Bölüm Şarkısı -Cengiz Özkan -O yar Gelir
Düzenlemeden yayınlıyorum yine sizi bekletmek istemedim umarım beğenirsiniz keyifli okumalar 😊😊
Derya üzerine giydiği gelinlikle aynanın karşısında kendini süzerken, Kayra'nın dün gece yaptığı öküzlükten sonra böyle bir cezayı hak ettiğini düşünüyordu. İçip içip sarhoş olmakta neyin nesiydi? Oysa dün gece karşısında gözlerine bakarak türkünün sözlerini söylerken bir an acaba demişti, ama onun geberecek kadar içipte sarhoş olduğunu nereden bile bilirdi? Mavi gözleri hırsla parlarken dağınık topuz yaptığı saçına duvağını taktı. O deli böyle bir şeyi çoktan hak etmişti. Duvağı düzeltirken aniden açılan kapıyla o yöne döndü.
"Deryaaaa! Kurtar beni! Can güvenliğim yok! Öldürecek beni bu manyak karı! " Derya görmeyi beklemediği en son kişiyi odanın içinde deli danalar gibi dolanıp saklanacak yer ararken şaşkınca onun hareketlerini takip etti. Onun dolapları açıp kapaması, karyolanın altına bakması telaşlı bir şekilde odada dolanması Derya'nın başını döndürürken en son banyoya bakması kızı çıldırtan an olmuştu.
"Ayyyy yeter! Delirdin mi be! Başım döndü da! Ne dönüp duruyorsun dolapçı beygiri gibi!? " Dağhan panikle Derya'ya doğru yaklaşıp arkasına geçti ve omzunun üzerinden başını uzatarak Derya'ya telaşla cevap verdi?
"Ben değil ama," işaret parmağı ile kapıyı göstererek sözlerine devam etti. " Senin o arkadaşın olacak kız delirmiş olmalı! " Dağhan'ın neyden bahsettiğini anlamayan Derya kaşlarını çatarak ona doğru dönmek istesede Dağhan kollarından sıkıca kavrayarak izin vermedi. " Sakla beni kurbanın olayım Derya! Elinde silah var öldürecek beni bu genç yaşımda! "
"Uyyy! Kim öldürecek!?" Dağhan tam ağzını açıp cevap verecektiki kapının sert bir şekilde yumruklanması ve Loya'nın ortalığı ayağa kaldıran sesini duyması ile gözleri irice açıldı.
"Çik uşak çik dişari! Ula ben seni furmazmiyum!? Ula sen ne ettiğuni saniysun!? Beni hercün yiyiştuğin, oynaştuğin kizlardan mi sandin gaybana kalasica! "Derya'nın gözle fal taşı gibi açılırken dehşete düşmüş bir tavırla sordu?
"Ne yaptın kıza!?" Derya'nın başındaki duvağı yüzünü gizlemek istercesine kapatan Dağhan ağlamaklı bir ses tonuyla cevap verdi.
"Ah bende bir hatırlasam ne yaptığımı! En son hatırladığım dün kına yakılırken senin yanında bir melek gibi huzme saçtığıydı! Ben çok hoşlanmıştım! Fırsatını bulduğum anda bir köşede konuşmak için sıkıştırdım! Çok içmişim sonrasını hatırlamıyorum! Bir gecede bu kızın içine şeytan mı kaçtı da! "Derya Dağha'nın nefes almadan yaptığı açıklama dan sonra duvağını ondan kurtararak çemkirdi.
"Pok iç! Hepiniz pok için! Önce zıkkımlanıyorsunuz sonra ne halt yediğimizi hatırlamıyorsunuz! Oh ne ala memleket be! "
"Ya kızım seninki içince bir şey yok ben içincemi kabahat oldu!? "Derya kollarını sertçe silkeleyerek kurtardı Dağhan'ın ellerinden bir adım geri çekilerek öfkeyle yüzüne baktı.
"Seninde Kayra denilen o öküzünde andırı kopsun emi! Çık dışarı ne bok yediysen yüzleş kızla! " Dağhan gördüğü görüntü karşısında şok olurken kapı tekrar yumruklanmaya başlamıştı.
"Kayra seni kesecek! Ve unutmaki bende bir lazım! Kızım sanane benim andırımdan şeyimden ya! Öyle beddua mı olur!?"
"Kayra Enişte! Kayra Enişte!" Kapının arkasından Loya'nın sesi tekrar yükselirken söylediği sözlerle ikili bir, birine anlam veremeyerek baktı. O anda dışardan gelen ikinci sesle Dağhan tekrar paniğe kapılırken bu defa Derya'yı da bir telaş sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)
General Fiction+18 Sahneler içerir Genç adam karşısındaki kızın mavi gözlerine büyük bir öfkeyle bakarken kız da altta kalmayarak çemkirdi. "Cıktım eruk dalına kirildi tepecuğu, ne afgurursun oarada emicemin kopecuğu! " Esmer teni sinirden kırmızıya dönen adam s...