× מייגן ×
"את יודעת על מה אני חושב המון?" ברנדון שאל והעביר את ידו בשיערו, מביט ישר לתוך עיניי עם עיניו הירוקות.
"לא, על מה?" שאלתי ושילבתי את זרועותיי על השולחן.
"אני חושב המון על אם באמת הכל קורה בשביל משהו."
"מה זאת אומרת?" שאלתי וקימטתי את מצחי.
"זאת אומרת, אם יש סיבה לזה שראיתי אותך אז ביום הראשון בקולג' השנה."
"אני לא חושבת שיש, זה היה פשוט צירוף מקרים." אמרתי והחזרתי את מבטי אל הספר.
"אני לא בטוח," הוא נשך את שפתו התחתונה. "אחרי זה גם נפגשנו בחנות הגלידות."
"שוב, צירוף מקרים." נשפתי אוויר בקולניות, לא מבינה לאן הוא חותר. "ברוק עובדת שם, מן הסתם שאבוא לבקר אותה."
"וזה שפגשתי אותך בדיוק כשהיית צריכה עזרה בשיעורים, את חושבת שזה גם צירוף מקרים?"
"כן." השבתי בקצרה, למרות שהבנתי למה הוא חושב בצורה הזאת.
"תגידי שאני קיטשי או סתם מגזים, אבל אני חושב שאנחנו אמורים להיות ביחד."
אני שונאת להיזכר בברנדון.
החורף כבר החל להיפרד מאיתנו ופינה מקום לאביב. האביב מיהר למלא את מקומו וחצר הקולג' הפכה מסגרירית ועזובה לפורחת ושוקקת חיים. המעילים והמגפיים נעלמו ואותם החליפו חולצות קצרות וסניקרס. למרות שלא הייתי מעריצה גדולה של העונות שאינן חורף, אותו יום היה מקסים.
"אני חייבת שתעזרי לי," ג'ס אמרה והעבירה את ידה על פניה בייאוש. "זה כבר אמצע הסמסטר ועדיין לא הצלחתי לשפר את הציון."
"אני אעזור לך, רק תגידי מתי." ניסיתי להרגיע אותה עם חצי חיוך.
"מה הייתי עושה בלעדייך?" היא אמרה בשמחה וחיבקה אותי.
בזמן החיבוק הבחנתי בברנדון. הוא ישב באחד הספסלים עם זאק ועוד כמה בחורים מהחבורה שלהם. למרות שהיו המון אנשים בחצר, זה היה ברור כשמש שהוא הסתכל עליי. הוא לא פשוט הסתכל והסיט את מבטו, אלא גם אחרי שעינינו נפגשו הוא לא הזיז את עיניו ממני והמשיך לבהות בי. פניו היו אטומות ולא הביעו שום רגש. צמרמורת עברה בגופי. לא ראיתי אותו מאז המסיבה ההיא, שמאז עברו כבר כמה חודשים טובים. לראות אותו שוב היה מסעיר בשבילי.
"היי, הכל בסדר?" ג'ס שאלה ברגע שהתנתקה מאחיזתי. לא שמתי לב למה שקורה עד שאמרה משהו. "את נראית כאילו ראיתי עכשיו את ביגפוט או משהו."
"הו לא," אמרתי וצחקקתי צחקוק מזויף. "אני מרגישה קצת חלשה, לא אכלתי מהבוקר."
"למה לא אמרת כלום?" ג'ס שאלה בעיניים פעורות. "בואי נקנה לך משהו לאכול לפני שתתעלפי."
YOU ARE READING
Four Points Of View
Teen Fiction"זה כאילו שאנחנו לא לומדות," ברוק אמרה בזמן שעיניה נעולות על הכביש. נסענו שלושתנו בחזרה לקמפוס. "אסור לנו ללכת למסיבות, תמיד זה נגמר באסון." "מסכימה," מייגן אמרה והסתכלה על הכביש מהחלון שלצידה. "אני חושבת שיש עלינו קללה או משהו." קלי, מייגן, ג'ס ובר...