2.7 - מייגן

73 6 0
                                    

× מייגן ×

חודש. זה כל מה שנשאר לי מהשנה הזאת. רק חודש.

מיותר להגיד שהשנה הזאת חלפה מהר כמו התלמידים שבורחים מבית הספר כשנשמע הצלצול האחרון, או כמו שהציפורים מתעופפות להן במהרה כשאתה מתקרב אליהן או אפילו כמו שיר טוב שאתה כל כולך בתוכו, עד שאתה לא שם לב שהוא כבר נגמר. זה מה שהשנה הזאת הייתה - שיר אהוב שהלוואי והיו מוצאים לו עוד כמה מנגינות ומילים רק כדי שימשך עוד רגעים ספורים.

השנה הזאת הייתה קשה בהחלט, אך הרגשתי שלמדתי המון על עצמי ועל מי שאני רוצה להיות.

לפני שנה בדיוק, אם הייתם מודיעים לי שאני אגיע לקולג', אצליח להתמודד עם הבעיות שלי, אמצא חברות מדהימות, אצליח בלימודים ואפילו אמצא אדם שאוהב אותי - הייתי צוחקת לכם מול הפנים. גם בחלומות שלי לא ראיתי את עצמי במצב כה טוב כמו עכשיו.

"נשאר לנו רק חודש." ברנדון זרק לאוויר והניח את סנטרו על קודקוד ראשי, בזמן שאני שעונה עליו בין רגליו הארוכות והפרוסות לצדדים. הוא הידק את אחיזתו בי והלוואי שיכל להדק אף יותר, רציתי להיות קרובה אליו כמה שיותר.

"רק חודש." חזרתי על החלק האחרון במשפטו הכואב. שאפתי אל ראיותיי את ריחו המשכר של ברנדון.

שנאתי לחשוב על זה שסוף השנה כבר מעבר לפינה, עוד כמה ימים ספורים והשנה הזאת תסתיים. זה הפחיד אותי.

עד שהצלחתי לפתוח את הלב שלי ועד שבאמת הייתה לי את ההזדמנות לפתח משהו עם אדם שאני אוהבת, זה בורח לי מבין האצבעות. אחרי החודש הזה אני לא אראה את ברנדון יותר במבנה של הקולג', לא אראה אותו במסיבות האחווה, לא אראה אותו במשחקי הכדורסל שהוא השתתף כחלק מקבוצת הקולג', והכי חשוב - לא אוכל לבלות איתו את אותם הימים כמו שהעברנו בספריה. למרות שזה לא היה משהו מיוחד, לפחות ממה שאנשים מהצד היו יכולים לחשוב, בשבילי זה כבר היה משהו שהייתי כל כך רגילה אליו וזה יחסר לי, יחסר לי מאוד.

הוא תמיד ניסה להרגיע אותי ואמר שלא משנה מה, לא ניתן לזה להפריד בינינו. הוא כבר מצא דירה שבה הוא מתכוון לגור אחרי סיום הקולג' ואמר שאני יותר ממוזמנת לגור איתו. איך אפשר להתנגד לזה? אבל זה לא יהיה אותו הדבר.

הוא ימצא בקרוב עבודה שבה יעסוק ברוב שעות היום, אולי גם בשעות הלילה. הוא יחזור הביתה מותש וכבוי, בזמן שאני אהיה רק בשנה השנייה שלי בקולג'.

ושוב הפרש הגילאים משחק פה תפקיד.

הוא היה גדול ממני בשלוש שנים, אולי זה לא כל כך הרבה, אבל היה אפשר להרגיש בהבדל. הנה, החיים האמיתיים שלו מתחילים כרגע - הוא יהיה אדם בוגר ועצמאי ויפתח קריירה שלה ייחל ועמל קשה בשבילה, בזמן שאני אתלונן על הלימודים שלי בקולג' ואלך למסיבות מפגרות. אנחנו נהיה בשלבים שונים לגמרי בחיים שלנו וזה איכזב אותי.

Four Points Of ViewWhere stories live. Discover now