip olmasını istememişti. Ama kader onun yoluna ender rastlanan bir güzellik çıkartmıştı ve kendisi bu kadar güzel bir kadınla nasıl baş edeceğini hiç bilmiyordu. Sürekli gözler karısının üzerinde olacak,sürekli tetikte olması gerekecekti. Aklı karma karışık bütün hisleri bir birine girmiş bir halde karısının hala utançla kızaran yanaklarına baktı. Karısı ondan ölesiye utansa da kızaran yanakları ve altındaki görüntü ile kendisi çok zor bir durumdaydı şu an.Bir tarafı sevgi isterken,bir tarafı ucunda ölüm de olsa bu noktadan sonra vazgeçmesini istemiyordu. Bir de üzerine oynanan ve oynanacak olan oyunları düşününce aklı büsbütün karışıyordu.Karısının biraz önce söylediği sözlerden çıkardığı anlama bakılırsa o da çevrilen oyunlarla başlayan bir ilişki istemiyordu. Bir tarafı onun da yaşananlar da bir suçu olmadığını fısıldarken diğer tarafı aklını başına toplamazsa karısnın da kadınların oyunlarına katılmakta geç kalmayacağını söylüyordu.
Sarah zeki bir kadındı ve ona karşı hiç hak etmediği davranışlarını, yaklaşımını bir an önce düzeltmediği takdir de üzerine oynanan oyunlara zevkle dahil olacağı kesindi. İşte o zaman düşeceği durum şimdiden gözünde canlanıyor ve o halinden korkmadan edemiyordu. Annesi ve teyzelerinin diğerlerine yaptıkları aklına gelince bir kaçışının olamayacağının bilincindeydi. Üstelik bir de babası ve amcaları da o oyunlara dahil olursa işler arap saçına dönecekti. Bu hikayenin sonunda da yananın kendisi olacağın dan adı gibi emindi. Kayra'nın ve diğerlerinin yaşadıklarını bizzat gördükten sonra bunu anlaması çokta zor değildi. O yüzden Sarah 'la bir an önce normal çiftler gibi yaşamaya ve onu şu an ki birlikteliğe ikna etmesi lazımdı. Vakit kaybedemez di çünkü karısının ağzından aldıkları her laf hanesine bir eksi olarak işleniyor bu da idam sehpasının her an biraz daha ayaklarının altından kaymasına neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)
General Fiction+18 Sahneler içerir Genç adam karşısındaki kızın mavi gözlerine büyük bir öfkeyle bakarken kız da altta kalmayarak çemkirdi. "Cıktım eruk dalına kirildi tepecuğu, ne afgurursun oarada emicemin kopecuğu! " Esmer teni sinirden kırmızıya dönen adam s...