I får lige et ekstra kapitel i dag 😉
4. KapitelDagene går, og jeg ønsker bare mere og mere at komme væk fra denne forfærdeligeverden! I dag er det søndag, weekend. Den bedste tid på ugen, min mor kommer ind på mit værelse med en konvolut i hånden, er det fra Marcus? Skrev han virkelig tilbage?
"her" siger hun og kaster brevet hen til mig. Hun smutter hurtigt ud af værelset igen.
-Julia Kydd- står der uden på konvolutten. Jeg smiler. jeg åbner det langsomt og begynder at læse...Hej Julia.
Jeg hedder Marcus, men det tror jeg allerede at du ved?
Jeg er ked af at høre at du ikke har det så godt i skolen? Men jeg håber at det bliver bedre?
Jeg er også en som bruger de sociale medier meget.
Min snapchat hedder Marcus_G_02_mm_ananas. Du skal ikke tænke på hvor mærkeligt mit brugernavn er, og ikke giv det ud til nogen, det beder jeg dig om.
Jeg er glad for at høre at du også holder med Manchester United. Jeg er enig med at det virkelig er det BEDSTE fodboldhold!
Min bror derimod holder med Chelsea...(Ingen kommentarer)
Jeg er 15 år, jeg blev det d. 21 februar. Jeg glæder mig også til Marcus og Martinus' nye sang First Kiss udkommer!
Jeg vil være her, hvis du har brug for at skrive, hvis du vil. Mit nummer er 14 27 93 83. Så skriv hvis du har problemer eller bare vil skrive med nogen. Men lige nu sidder jeg midt i min klasse. Du kommer nok til at få noget sjovt af vide, eller noget som du er totalt ligeglad med, men jeg er ikke den der skriver flest breve...
Min yndlingstime i skolen er idræt eller engelsk, også fordi at jeg skal bruge engelsk virkelig meget i mine dage, jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor, det er lidt indviklet..?
Jeg håber virkelig at du får det bedre, og at jeg kan hjælpe dig, på en eller anden måde, til at få det bedre. Jeg kender den følelse af at nogen ikke kan lide dig, og nærmest hater på dig, ikke en fed følelse, men et tip, ignorere det! De er bare jaloux på dig, og det kan være på mange måder. Enten fordi at de elsker den måde du ser ud på, men måske fordi de ville ønske at de var dig? Håber at du kan bruge det til noget?Kærlig Hilsen
MarcusJeg smiler efter at jeg har læst brevet. Han ved hvordan jeg har det. Jeg er glad. Jeg må huske de ord han skrev, de er bare jaloux, men på hvad? Jeg har intet? Ingen venner? Ingen veninder? Ingen kæreste? Intet? Hvad skulle de være jaloux på? Jeg er jo heller ikke ligefrem pæn...
Jeg finder min mobil frem og tilføjer Marcus til mine kontakter. Jeg skriver en besked, men tøver da jeg skal til at sende den. Skal jeg virkelig gøre det her? Skal jeg virkelig skrive til Marcus? Nu gør jeg det fandme!
Julia
Hej Marcus. Jeg håber virkelig ikke at det er et dårligt tidspunkt at jeg skriver. KH Julia.Marcus
Hey Julia, slet ikke. Har du det bedre?Julia
Ikke rigtig, men jeg blev glad da jeg læste dit brevMarcus
Jeg er glad for at du blev glad for mit brev, men trist at du ikke er glad ellers.Han er virkelig sød. Hvorfor er han det? Måske fordi han ikke kender mig rigtigt? Hvis han kommer til det, tro mig, han skrider. Det er sikkert.
Julia
Det skal du ikke tænke på, bare du er glad, så er jeg glad. (I hvertfald mere end jeg plejer)Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg følte for at skrive det...
Marcus
Så vil jeg sørge for at være glad hele tiden!Jeg bliver glad for at læse det han skriver, måske mener han faktisk at han er glad for at jeg er glad. Han virker ihvertfald virkelig sød.
Marcus
Hvad laver du egentlig lige nu? Andet end at skrive med mig? AhaJulia
Det jeg plejer efter hver skoledag, hjemme og græder over mit livMarcus
Stop med det! Med det samme! Har du ikke lyst til at nyde livet? Hvad kan du godt lide? Danse? Synge? Fodbold? gør noget af det du godt kan lide at lave? Går du egentlig ikke til fodbold?Julia
Jov, men jeg pjækker altid, dem på holdet kan heller ikke lide mig...Marcus
Det må ikke stoppe dig, du skal gøre hvad du vil! Skid på hvad de ander tænker, hvis dem en ny side af dig! Du må ikke bare lukke dig inde!Wow, jeg er faktisk virkelig glad for at have Marcus at skrive med, han hjælper mig, selvom der ikke engang er gået 24 timer endnu?
Julia
Tak Marcus, det vil jeg huske imorgen, imorgen er der træning, du vil være i mine tanker når jeg spiller.Marcus
Det jeg glad for at høre! Husk nu! vær dig selv! Hvis dem en ny side af dig, en side som de ikke har set før, men huske nu stadig at være dig selvJulia
Marcus?Marcus
ja?Julia
TakMarcus
For hvad?Julia
Ikke bare at "gå" fra mig, ikke bare opgive migMarcus
Det sker aldrig, det lover jegJulia
Tak, tusind tak Marcus, du ved ikke hvor meget det betyder for mig!Marcus
Husk, jeg er her for dig. Altså ikke i fysisk form, men du ved hvad jeg menerJulia
Det gør jeg, igen tak.Marcus
AltidOg sådan sluttede min første samtale med Marcus. Marcus som lige har givet mig mere lyst til at leve. Jeg glæder mig faktisk til fodbold nu... Han har givet mig lyst til at gå til fodbold igen...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
FriendMail | Marcus & Martinus
Фанфик[COMPLETE] Kan et venskab blomstre uden at man faktisk har mødt? Kan man have et tæt forhold med en man aldrig har mødt? Kan man have følelser for nogen som man ikke har mødt? Hvad er kriterierne for et perfekt venskab? Det kan Julia Kydd ikke besva...