Bölüm Şarkısı - HiraiZerdüş İki günlük Dünyada
Keyifli okumalar 💞💞
Derya kocasının kendisini bu kadar çabuk gözden çıkartma düşünceleri ile sarsılsada kenidini toparlamaya çalışarak derin bir nefes alıp akmak için sabırsızlanan göz yaşalrını geri yollamak için yataktan kalktı ve arkasını dönerek kocasının biraz önce öfkeyle fırllattığı kremi aramaya başladı.Kısa bir aramanın arkasından gözüne ilişen kremle bir kaç adım attı ve eğilerek kremi yerden aldı. Eli gözünden firar eden yaşk hızla kurularken dün gece kocasının fısıldadığı sözler yankılandı kulaklarında. "Kendisini çok kırdığını ve belki de daha fazla kırıp kırılacağını söylemişti." Şimdi o konuşmadan sonraki ilk kırılma anını yaşıyordu ama vazgeçmeyecek kocasına yenilmeyecekti. Yıllar önce gerdek gecesi kendine verdiği sözü bir kez daha hatırlatıp derin bir nefes aldı ve yüzüne kondurduğu gülümseme ile doğruldu.
Kayra karısını kırdığının elbetteki farkındaydı ama evliliklerine aileleri de olsa üçüncü kişilerşn karışmasını istemiyordu. Ailelerine de danışacakları,onlarında nasihat verip yol göstereceği zamanların illaki olacağının bilincindeydi ama madem onları evlendirip bir çatının altına soktularsa dışarıda kalmaları gerektikleri zamanları da bileceklerdi. Önce karısı ile kendisinin iletişim kurmasına izin vermelilerdi.Elbetteki bu süreçte bir birlerini kıracak canlarını yakacak hatta kopma noktasına geldikleri zamanlar bile olacaktı ama kendileri yaşayarak hissederek öğrenmelilerdi. Onların çizdiği,onlara göre güllerle serili yollarda zahmetsiz ve çabalamadan ilerlemektense, kendileri dikenli yollarında o dikenlere basa basa bir birlerinin iç dünyasını öğrenecek, evlilliğin sefasını da cefasını da birlikte yaşayacaklardı. O diğerlerinin yaşadığı sorunları yaşamak istemiyordu. Aileleri evliliğine karışmadan kendi sorunlarını kendileri çözmek istiyordu. Dört yıl önce ve dört yıl boyunca onlara yeterince bu hakkı istemeden de olsa vermişti ama şimdi buna hiç niyeti yoktu. Ailesi de olsa herkes durması gerektiği yeri bilecekti.Karısının kendisine yaklaşması ile bakışları ona kayarken onun gülümseyen yüzünü görsede arkasında sakladığı kırgınlığın farkındaydı. Karısı kendisine karşı hissettiği yoğun duygulardan,aşkından dolayı sadece kalbini kazanmaya odaklanmış olsada kendisi gelecek tehlikeyi görebiliyor kendini ve karısının inadının nelere neden olabileceğini biliyordu. Derya'nın tekrar yanına oturması ile bakışlarını gözlerine çevirdi ve onun gözlerindeki kırıklıklarla hala gülümsemeye çalıştığını görünce içi acıdı.Elini kaldırarak yanağına dokunup hafifçe okşadığı anda karısı bakışlarını kısarak konuştu.
"Demek beni, aşkımı bildiğin halde boşayacaksın öyle mi?" Kayra karısının sorduğu nereye varmaya çalıştığına kestiremezken Derya başını olumlu anlamda sallayarak tekrar konuştu. "Öyle olsun bakalım. Bana ve aşkıma kıyacak kadar zalim bir adamsın sen!" Kayra karısının sözlerine karşılık vermek için ağzını açmıştı ki karısı omzundan itekleyerek tekrar konuştu. " Uzanda sürelim şu kremi. Beni boşayacağın o gün geldiğinde aşkım ve ben mani olamıyorsak senin için yaptıklarım mani olur belki sana." Kayra karısının sözleri ile yüzünü buruşturarak onunda yardımı ile yatağa uzanırken aklına takılan soruyla çatılan kaşlarına engrl olamayarak karşılık verdi karısına.
"Ne demek boşayacağın gün geldiğinde?Ben sadece uyarıda bulundum! Sen şimdi o günün geleceğinimi ima ediyorsun bana?" Belinde hissettiği soğuklukla kısa bir an ürperdi. Bacaklarında hissettiği ağırlıkla karısının sesini aynı anda duydu.
"Neden boşanmayı ima edeyim Kayra! Beni sevmeyen bir adam için aşkımı ayaklarının altına seriyorum. Bans yaşattığı onca şeye rağmen onu affediyorum. Eee bunları göz önüne alırsak senin gözünde gurursuz bir kadınımdır. Senin için üzgünüm ama o gün gelse bile gurursuzluğumu biraz daha abartarak yakana yapışır boşatmam kendi mi senden merak etme sen." Sözlerini bitiren kız ellerini kocasının beline yerleştirerek hafifçe ovmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)
Genel Kurgu+18 Sahneler içerir Genç adam karşısındaki kızın mavi gözlerine büyük bir öfkeyle bakarken kız da altta kalmayarak çemkirdi. "Cıktım eruk dalına kirildi tepecuğu, ne afgurursun oarada emicemin kopecuğu! " Esmer teni sinirden kırmızıya dönen adam s...