1.0 - מייגן

98 7 0
                                    

× מייגן ×

איך עבר עליי החודש הראשון בקולג'? קצת יותר טוב ממה שחשבתי. החרדות שלי כן "תקפו" אותי כמה פעמים, אבל בכל זאת זה לא הכביד עליי כמו שציפיתי. הקשר ביני ולבין הבנות התחזק ממש ושמחתי מכך, חששתי שאני לא אצליח להתחבר לאף אחד כאן. רק בלימודים היה לי קצת קשה, במיוחד שיעורי כלכלה משום מה.

"תראי, הציון שלך במבחן הזה הוא לא כל כך טוב." פרופסור פרייסון אמר לי בסוף השיעור אחרי שסיים להגיש לכולם את המבחנים שעשינו לפני שבוע.

"כ-כן אני יודעת, אבל זה רק המבחן הראשון, אני מבטיחה להשתפר." ניסיתי לשכנע אותו, או יותר נכון את עצמי.

"אני שמח, אני מצפה ממך לעלות בעשר נקודות לפחות במבחן הבא שיערך בעוד חודש."

"בסדר, תודה פרופסור פרייסון."

לאחר השיחה הזאת, החלטתי שאני חייבת להישאר בקולג' וללמוד. התקשרתי להוריי והודעתי להם שאני לא אגיע הביתה בסופ"ש הקרוב, הם היו מאוכזבים אך הכריחו אותי להבטיח להם שבשבוע הבא אגיע.

הפעם נשארנו רק אני וברוק מהחבורה שלנו. ברוק אמרה לי שג'ס החליטה לבקר בביתה כדי להוציא את לוק מהראש שלה, וכשהיא הייתה נשארת כאן היה לה יותר קשה לעשות את זה. אז בשבוע הזה עברתי לישון אצל ברוק, ובזמן שאני לא הייתי לומדת והיא לא הייתה עובדת היינו מעבירות את הזמן ביחד.

"במקום ללמוד בספריה, תבואי מחר ללמוד אצלי בעבודה," ברוק הציעה. "גם יהיה לך שקט כמו בספריה, גם תעבירי לי את הזמן בהפסקה וגם תקבלי גלידה חינם ממני."

השתכנעתי.

ביום למחרת קמתי בשעה תשע בבוקר, הלכתי להתקלח במקלחות המשותפות שהיו ריקות מאדם, צחצחתי שיניים, הלכתי לחדר שלי ושל ברוק כדי לקחת את ספרי הלימוד ויצאתי לדרך. את זמן ההליכה העברתי בשמיעת מוזיקה. מזג האוויר היה נחמד - לא חם מדי ולא קר מדי. הרחוב היה די ריק חוץ מכמה עוברי אורח שחיו באזור.

כשהגעתי ל"ice ice baby" גם שם היה ריק, הצלחתי להבחין רק בברוק ועוד מישהי שעמדה לידה בקופות, שתיהן דיברו על משהו וכניסתי לחנות עצרה את שיחתן.

"מייגן, היי!" ברוק אמרה כשנכנסתי.

"היי." החזרתי עם חצי חיוך והתקדמתי לקופות.

"תכירו - מייגן דונה, דונה מייגן." ברוק עשתה היכרות קצרה ביני לבין הבחורה שעמדה לצידה.

"היי נעים להכיר," דונה אמרה וחייכה. "ברוק סיפרה לי עלייך."

"אני מקווה שהיא סיפרה דברים טובים." אמרתי ושלושתנו צחקנו.

Four Points Of ViewWhere stories live. Discover now