× מייגן ×
"איפה ג'ס?" קלי שאלה ודחפה לפיה משולש פיצה.
ישבנו שלושתינו בחדר הקפיטריה, נוכחותה של ג'ס הייתה חסרה לנו.
"אין לי מושג, היא גם לא הגיעה לשיעור כלכלה." אמרתי.
"היא בחדר." ברוק הודיעה ולקחה לגימה מפחית הקולה שהייתה ביד ימינה.
"למה?" שאלתי.
"היא עדיין עצובה ממה שקרה במסיבה." ברוק הסבירה.
"מה קרה שם בכלל?" שאלתי. "ראיתי שהיא בכתה אבל לא הבנתי למה."
"היא בכתה?" קלי שאלה ועיניה התפערו.
"כן קלי," גלגלתי את עיניי וצחקקתי. "אם לא היית שותה כל כך הרבה היית מודעת לזה."
"ממה ששמעתי," ברוק אמרה וניסתה לנקות את שיניה בעזרת לשונה. "אני עובדת עם מישהי שקוראים לה דונה, חבר שלה הוא חבר של ברנדון ושניהם בשנה הרביעית. בקיצור, היא אמרה לי שהיא ראתה את הידיד של ג'ס יוצא מבית האחווה כועס וג'ס רדפה אחריו, אבל הוא התעלם ממנה ונסע. היא בכתה והיו שם צעקות."
"מה?" אני וקלי שאלנו בפליאה. איך לא שמנו לב לזה?
"דונה גם אמרה לי שחבר שלה זאק אמר לה שהם יצאו מהשירותים ביחד והם כנראה הזדיינו, ולפני זה שמעו צעקות." ברוק אמרה ושתתה שוב מפחית הקולה.
"אני בשוק." אמרתי.
"ממש ידידים." קלי לגלגה.
לרגע חיברתי את כל הנקודות. "יכול להיות שהיא אמרה לו על ברנדון?"
ברוק הסתכלה עליי בעיניים פעורות. "יכול להיות, איזה טיפשה." היא אמרה. "דונה אמרה שהוא בכלל לא בקטע שלה, הוא אפילו לא ידע איך קראו לה."
"אוי ואבוי." תפסתי את ראשי.
"אז הם היו יזיזים כאילו?" קלי התחילה להבין.
"הם היו ידידים והם הזדיינו בשירותים - אני מניחה שכן." ברוק אמרה באגביות.
"אם הם רק יזיזים, למה הוא כל כך התעצבן?" קלי המשיכה לחקור.
"יכול להיות שהוא לא רצה להפסיק לעשות איתה סקס." עניתי לה.
"אני חושבת שיש שם משהו יותר עמוק," קלי חשדה. "צריך לנסות לדבר איתה."
"זה בלתי אפשרי," ברוק אמרה. "ניסיתי כבר."
"אפשר לארגן לה משהו שתבין שהיא חשובה לנו," הצעתי. "שיעורי כלכלה משעממים בלעדיה."
***
החלטנו בסוף לעשות לה מן מסיבת הפתעה קטנה בחדר שלה ושל ברוק. ברוק הוציאה אותה מהחדר שהיא הייתה בו כבר ימים ארוכים, היא אמרה שזה היה קשה אבל היא הצליחה. בזמן שהן היו בחוץ אני וקלי אירגנו הכל - קצת בלונים, לקחנו כמה גלידות מברוק והבאנו סרט שנוכל לצפות ארבעתנו ביחד.
ג'ס הופתעה ושמחה מאוד, אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שהיא חייכה מזה כבר הרבה זמן. היא חיבקה אותנו, אמרה שהיא אוהבת אותנו והיא שמחה שיש לה חברות כמונו. ברוק הייתה קורנת, היא שמחה שחלק קטן מג'ס חזר אליה.
"אני מצטערת שהייתי כזאת גסת רוח אליכן ונעלמתי פתאום," ג'ס הצטערה והתחילה להסביר. "אני עוברת משהו שהוא נורא מוזר לי ולא חשבתי שאני אעבור דבר כזה. אני מצטערת שלא סיפרתי לכן כלום, ניסיתי להתמודד עם זה לבד אבל זה קשה מדי."
"את יכולה לדבר איתנו." ברוק אמרה וג'ס התיישבה במיטתה, ברוק לצידה ואני וקלי התיישבנו על הרצפה מולה.
"ז-זה קצת קשה לי לדבר על זה, וגם די מביך." ג'ס אמרה. "אני לא מאמינה שאני הולכת להגיד את זה."
"א-את לא חייבת אם את לא רוצה, את לא צריכה להכריח את עצמך לעשות את זה." קלי ניסתה לנחם אותה והניחה את כף ידה על ברכה של ג'ס.
"לא, אני חייבת. זה הורג אותי מבפנים ואני חייבת להוציא את זה כבר." ג'ס נשפה ונראתה כאילו היא מנסה לעצור את הדמעות שעומדות לפרוץ מעיניה. לקח לה כמה שניות להתחיל: "הידיד הזה, לוק, אני מכירה אותו מהתיכון. בשנה האחרונה שלנו הוא נפרד מחברה שלו והוא היה ממש שבור מזה, ואני כבר רציתי לאבד את הבתולין כמו מפגרת. איכשהו הגענו להסכם שנעשה סקס בכל פעם שאחד מאיתנו ירצה, אבל אסור להתאהב כי אז זה יהרוס את הכל. בעיקרון הוא הגיע לכאן רק כי הוא רצה להמשיך עם ההסכם, הוא יכל ללכת לייל אבל הוא דחה את ההצעה."
היינו המומות. למרות שידענו חלק מהסיפור, לא חשבנו שזה עד כדי כך עמוק.
"בכל מקרה," ג'ס המשיכה. "אתמול במסיבה החלטתי להגיד לו על ברנדון, שאני מאוהבת בו, שזה היה ממש טיפשי מצידי. הוא כעס עליי כל כך, הוא בחיים לא כעס עליי. הוא לא היה מוכן להקשיב לי. ניסיתי להתקשר אליו במשך כל הימים האלה, שלחתי לו הודעות. הוא פשוט סינן אותי."
"למה סיפרת לו על ברנדון? אתם בקושי דיברתם." אמרתי.
"א-אני לא יודעת. אני גם בכלל לא מאוהבת בו יותר, אני לא מבינה מה עבר לי בראש." ג'ס השיבה.
"אני אגיד לך את האמת," קלי התוודתה. "אני חושבת שיש משהו יותר עמוק מסתם יזיזים בכם."
"מה זאת אומרת?" ג'ס שאלה בבלבול.
"אני חושבת שהוא הפר את ההסכם," קלי לקחה שנייה הפסקה והמשיכה: "הוא התאהב בך."
"א-אני לא חושבת." ג'ס אמרה.
"את מאוהבת בו בכלל?" שאלתי. "אין סיכוי שתעשו דברים כאלה ובאמת לא תרגישו כלום אחד כלפי השנייה."
"אולי רק משיכה מינית, זה הכל." היא משכה בכתפיה. "אני באמת חושבת שזה בגלל שהוא עשה המון כי הוא רצה להמשיך לקיים את ההסכם ונפגע מזה שהסכמתי לזרוק את כל זה לפח בגלל מישהו שהכרתי חמש דקות."
"אבל למה שהוא יעשה כל כך הרבה רק בשביל הסכם זיון?" קלי שאלה. "את צריכה לנסות איכשהו לפגוש אותו ולדבר איתו על זה, זה פשוט לא נראה לי הגיוני."
"אני גם חשבתי על זה, אבל אני לא רוצה לחשוד יותר מדי." ג'ס אמרה.
YOU ARE READING
Four Points Of View
Ficção Adolescente"זה כאילו שאנחנו לא לומדות," ברוק אמרה בזמן שעיניה נעולות על הכביש. נסענו שלושתנו בחזרה לקמפוס. "אסור לנו ללכת למסיבות, תמיד זה נגמר באסון." "מסכימה," מייגן אמרה והסתכלה על הכביש מהחלון שלצידה. "אני חושבת שיש עלינו קללה או משהו." קלי, מייגן, ג'ס ובר...