Bölüm Şarkısı : Ali Kınık - Kurtlar Sofrası
Keyifli okumalar 💞💞 Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi merakla bekliyorum. Hatalarım olduysa görmezden gelin çünkü size bölüm yetiştirmek için çom acele ettim 😉😉
Kayra aldığı haberle ne yapacağını bilemezken Tuğra kolundan Tutarak kendisine boş boş bakan kardeşini sertçe sarstı.
"Ne oldu oğlum söylesene?" Kayra bu sarsıntı ile kendisine gelirken Tuğra içinde büyüyen endişeyle tekrar sordu." Ne oldu lan? Yoksa Derya'ya mı bir şey oldu?" Gelen sorularla Kayra başını olumsuz anlamda sallayarak el firenini kaldırıp kontağı çevirdi ve aracı çalıştırarak sertçe yola çıktı. Tuğra onun bu haline anlam veremezken aracın sertçe hareket etmesi ile emniyet kemerini bağlayarak kardeşine dönüp bağırdı. " Lan manyak mısın!? Öldürecek misin bizi gerizekalı! Ne olduysa adam gibi söylesene hayvan!" Kayra kendisine saydıran kardeşine dönerek endişeyle cevap verdi.
"Babam!" Kardeşinin ağzından çıkan kelime, onun panik hali Tuğra'nın da endişelenmesine neden olurken duyacaklarından korkarak tereddütle sordu.
"Ne olmuş babama Kayra!? Adam gibi anlatsana lan! Cımbızla mı alacağız ağzından lafı!" Kardeşinin gaza biraz daha yüklenmesi ile elini torpidoya koyarak destek aldı." Yavaşla biraz! Geberip gideceğiz!" Kayrabakışlarını tekrar kardeşine çevirerek konuştu.
"Babam operasyonda vurulmuş! Hastaneye kaldırmışlar! Sen yavaş ol diyorsun!" Tuğra duydukları ile şaşkına dönerken elini torpidoya bir kaç kez vurarak bağırdı.
"Uç ozaman lan uç!" Eli ile gazo işarer ederek kükredi. "Bas şu gaza!" Ellerini hırsla yüzünde gezdirerek söylendi." Lanet olsun nasıl olmuş!?Arayan kimdi!?"
"Arayan Mert'ti! Ben açığa alınınca görevi babama vermişlerdi."
"Neeee! Ne açığa alınması!? Ne ara oldu bunlar Kayra!? Babamın alakası ne bu görevle!? Hem niye açığa alındın sen!" Kayra kardeşinin bitmeyen soruları ile bakışlarını kısa bir an ona çevirerek bıkkınlıkla cevap verdi.
"Üç gün önce açığa alındım! Açığa alındığım için,yakınkığımızdan dolayı babamı operasyonun başına geçirmeleri mümkün değildi ama geçirmişler işte! Terörle bağlantılı silah kaçakçılarının peşindeydik. Yaptığımız ikinci operasyonda bir karışıklık olmuş Derya onların içine düşmüş herşeyi kayda alıp haber yapınca beni görevi ihmalden açığa aldılar sonuç bu!" Tuğra kardeşinin anlattıklarını hayretle dinlerken ne söyleyeceğini bilememişti. Kayra elini direksiyona sertçe vurarak bağırdı.
"Ben böyle olacağını biliyordum! Biliyordum! Kaç sefer uyardım Derya yı ! Bırak bu işin peşini! Yapma dedim! Kendine yada operasyonu yürütenlerden birine zarar vereceksin dedim! " Her söylediği sözle elini direksiyona hızla geçirirken Tuğra kardeşinin koluna dokunarak onu uyardı.
"Çek şu arabayı kenara!" Emniyet kemerini çözerken Kayra kardeşine anlam veremeyerek bakınca Tuğra tekrar konuştu." Kafan yerinde değil! İki de bir direksiyona vurup duruyorsun babama yetişelim derken bizi öldüreceksin!" Kardeşinin sözleri ile Kayra hızını düşürerek aracı sağa çekti ve hızla inerek diğer tarafa dolandı. Tuğra direksiyonun başına geçerek aracı çalıştırıp daha temkinli bir şekilde kullanırken Kayra saçlarını çekiştirerek homurdandı.
"Dinlemedi! Beni dinlemedi burnunun dikine gitti hep! Lanet olası bir terfi için harcadı bizi!" Tuğra bakışlarını kardeşine çevirerek dişlerinin arasından tısladı.
"Saçmalama! Kendine gel! Derya'nın ne suçu var? İşini yapmış kız!" Kayra öfkeli bakışlarını kardeşine çevirerek aynı şekilde karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)
Ficción General+18 Sahneler içerir Genç adam karşısındaki kızın mavi gözlerine büyük bir öfkeyle bakarken kız da altta kalmayarak çemkirdi. "Cıktım eruk dalına kirildi tepecuğu, ne afgurursun oarada emicemin kopecuğu! " Esmer teni sinirden kırmızıya dönen adam s...