Bölüm- 28- Kaf Dağı

3.1K 297 153
                                    


Bölüm Şarkısı - Şükriye Tutkun - Bilsen  Şimdi Nerdeyim

Merhaba arkadaşlar. Okuyucuların çoğunluğu Mert ve Tayfasını da bu kştapta görmek istiyor. Eğer Mertleri yazarsam kızların abilerinin hikayesini de yazmam gerekir bu kitapta. Hal böyle olunca kitap uzar. Ayrı bir kitap yazacak olursam İKİ DİLDE AŞK VE DİĞER KİTABINDA BİTMESİNİ beklemek zorundasınız. Bu konu hakkında görüşlerinizi bekliyorum.

Derya aldığı telefondan sonra  düşünceler içinde diğerlerinim yanına döndü. Karısının düşüncrli hali ile eline uzanan Kayra hafifçe sıkarak kendisine bakmasını sağladı. Bakışları kesişince yanına oturtarak sordu.

"Bir şey mi oldu? Neden aramış Sinan amca?"  Kocasının gözlerine bakarak gülümseyerek cevap verdi Derya.

"İkimizin arasında halledilmesi gereken ufak bir mesele vardı onun için aramış."  Kayra karısının sözleri ile bakışlarını kısarak bir şeyler anlamaya çalışsa da hiç bir şey çıkaramamıştı söylediklerinden.

"Ne meselesiymiş bu?" Derya bakışlarını etrafında kısa bir an gezdirerek tekrar kocasına çevirdi.

"Daha sonra anlatırım. Şu an konuşulacak bir mevzu değil."  Kayra bakışlarını karısından çekmeden onu başını sallayarak onayladı.

"İlaçlarını içtin mi bu gün?"

"Hayır eve geçince içeceğim."  Kayra  karısının ellerinde fark ettiği hafif şişlikle bakışlarını kısarak şüpheyle sordu.

"Diyete uyuyorsun değil mi hayatım!?" Derya nefesini sesli bir şekil de bırakarak kocasına bıkkınca baktı.

"Her yediği mi kontrol ediyorsun Kayra? Yiyeceğim tabağı bile sen hazırlıyorsun nasıl uymaya bilirim acaba?" Karısının gözlerine üzhünce bakarak kokunu omzuna dolayıp göğsüne çekti. Başına küçük bir öpücük kondurarak acıyla fısıldadı.

"Bir dahaki hamileliğinde söz veriyorum her şeyi kendi istediğin kadar yiyeceksin!" Bakışlarını hızla kocasına çeviren kadın şüpheyle onun gözlerini inceledi.

"Şimdi neden yiyemiyorum!? Yine hamileyim ne fark ediyor Kayra!?" Adam kırdığı pot yüzünden kendinr kızarken yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirerek karısına takıldı.

"Yani çok çocuk fikrine takılmıyorsun da yemek konusuna mı takılıyorsun? Alemsin Derya. Ne kadar pis boğaz bir kadın oldun sen?  Bilmem farkındamısın ama ailemin üreme genlerini  belliki ben almışım. Diğer hamileliğin büyük ihtimalle üçüz olabilir." Kocasının sözleri ile kısa bir an düşündü kız. Gerçekten de ilk bebeklerini ikiz tutturmuşlardı. Eğer Kayra dediği gibi ailesinin üreme  genlerini aldıysa cidden ikinci hamileliğinde üçüz tutturma olasılıkları da yüksekti. Peki veş çocuklu bir anne olmayı düşünüyormuydu? Başını şiddetle olumsuz anlam da salladı. En azından şimdilik öyle bir düşüncesi yoktu. Kocasına sokularak sahte bir endişeyle fısıldadı.

"Olmaz öyle bir şey değil mi?  Ayrıca çoğul gebelik babanın genlerin de  değil annenin genlerin de daha etken. Bu sefer senden almış olabilirler ama bir dahaki sefer böyle olmayabilir.Üstelik bunu düşünmek için çok erken. Sen beni niye şimdiden strese sokuyorsun ki? Belki çok ileri de deneriz. " Kayra karısının dikkatini dağıtmanın rahatlığı ile masadaki çayına uzanarak yudumlarken Derya fısıldayarak tekrar konuştu. " Kayra,doğumdan sonra  yumurtalıklarımı mı  bağlatsam acaba? Bizim de beş çocuğumuz olduğunu düşünsene.Nasıl ilgileneceğiz? Kendimizle ilgilenemiyoruz daha."

"Sakın! Sakın öyle bir talepte falan bulunma Derya! Ben korunurum merak etme sen! Vakti gelince bu mevzuyu tekrar konuşuruz ama bağlatma konusunu çıkart aklından!" Derya kocasının tepkisi ile şaşırdı. Kendisinin sadece ablası olduğu için çok çocuk istiyordu zaten ama Kayra'nın kalabalık bir aile de büyümüş olması ona farklı düşündürmüştü. Aynı fikir de olmalarına sevinirken Kayra da ise düşünceler daha farklıydı. Elbetteki kalabalık bir aile istiyordu çünkü kalabalık ailenin eksileri gibi artıları da vardı. Seviyordu kalabalığı. Ama en önemlisi diğer normal kocalar gibi o da karısının hamileliği boyunca heyecanla beklemek istiyordu kaybetme korkusuyla değil. Aş erdiği şeyleri arayıp bulmak istiyordu,yasaklar koymak değil. Bunlar için karısının önce sağlığına kavuşması gerekiyordu. Daha sonra hayallerini gerçekleştireceklerdi elbet.Gözleri karısının hafif çıkmaya başlayan karnında takılırken buruk bir gülümseme ile bakarak elini küçük çıkıntıya koyarak karısının mavi gözlerine çevirdi bakışlarını. "Önce siz sağsalim kurtulun sonra kalabalık aile planlarımızı tekrar düşünürüz." Elini kocasının elinin üstüne koyarak başını olumlu anlam da salladı.

İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin