0.3 - ג'ס

195 11 0
                                    

× ג'ס ×

פגשנו את קלי בהמשך המסדרון של הקמפוס, היא סופר חמודה. נכנסנו לחדר וברוק ישנה על המיטה שלה בצורת אלכסון. אין לי מושג איך היא הצליחה לעשות את זה במיטה הפיצית הזאת.

"ברוק קומי! יש לנו אורחים." נתתי לה מכה בבטן והיא התעוררה מיד.

"אני שונאת אותך." היא מילמלה ושפשפה את עיניה עם אגרופיה.

בינתיים הלכתי לשירותים לשטוף ידיים ובאותו הזמן הבנות עשו היכרות ביניהן. ייבשתי את ידיי עם המגבת הורודה שהבאתי מהבית וחזרתי אליהן.

"טוב אז ככה," אמרתי והתיישבתי על מיטתי, מייגן וקלי ישבו עם ברוק על מיטתה. "היום יש מסיבה בבית האחווה של הקולג' ואנחנו? הולכות!"

"לא כל כך מתחשק לי." ברוק אמרה בחוסר רצון.

"די ברוק, אנחנו חייבות!" היא כל כך כבדה לפעמים, כלומר תמיד, מאז שהכרתי אותה שזה אתמול. "זאת השנה הראשונה שלנו, אנחנו חדשות, צריך להכיר אנשים ולבסס את עצמנו במעמד מסוים בחברה כאן! אנחנו בפאקינג קולג', צריך להתפרע קצת."

"ההורים שלך לא הודים או משהו?" ברוק אמרתי וגירדה בראשה.

"תפסיקי לדחוף את זה לכל דבר." נחרתי.

"הם לא ישמחו לדעת שהבת הקטנה שלהם שותה ומתפרעת במסיבות." היא אמרה והרימה גבה.

"אבל ההורים שלי לא כאן! הם לא ידעו!" הגנתי על עצמי.

"בכל מקרה," ברוק עברה מהמצב ישיבה-שכיבה שהיא הייתה בו למצב ישיבה. "יהיו עוד הרבה מסיבות, לא חייב ללכת לזאת."

"חייב!" אמרתי בתוקף.

"בטח שחייב," מייגן אמרה בזמן שניסתה לפרום קשר בשיער שלה. "היא התאהבה במישהו והוא הזמין אותה למסיבה."

"מובן." ברוק אמרה בקצרה והנהנה.

"זה לא רק זה! זה באמת חשוב שנבוא ונכיר עוד אנשים." ידעתי שאם אני לא אצא מזה ברוק תציק לי על זה שאני מגזימה ואין לי מה להתאהב כל כך מהר, היא אמרה לי את זה כבר על שלושה בנים שראינו אתמול.

"האמת שהוא הזמין רק אותך," מייגן אמרה. "אנחנו לא חייבות ללכת."

"למה לא? אני חושבת שזה באמת רעיון נחמד." קלי באה להגנתי.

"למה אתן לא יכולות להיות כמו קלי?" אמרתי והיא התביישה קצת, כאלה מתוקות עוד לא ראיתי. "המסיבה מתחילה ב23:00, זה אומר שב23:30 ניפגש כאן."

"מה? נגיע באיחור מטורף." ברוק אמרה.

"מה זה משנה לך, גם ככה את לא רוצה לבוא." היא גילגלה את עיניה וחזרה למצב ישיבה-שכיבה. "חייב להגיע באיחור, ככה כל העיניים יהיו עלינו."

"האמת שזה קצת מלחיץ אותי." מייגן אמרה והביטה בטלפון הנייד שלה.

לפתע צליל של אסמס נשמע מהטלפון הנייד שלי. לקחתי את הטלפון לידיי וראיתי זאת הודעה מלוק.

"את פנויה היום בערב?" הוא כתב בהודעה.

-"תלוי." השבתי בקצרה.

"יש היום את המסיבה הזאת, רוצה ללכת?'

-"כן, אני באה עם חברות שלי."

"קול, נוכל לעשות את זה באחד מהחדרים... אף פעם לא יצא לנו לעשות את זה במקומות ציבוריים 😉"

זה העלה חיוך על פניי.

-"יכול להיות שהפעם אני אעשה את זה עם מישהו אחר 🙄" צחקתי כמובן, רציתי לראות את התגובה שלו.

"מה??? את שוברת את ההסכם שלנו?"

-"אני סתם צוחקת, מחכה כבר לערב."

Four Points Of ViewWhere stories live. Discover now