Bölüm -8- İntikam oyunu

5.5K 371 161
                                    

Bölüm Şarkısı : Melek Masso - Bana Bi Koca Lazım

Derya'nın bakışları kocasının biraz önce kelepçenin ortasından geçirdiği kemerle yatağın cibinlik direğine bağladığı ellerine kayınca büyük bir öfkeyle kocasına döndü.Karşısında  kendisine alayla sırıttığını görünce sinirden kıpkırmızı kesilmiş bir surat ifadesi ile çemkirdi.

"Delimisin sen ne demeye bağladın beni buraya!? Amacın ne!?" Kayra gülüşü yüzünde genişlerken karısına doğru yaklaşarak dizini kıvırıp yatağa karısının yanına sokuldu. Bakışlarını Derya'dan çekmeden elini açıkta kalan bacaklarına uzatarak işaret parmağı ile aşık kemiğinden açıkta kalan kalçasına kadar hafif bir dokunuşla parmağını sürterek  karısının kulağına yaklaşarak fısıldadı.

" İstediğini veriyorum!" Derya'nın gözleri işittiği sözlerle aniden fal taşı gibi açıldı.

"Ne! Ne saçmalıyorsun sen!? Ne istiuormuşum ben!? Çabuk çöz beni Kayra!" Kayra karısının sözleri hafifçe geri çekilerek çapkınca sırıttı ve kaşlarını olumsuz anlamda havaya kaldırarak cevap verdi.

"Çözmem! Onca hazırlık yapıp  fantazi diye tepinip durdun. Arkadaşlarımı bile kurduğun hayallere dahil ettin.Üstüne bana,kocana,  sen bana karışamazsın dedin. Birazdan bedenlerimiz, nefeslerimiz birbirine karışacak. Sürekli benim tersime giderek bunu anlatmaya çalışmıyormuydun yoksa?"  Derya bağlı ellerini çekilştirip kurtulmaya çalışırken işittikleri ile ne diyeceğini şaşırdı.

"Nee! Hiçte bile! Ben öyle bir şey ima etmedim! Delirdin mi sen! Saçma saçma konuşma.! Beni küçümsediğin için giydim bunları.Küçük bir intikam oyunuydu sadece. Arkadaşlarına gelince evli olduğumuzu söylemen için ima da bılunmuştum. Benim ne suçum var onlar peşimde dolandıysa! Bu yapyığın hiç adil değil!" Arkadaşlarını tekrar olaya dahil eden karısı ile Kayra dişlerini sinirle sıkarark başını salladı ve yataktan kalkarak cebinden telefonunu çıkararak karısının gözlerine bakarak telefonunu salladı.

"Onlarda verecek yaptıklarının hesabını merak etme sen! Kimin karısına sarkıntılık ettiklerini ödeteceğim onlarada!" Bakışlarını kısarak kocasının ne yapmaya çalıştığını düşünen Derya,telofonla bir şeyler yapan  kocasını izlerken konuştu.

"Ya çözsene beni! Kimden hesap soruyorsan git sor!" Kocasının ilgisini çekemeyince bağırdı." Açlıktan öleceğim burada! Ölümü bu halde bulacaklar, senin yüzünden adım fantazi kurbanına çıkaca!" Kayra bakışlarını karısına dikerek telefonu kulağına götürdü ve açılmasını bekledi.

"Aykut! Bu gün Tuğçe ve Mert üstünde çalıştığımız dosyayla,çalışmak için bana gelmişler di ama ben pek müsait değildim. Şimdi o dosyayı al benim eve getir." Amir'inin sözlerini gülmemek için kendini zorla tutarak dinleyen arkadaşı buğazını temizleyerek cevap verdi.

"Tamam amirim!"Derya kocasının ne yapmaya çalıştığını kestiremezken sesini çıkartmamayı tercih etti. Ters bir şey yapıp onu daha fazla kızdırmak istemiyordu. Telefonu kapatmak üzere olan Kayra aklına gelen ayrıntıyla tekrar konuştu.Bunların dördü aynı evde yaşadığına göre tek tek aramasına gerek yoktu. " Saruhan ve Zeki evede mi? Eğer evde yanındalarsa  onlarıda getir! Değillerse de ulaş ne işleri varsa bırakıp buraya gelsinler!"

"Tamam amirim!" Kayra bakışlarını karısının dikkatle karısının yüzünde gezdirdi. En ufak mimiği bile kaçırmak istemiyordu. Ürkek bakışlarını gördükçe içinde baş gösteren gülme isteğini bastırmaya çalışarak sözlerine devam etti." Ayrıca gelirken yiyecek bir şeylerle kahve alın işimiz çok uyuklamayın başımda. Birde evime ilk defa geliyorsunuz yengenize nezaketen çiçek alın! Dağdan indiğinizi belli etmeyin!". Aykut artık kendini tutmakta zorlanırken Kayra'yı onaylayan bir cevap vererek telefonu güçlükle kapatarak kahkasını koyuverdi. Mert daha fazla dayanamayarak sordu.

İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin