Bölüm-33- Kardeşim

3.2K 315 243
                                    

Bölüm Şarkısı - Sezen Aksu - Küçüğüm

Finale yaklaşıyoruz keyifli okumalar 🥰🥰

Kaan avuçdaki kırmızı kuşağa analam veremeyerek bakarken Sarah titrek bir sesle konuştu.

"Siz de adetmiş. Gelin'in babası ya da kardeşi bağlarmış bu kuşağı." Sarah'ın gözünden süzülen yaş Kaan'ın eline damlarken kalbinin sıkıştığını hissetti. Karısı ailesinin yokkuğunu en derinin de hissediyordu şu an ama o ağlarken Kaan ne yapacağını bilemez hale geliyordu. Karısı böyle bir adeti bilmediğine göre bunu ona anlatan,kuşağı eline tutuşturan kimse canına okuyacaktı daha sonra. Elini kaldırarak Sarah'ın gözünden süzülen yaşı silip,sesinin normal çıkmasına gayret ederek sordu.

"Kim verdi bunu sana!?" Sarah kocasının sorusu ile burnunu çekerek fısıldadı.

"Rüya anne verdi. " Kaan şaşkınca karısına bakarak homurdandı.

"Annem mi verdi!? O sözleri de o mu söyledi!?"

Kocasının sert çıkan ses tonu ile Sarah endişeyle ona bakarak cevap verdi.

"Evet. Bir de bu kuşağı neden verdiğimi kısa süre sonra anlayacaksın dedi."

Karısının anlattıkları ile Kaan annesinin neden böyle bir şey yaptığını düşünürken çalan kapıyla bakışları o yöne döndü. Kapıdan başını uzatan Soner kaşlarını çatarak Kaan'a bakıp homurdandı.

"Ne demeye dibine kadar sokuldun lan kardeşimin!? Uzaklaş hemen daha nikah kıyılmadı,düğün olmadı bu neyin samimiyeti şerefsiz!"

Sarah anlam veremediği sözler karşısında şaşkınca Soner'e bakarken,Kaan yüzünü buruşturarak homurdandı.

"Nereden kardeşin oluyor lan? Karıma ne kadar yaklaşacağımı sana mı soracağım? Şimdi de seni mi diktiler gardiyan diye başıma?"

Soner kapıyı tamamen açarak odanın içine doğru ilerleyip Kaan'ın karşısına dikildi. Ellerini pantolonunun ceplerine koyarak umursamaz bir havayla Kaan'ın gözlerine eğlenircesine baktı.

"Sarah kendisini istemen için büyük olarak kimi seçmişti kuzen?"

Kaan,Soner'in sorusu ile yüzünü buruşturdu. Üç defa onun yüzünden karısını istemek zorunda kalmış hepsinde farklı eziyetler ve zorluklara maruz kalmıştı. Dişlerini sıkarak tısladı.

"Yunus amcamı."

Soner tek kaşını kaldırarak başını hafifçe eğdi Kaan'ın cevabını onaylarcasına.

"Peki Yunus amcam artık Sarah'ın babası pozisuyonuna eriştiğine göre ve onun bir oğlu olmadığına içim,ailemizin adeti olan kızlara abilik yapıp onlara hayatları boyunca destek olması ve yardım etmesi için sence Sarah'a bundan sonraki hayayında abi olarak kimi seçtiler dersin?"

Sarah anlam veremediği konuşmalar yüzünden ikiliyi izlerken Kaan fark ettiği ayrıntıyla başını hızla iki yana salladı.

"Hayatta olmaz! Benim karımın abiye falan ihtiyacı yok! Ben korurum onu! Hele senin gibi bir abiye hiç ihtiyacı yok! Salak mıyım ben seni başıma sardıracak lan!?"

Soner elini Kaan'ın omzuna koyatak hafifçe sıktı ve uyarırcasına konuştu.

"Karar çoktan verildi! Sarah abisi olarak bundan sonra bana emanet! Sen ister kabul et ister etme! Ya şimdi izin ver o kuşağı bağlayıp abilik vazifemi yapayım,ya da sen bu düğün senin bekarlık hayatının başlangıcı olsun! Beni kızdırma alır giderim kardeşi mi sen de kalırsın kazma gibi ortada!"

Kaan,Soner'in gayet ciddi bir şekilde yaptığı tehditle başını sabır dikenircesine sağa sola sallayarak ellerini öfkeyle yüzünde gezdirdi. Annesi ve teyzeleri en büyük hamlelerini en sona saklamıştı anlaşılan. Sarah'ın kimsesiz oluşuna karşı karısını kendisinden bile koruması için bu dallamayı abisi olarak seçmişlerdi. Ailelerinde erkek kardeşi olmayan kızlara kendi içlerinde bir erkek kardeş seçerek, her konuda destek olması için böyle bir karar almışlardı kendi aralarında. Böylelikle geçmişte kendi yaşadıkları sıkıntıların aynısı kızlar yaşarsa diye bir önlemdi amaçları. Abi ve ya erkek kardeş olarak eşlerle yaşadıkları problemlerde kızlara destek olacaktı seçilen kardeş. Kendilerinin destek olacak birer abileri ya da kardeşleri olmadığı için bu şekilde bir yol çizmişlerdi. Arya'nın ki kuzeni olarak Emir olurken,Derya'nın ki her zaman en yakın olduğu Tuğra olmuştu. Karısının kimsesi olmadığı için Soner piyangosu da kendisine vurmuştu. Soner'in,karısına nasıl bir abi olacağını biraz önce söylediği sözleri düşündükçe içini afakanlar bassada el mecbur başını olumlu anlamda sallayarak onayladı kuzenini.

İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin