Bölüm -21- Dönüş

4.1K 334 273
                                    

Bölüm Şarkısı - Neşet Ertaş - Yolcu

Keyifli okumalar 💞💞💞

Kayra karısının üstündeki bakışlarını çekerek karşısındaki yaşlı adama çevirerek anlamadaığını belirtircesine bakıp sordu.

"Ne nikahı? Kim evleniyorki?"

Yaşlı adam bastonuna dayanarak ağır hareketlerle oturduğu yerden kalkıp Kayra'nın karşısına dikidi. Biraz önceki babacan bakışlarının yerini öfke ve tehlikeli bakışlar almış bir halde Kayra'ya bakarak cevap verdi.

"Kuzeninin!"

Adamın cevabı ile herkes şaşkınca birbirine baktı. Ne oluyordu bu dam kimden bahsediyordu?Arada fısıldaşmalar başlarken Emir bir anda aklına düşen şüphe ile yanındaki adama dönerek,farkında olmadan şaşkınca dile getirdi düşüncesini.

"Kuzen! Nikahsız mı aldın sen yengeyi lan?" Osman kuzeninin sözüyle irkilirken yaşlı adam sertçe kükredi.

"Destur!" Emir adamın kükreyişi ile ona döndü." Brnim evimden nikahsız kız almak onun ne haddine ulan! Siz ne zannettiniz burayı?" Yaşlı adamın sözleri ile herkes suspus olurken adam başını öfkeyle salladı."Anlaşılan siz nerede,kimin evinde olduğunuzu daha anlayamamışsınız! Hele ki benim çatım altında,benim kanatlarım altında ki kızları sahipsiz sanıp örf ,adet bilmeden haram helal gözetmeden el uzatır olmuş bazılarınız!" Karşılarındaki adamın sert sözleri ve öfkesi yüzünden hepsi bir an kendinden şüpheye düşmüştü. "Benim evlat yerine koyduğum bir kızla gönül eğlendirip buradan elini kolunu sallayarak çıkacağını zanneden kendini bilmezi dua edin bu topraklara gömmedim! Bizimde hatır gönül saydıklarımız olmasaydı dün gece onu çoktan akbabalara yem etmiştim!"

İşlerin giderek karıştığını hisseden Kayra sürekli önğne çıkan engellerle isyan bayrağını çekme noktasına gelmişti artık. Kim bir halt yemişti de bu adamı bu hale getirmişti. Evlilerin bit halt yemeyeceği aşikardı ama ya dört bekar diye fısıldadı içi. Bakışları yanyana dizilmiş macera film izler gibi karşısındaki adamı izleyen dörtlüye döndü.

"Hanginiz ne halt yediniz lan!?" Dörtlünün bakışları aynı anda Kayra'ya dönerken aynı anda işaret parmaklarıda şaşkınca kendilerini göstermiş aynı anda şaşkınca konuşmuşlardı.

"Ben mi!?" Kayra sabır dilenircesine başını sağa sola sallayarak eliyle diğerlerini işaret edip cevap verdi.

"Hepsi evli! Onlar bir bok yemiş olamayacağına göre, siz mahşerin dört atlısından başka kimse bir halt yemez!" Derya kocasının sözlerini şüpheyle karşısındaki adamlara çevirirken diğer kadınlarda ne olduğunu anlamak istercesine birbirlerine bakıyordu.

En hızlı toparlanan Mehmet oldu.

"Lan ben ne yapacağım!? Yıllardır yüreğimde taşıdığım aşk varken,hiç nir kıza dönüp o gözle bile bakmamışken gelip o haltı burada yiyecek değilim!" Ters bakışlarını Kayra'dan çekmeden yanındaki üçlüyü gösterdi. "Ne bok yediyse bu üçü yemiştir!" Soner yanındaki adama sen nasıl bir satıcısın dercesine bakarak bakışlarını Kayra'ya çevirdi.

"Kardeşim benim ülke dışından evlenmeyeceğime dair ahtım var biliyorsun! Lan babam anamı Hindistandan aldığı için örüm iki ülke arasında geçti! Tam ülkeme yerli dönüş yapmışken aklımı peynir ekmekle yemedim ben! O kadar da aptal değilim! Bu iki salak yapmıştır ne yaptıysa!" Tuğra ikizinin bakışlarını ve diğerlerinin bakışlarını üstünde hissedince hızla ellerini kaldırıp panikle konuştu.

"Lan yapmadım ben bir şey! Saçmalamayın! Vay arkadaş ihaleyi bana yılacaklar akılları sıra! Gidin kendinize başka kurban bulun!"

Mevzunun uzadıkça uzaması ile yaşlı adam elindeki bastonu yere sertçe vurarak bütün bakışları üstüne çekti.

İKİ DELİ BİR SEVDA (DAVA SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin