Bölüm -24- Kovalamaca

3.6K 310 154
                                    

Bölüm Şarkısı - HiraiZerdüş - İçime Sevda Kaçar

Keyifli okumalar🥰🥰🥰

Kaan'ın  bağırması ile  korkuyla yerinde sıçrayan kadınlar ne olduğunu bile anlamazken adam koşar adım hızla duvarın üstündeki gençlere doğru yaklaşırken bir köşe de gözüne çarpan kovadaki elmalardan  kaptığı gibi söylenerek duvarın üstündeki gençlere doğru fırlattı.

"Siktiğimin şerefsizleri! Kimi izliyorsunuz lan siz piçler!?" Kaan ağıza alınmayacak, yeni ürettiği küfürlerini sıralarken gençler duvarın üstünden panikle atladılar. Hırsını alamayan adam homurdanarak arkasını dönmüştü ki kendisini şaşkınca izleyen karısından başka kimseyi görmedi öfkeden koyulaşan gözleri. Adımlarını tehlikeli bir sakinlikle ona doğru çevirdi.

Islak elbisesi bedenine yapışmış bütün hatlarını gözler önüne sererken,eteği ıslak olduğu için uzun bacaklarına yapışarak yukarı doğru toplanmıştı. Teninin beyazlığı, elbisesinin açıkta bıraktığı  bacakları, yüzüne yapışmış ıslak kızıl saçları ile biraz önceki iki piçe görsel şölen sunmuştu resmen! Ama Sarah hanım ne kadar seksi göründüğünün farkında değil miş gibi hala donmuş bir vaziyette biraz ilerisinde dikiliyordu. Bu kızın başında ki örtü ne ara çıkmıştı da millete o hayran olunası  saçlarını sergiliyordu. Öfkeyle yumruklarını sıkarak tısladı.

"Millete açık sinema mı oynatıyorsun! Ben sana o sinema nasıl oynatılırmış şimdi göstermez miyim lan!" Sarah kocasının sözleri ve öfkeden kararan gözlerinden şok olmuş bir şekil de ona bskarken Derya yüzüne yapışan ıslak saçlarını geri ittirerek Sarah'a bağırdı.

"Kaç Sarah kaç! Seni çiğ çiğ yiyecek yoksa bu ayı!" Sarah arkadaşının sesiyle irkilerek kendine gelirken bir iki adım gerileyerek kocasına baktı.

"Vallahi Derya başlattı! Üstüme bir anda suyu fırlatınca onun yüzünden başladı her..." Kocasının sebebini anlamadığı her adım da daha da artan öfkeyle üstüne gelmesi Derya'nın sözlerini hatırlamasına neden olunca huzla arkasını dönerek kaçmaya başladı.

Aniden dönmesi ile kalçalarına kadar uzanan saçlarındaki su damlacıkları çokta uzağında olmayan kocasının yüzüne savrulunca Kaan bir an duraksasa da oda huzla karısının peşinden koştu. Sarah önde Kaan arkada bahçeyi turlarken Kayra'da karısına doğru yaklaşıp üzerindeki ıslak kıyafetleri işaret ederek homurdandı.

"Şu halinize bak. Kaan haklı kızmakta! Bir de iki tane dingili çıkartmışsın oraya! Tamam plan mılan eyvallah ta şu halinizle o itlerin önün de. Bazen kantarın topuzunu kaçırıyorsunuz Derya!" Kocasının ses tonundaki sinirle onun göğsüne doğru sokularak fısıldadı.

"O çocuklar kim bilmiyorum ve siz gelene kadar dark etmedik bile. Ya annenin yine annenin planı ya da köyünüzün ergenleri. Benim ne suçum var şimdi? " Kayra'nın kaşları işittikleri ile çatılırken öfkeyle homurdandı.

"Kendi çektiğim yetmiyor bir de bu Kaan'ı aşık etmek için planlara dahil olup ekstra olarak ta yine bana çektiriyorsun! O iki piçi de bulup köy meydanın da ağızlarını burunlarını kırdırtacaksın bana!" Derya kıkırdayarak kocasının beline kollarını dolayıp fısıldadı.

"Seni süründüreceği mi  daha önce söylemiş miydim?"  Kayra suratını asarak hoşnutsuzca mırıldandı.

"Unutmak mümkün mü!? Günde en az beş defa tekrarlıyorsun yavrum!" Derya kocasının göğsünr bir öpücük bırakarak gönlünü almaya çalışırken bakışları hala bahçede koşan ikiliye kayınca gülerek bağırdı.

"Sarah koş! Eve kaç eve!"  Sarah koşmaktan nefes nefese kalmış bir şekilde  arkadaşını başını sallayarak onaylarken kocasının sesini işitti.

İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin