× ג'ס ×
המקום היה מפוצץ באנשים, יותר משהיה במסיבה בתחילת השנה. אני וברוק כבר לא דיברנו שבוע וזה הכביד עליי נורא, בנוסף למה שעברתי עם לוק בכל הסמסטר. לא דיברנו מאז, אבל היה לי קשה לראות אותו מבלי היכולת לפנות אליו ולדבר איתו. הייתי צריכה להתגבר על זה כבר.
למסיבה הזאת הגעתי עם שתי מטרות - לשכוח מלוק ולבלות עם ברנדון. אם המצב ביני לבין לוק כבר אבוד עדיף שאני אעבוד על הקשר ביני לבין ברנדון.
נכנסנו ארבעתנו לתוך הבית והדבר הראשון שעשיתי היה לבדוק אם לוק בסביבה. כן, זה מטופש מצידי, אני אמורה לחפש אחרי ברנדון בכלל. אחרי כמה רגעים קצרים הבחנתי בבחור הגבוה והבלונדיני הלבוש בשחור, מה שגרם לי למעט אכזבה. קיוויתי לא לראות אותו ושלא יהיה בסביבה כדי שאוכל לפחות לרגע לא לדאוג לגביו.
לא לקח לי הרבה זמן למצוא את ברנדון.
"הגעתן!" הוא אמר בשמחה כשהבחין בנו. הוא חיבק את זאק בעורפו ושניהם נראו שיכורים לגמרי למרות שהמסיבה רק התחילה.
"כן." ניסיתי להיראות חיננית כדי שברנדון יבחין בי בעיקר וידבר איתי הלילה.
"טוב, ניפגש אחר-כך." הוא אמר ולגם מבקבוק היין שהיה בידו הפנויה שלא הבחנתי בו קודם.
"אני חייבת לדבר איתו." אמרתי לבנות ברגע ששניהם נעלמו.
"ל-למה?" מייגן שאלה בבלבול.
"אני חייבת לעבוד על הקשר שלנו, זה יעסיק אותי במקום לחשוב על לוק." הסברתי לה, לא מבינה איך היא לא עלתה על זה בעצמה.
"באמת היה ביניכם קשר?" קלי שאלה.
"יהיה." אמרתי בקצרה והתחלתי ללכת לפי הדרך שבה ברנדון הלך לפני רגע.
אף אחת מהן לא הלכה אחריי כדי להראות תמיכה או סתם לא לתת לי להיות לבד. הרגשתי שבזמן האחרון חוץ מהריב ביני לבין ברוק, גם מייגן התחילה להתרחק ממני לאט-לאט וגם עם קלי לא תמיד יוצא לי לדבר כי היא תמיד עם מייגן. לא הבנתי מה אני עושה לא נכון ולמה אני מרחיקה את כל האנשים שהיו פעם קרובים אליי. הרגשתי בודדה, כאילו אני צריכה להתמודד עם כל הבעיות שלי בעצמי. שנאתי את זה, אבל מצד שני לא הייתה לי ברירה. הלילה החלטתי לפתור את הבעיות שלי אחת ולתמיד.
אחרי כמה צעדים מצאתי את עצמי עומדת מאחורי ברנדון, גבו מופנה אליי. טפחתי קלות על כתפו הימנית והוא סובב את ראשו אליי מיד.
"היי." ניסיתי לחייך את החיוך הכי מקסים שלי.
"היי." הוא השיב וסובב את כל גופו אליי.
"מה נשמע?" את פתטית ג'סמין.
"בסדר אני מניח." הוא אמר וגירד בעורפו, נראה לא בנוח. "את?"
YOU ARE READING
Four Points Of View
Teen Fiction"זה כאילו שאנחנו לא לומדות," ברוק אמרה בזמן שעיניה נעולות על הכביש. נסענו שלושתנו בחזרה לקמפוס. "אסור לנו ללכת למסיבות, תמיד זה נגמר באסון." "מסכימה," מייגן אמרה והסתכלה על הכביש מהחלון שלצידה. "אני חושבת שיש עלינו קללה או משהו." קלי, מייגן, ג'ס ובר...