× קלי ×
"אל תשכחי לבקר אותי." דיוויד אמר ורכן לנשק את שפתיי.
"אני לא." אמרתי עם חצי חיוך ורכנתי בחזרה. הלוואי והייתי יכולה לשכוח. "אני חייבת ללכת, נדבר!"
"כן, ביי." הוא אמר ועקב אחריי במבטו עד שנכנסתי לקמפוס, הרגשתי את המבט שלו עליי.
אחרי שקיבלתי את מספר החדר ואת המפתח, מיהרתי לבדוק מי תהיה השותפה שלי לחדר. רק לא פרחה, רק לא פרחה. לפני שהכנסתי את המפתח למנעול הדלת, נשמתי נשימה עמוקה. תוך שתי שניות נכנסתי לחדר והדבר הראשון שראיתי היה שיער אדמוני ופרוע.
"היי!" היא פנתה אליי, קצת נבהלתי. "את גם כאן בחדר?"
"כ-כן." עניתי.
"מעולה! אני מייגן." היא הושיטה את ידה וחיכתה שאושיט את ידי אליה בחזרה כדי שנלחץ ידיים.
"קלי." אמרתי בחיוך גדול מבלי להתכוון, שמחתי שהיא איתי בחדר.
"נעים להכיר." היא אמרה בזמן שלחצנו ידיים. "הסתובבת פה כבר באזור?"
"האמת שלא, רק הגעתי." השבתי ושמתי פיסה משיערי מאחורי האוזן.
"אוקיי, אז תתארגני ונצא להסתובב, גם לי לא יצא לראות כאן משהו."
"אין בעיה." אמרתי ומיהרתי להתחיל לפרוק את המזוודה.
***
"המקום הזה ענק, אני כבר התעייפתי." אמרתי והתחלתי לצחוק, מייגן צחקה גם.
"גם אני, למה החלטנו לצאת בכלל?" היא שאלה וכיווצה את גבותיה בצחוק.
"זאת את החלטת!" הצבעתי עליה והמשכתי לצחוק.
"כמה שאני טיפשה." היא אמרה בגיחוך.
החלטנו לעצור ולנוח בקפיטריה של הקולג', לקח לנו כמה דקות להגיע לשם. המקום היה ריק וענק, המון שולחנות עגולים וכחולים מפוזרים בחלל המבנה, מן ספסלים עגולים שהתאימו לשולחנות היו סביבם. זה די הזכיר לי את הקרוסלה בגן שעשועים. התיישבנו באחד השולחנות הקרובים.
אחרי כמה דיבורים חסרי משמעות של "איזה מקצועות בחרת?" ו"את יודעת אם יש כאן חתיכים או לא?" וכדומה, קיבלתי אסמס מדיוויד.
"כבר מתגעגע, מחכה לסוף שבוע בקוצר רוח :)"
נשכתי את פנים פי וסגרתי את הטלפון, לא עונה לו.
"ממי זה?" מייגן שאלה מסוקרנת.
"סתם איזה פרסומת." מלמלתי ומיהרתי להעביר נושא.
האמת שנורא חששתי מהקולג', ואני עדיין חוששת. אני לא יודעת איך אני אהיה מבחינת הלימודים, מבחינה חברתית, אני די מפחדת מהמסיבות למרות שכבר הייתי בכמה - אבל הן לא היו מסיבות קולג'. מצד שני, אני מעדיפה את זה מאשר המצב שהייתי אמורה להיות בו.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
פרק מעפן במיוחד, בהמשך יהיה יותר קול.
YOU ARE READING
Four Points Of View
Teen Fiction"זה כאילו שאנחנו לא לומדות," ברוק אמרה בזמן שעיניה נעולות על הכביש. נסענו שלושתנו בחזרה לקמפוס. "אסור לנו ללכת למסיבות, תמיד זה נגמר באסון." "מסכימה," מייגן אמרה והסתכלה על הכביש מהחלון שלצידה. "אני חושבת שיש עלינו קללה או משהו." קלי, מייגן, ג'ס ובר...