Bölüm Şarkısı : Murat Göğebakan - Vazgeçilmiyor
Keyifli okumalar💓💓💓
Kenan'ın son sözü ile hepsi birbirine çaresizce bakarken arkalarından felen sesle konuyu aceleyle kapattılar.
"Kenan ne yapıyorsunuz burada?" Karısının sorusuna ne cevap vereceğini bilemeyen adam panik halinde geveledi.
"Imm...Kayra...Derya..."
"Kayra ve Derya'nın boşanmasının oyun olduğunu anlatıyorduk Rüya." Ömer'in cevabı ile Rüya kocasının üzerindeki şüpheli bakışlarını çekti.
"Ya Osman'ın anlattığına göre bizim Kaan bey bit haltlar yediği için nikahlanmış Sarah'la ama ya şimdi vazgeçerse ne yaparız biz?" Bir elini belinde endişeyle yüzünü buruşturdu."Vallahi içim içimi yiyor."
"Ne yapayım kadın!? N yapayım!? Zorla koynuna mı sokayım kızın!?" Rüya aldığı cevap karşısında şaşkınca kocasına bakarak homurdandı.
"Tüh! Allah senin cezanı vermesin Kenan! Gençliğinde de aklın plan yapmak yerine sadece uçkurunda olurdu şimdi de aynısın!"Kenan ellerini beline koyarak hesap sorarcasına tısladı.
"Rüyaaa! Sen bana ne demek istiyorsun? Şey düşkünümüyüm kızım ben!?" Herkes ikilinin bir anda parlayan haliyle ne yapıyor bunlar dercesine bakarken Rüya'da kocasından aşağı kalmayarak elini sertçe sallayarak karşılık verdi.
"Ne anladıysan o? Antropozlu azgın teke!?" Kenan şaşkınlıkla kendisini gösterirken uyarmak için koluna dokunan Yusuf'u umursamadan tısladı.
"Ben miyim antropozlu azgın teke! Ulan sen nesin peki? Menopozlu frijit keçi!" Rüya'nın ağzı işittikleri ile bir karış açılırken öfkeden deliye dönmüştü.
"Yeter lan!"Mehmet'in kükreyişi ile Rüya ve Kenan'ın bakışları ona döndü. " Lan manyak mısınız oğlum!? Biz sizin yatak odanızın sorunlarını dinlemeye mecburmuyuz lan!? " Kenan sakinleşmek için ellerini yüzüne sürerken, Rüya'da ateş basan bedenini serinletmek için elleri ile kendini yelliyerek kocasına bakıp homurdandı.
"Utanmaz hödük!" Kapıya doğru dönen kadının arlasından elini kaldırarak hırladı.
"Kadın gir içeri! Herkesin içinde abuk subuk konuşturuyorsun beni!"
"Ayyy! Çok meraklıydım ben de senin konuşmana,konuşma benimle bundan sonra Kenan!" Karısının arkasından yüzünü buruştururken arkadaşlarına dönerek homurdandı.
"Ne dedim abiciğim ben şimdi!?" Kayra şaşkın bakışlarını karşısındaki adama dikerek cevap verdi.
"Ne demedim ki diyecektin galiba Kenan amca? Resmen bir saniyenin içinde mahreminizi döktünüz karı koca?" Başını sağa sola sallayarak içeri geçti.
"Lan manyak,ayarsız godzilla. Lan biz sana ne dedik menopozdaki kadının üstüne gidilir mi o kadar hırt!" Ali sözlerini bitirerek Kayra'nın arkasından içeri girdi.
"Tecrübelerimizi anlattık oğlum! Alttan alttan sokacaksın lafı. Çat çat diye yüzüne mi söyle dedik! Hemde bizim yanımızda." Ömer de içeri girdi arkadaşının arkasından.
"Yanlış hareketler bunlar doktor hiç yakışıyor mu sana? Hiç etik değil bu yaptığın!" Yusuf'un sözleri ile Kenan şaşkınca giden arkadaşlarının arkasından baktı.
"Ulan ben sadece burada toplanıp konuştuğumuzdan şüphelenmesin diye şey ettim!" Bakışlarını etrafında gezdirip kimsenşn kalmadığını fark edince içeriye giren arkadaşlarının arkasından giderken homurdandı. "Bunlar yüzünden Rüya'nın da kalbini kırdım iyimi? En az üç gün affetmez şimdi beni. Elit çizgimden çıkarttınız beni hayvan herifler! Yine de yaranamadım ya lan!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)
General Fiction+18 Sahneler içerir Genç adam karşısındaki kızın mavi gözlerine büyük bir öfkeyle bakarken kız da altta kalmayarak çemkirdi. "Cıktım eruk dalına kirildi tepecuğu, ne afgurursun oarada emicemin kopecuğu! " Esmer teni sinirden kırmızıya dönen adam s...