Bölüm -13- Bencillik

4K 331 164
                                    

Bölüm şarkısı : Ahmet Aslan - Levent Güneş- Ali Ekber Kayış : Yalan Dünyaya Geldim Geleli

Arkadaşlar yoğunluktan bölümleri düzenlemeye fırsat bulamıyorum kusura bakmayın. Yanlış yazımları imla hatalarını anladığınıza eminim ❣️❣️Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi merakla bekliyorum. Keyifli okumalar 💓💓

Derya kocasının sözleri ile masanın üzerindeki çantasını ve laptopunu da alarak kocasının şaşkın bakışları arasında kapıya yönelmiştiki işittiği sesle bakışlarını yan tarafındaki kocasına çevirdi.

"Nereye gidiyorsun!?" Derya gelen soruyla gözlerini devirdi.

"İşe gidiyorum Kayra! İstersen sende gelebilirsin. Bahsettiğin şeylerde sonra bir korumaya ihtiyacım olur belki." Karısının cevabı karşısında Kayra başını sağa sola çevirerek sabır diledi.

"Derya yeter! Bak senin yaptığın haber yüzünden açığa alındım ve operasyonun başına babamı geçirdiler. Daha fazla kurcalayıp üstüne gitme bu mevzunun! Bu haberi deştikçe pisliği sıçrayacak! Bırak herkes işini yapsın! Sen bu haberin devamını yaptıkça hem kendini hem operasyonu yürütenleri tehlikeye atıyorsun!" Kocasının gözlerine kararlı bir şekilde bakarak fısıldadı.

"Aynen öyle kocacığım herkes işini yapsın! Mehmet babam bu mesleğe yıllarını vermiş elbet operasyonun tehlikelerine karşı tedbirlerini alacaktır!"

"Lanet olshn Derya neden anlamak istemiyorsun! Silah kaçakçılığı uluslar arası bir boyuttayken böyle kolay yem olmazlar! Bu işin içinde bir iş var! Sana zarar gelsin istemiyorum! Senin bu inadın yüzünden babamın başıda derde girecek başına bir iş gelecek kadın!" Kocasının yanına yaklaşarak kulağına doğru fısıldadı.

"Elimden geleni yapacağım! Gide bildiğim son noktaya kadar gideceğim! Ben masa başında oturmak için okumadım bu bölümü. Savaş muhabiri olmak için okudum! Silahın olduğu her yerde büyük yada küçük, savaş hep vardır! Bende o savaşın üstüne gideceğim!" Sözlerini bitirerek geri çekildi ve tek kaşını meydan okurcasına kaldırarak kocasına kararlı bir bakış atıp hızla çıktı evden.

Karısına bir türlü söz geçiremeyen Kayra hırsla kapıya bir tekme savururken ona nasıl ikna edebileceğini düşündü. Aklına gelenle telefonunu açarak Yunus'un numarasını tuşladı.

Giden üçlünün arkasından kıstığı gözleri ile şüpheyle bakan kız elindeki fincanı masanın üzerine bakarak homurdandı.

"Bu kız niye her gün burada!?" Oturan kıza ters ters bakan Mert hoşnutsuzca fısıldadı.

"Ya sabır!" Başını sağa sola sallayan adam yanındaki kızın kıskanç bakışlarının odağının değişmediğini fark edince uyarırcasına konuştu. "Sana mı soracak Tuğçe! Amirin karısı! Mehmet başkomiserinde gelini!" Tuğçe yanındaki atkadaşının sözleri ile gözlerini devirerek söylendi.

"Yaptığı haber yüzünden Kayra açığa alındı! Bu nasıl pişkinlik anlamıyorum doğrusu."

"Kayra Amir Tuğçe! Amirim diyeceksin!"Aykut sözlerinden sonra masanın üzerinde hafifçe eğilerek Tuğçe'nin kıskanç bakışlarına alayla bakıp tekrar konuştu. " Kayra tarafından istenmediğini bilsende yıllardır peşinden koşman pişkinlik olmuyorsa adamın karısının iş yerine gelmesinin neyi pişkinlik oluyor acaba!?" Zeki arkadaşının sözleri ile kıkırdarken ona ters bakışlar atan Tuğçe'yi umursamadan baş parmağını kaldırarark Aykut'u onayladı.

"Ben durmam gereken yeri hep bildim ama Derya hanım anlaşılan durması gerektiği yeri bilmiyor. O haberi yapan o değilmiş gibi amirle Kayra'nın açığa alınmasında kocasının bir suçu olmadığını konuşmaya gelmiş!" Erkeklerin hepsi bir birine yüzünü buruşrurarak bakarken Saruhan karşılık verdi.

İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin