Μέρα 4η

621 57 0
                                    

   Κάθομαι στο κρεβάτι μου για δεύτερο συνεχόμενο πρωί  ... Οι σκέψεις μου όμως παίζουν στην προηγούμενη μέρα , και όλα όσα έγιναν... Παραλίγο να αυτοκτονήσω , ο Θωμάς με έσωσε , πήγα σε ένα πάρτυ που ούτε καν ήθελα να πάω , συνάντησα τον Αλέξη , ο οποίος αφού έκανε κάτι με τη Ρέα , άρχισε να φιλάει εμένα και αηδιασα μέχρι θανάτου , και ένας μυστηριώδης τύπος ,ο οποίος ξέρει πως είμαι η Shadow , ήταν εκεί για να ισχυριστεί πως είμαι κοπέλα του , να απομακρύνει τον Αλέξη και έπειτα να φύγει και αυτός σαν να μην συμβαίνει τίποτα !
   Σαν να μην έφταναν όλα αυτά , όταν μπήκα μέσα ήταν εξαφανισμένος , και δεν μπορούσα να τον βρω , ενώ ένιωθα συνεχεια το βλέμμα του Αλέξη πάνω μου . Φυσικά και δεν ήταν μόνος του , η Ρέα ήταν χωμένη στην αγκαλιά του . Φυσικά δεν έμαθα ακόμα γιατι με έψαχνε και τι ήθελε .
  Αλλά δεν με ένοιαζε αυτός , ήθελα να βρω τον μυστηριώδη τύπο . Πήρα τα κομμάτια με τη σειρά . Θυμήθηκα ότι είχε μπεί μέσα παρέα με τον Θέμη ! Έτσι πήγα και τον βρήκα ... Ήθελα να μάθω! Ναι ήθελα να μάθω πολύ!
Α- Ποιος είναι αυτός που είχε έρθει μαζί σου?
Τον άκουσα να γελάει ενώ έστριβε ένα τσιγάρο στα χέρια του .
Α- Γιατί γελάς ?
Θε-Κατι παίζει με εσάς τους δύο εε?
Α-Εεε? , τον κοίταξα με απορία...
Θε- Ήρθε και μου είπε για μία κοπέλα με μαύρα μακρυά μαλλιά και πράσινα μάτια , σπαστική ... Ότι είναι εδώ και άμα με  ρωτήσει να μην της πω το όνομα του . Μετά απλά άρχισε να γελάει , δεν κατάλαβα γιατί , και έφυγε ...
Δεν μπορούσα να μιλήσω.....
Θε- Η αλήθεια είναι ότι το μυαλό μου δεν πήγε ούτε καν σε εσένα Ανθούλα , αλλά τελικά..... χαμογέλασε πλάγια .
Α- Δεν πιστεύω να του είπες το όνομα μου !
Θε- Ρε ξεκόλλα , αφού σου είπα ούτε καν κατάλαβα για ποια μιλάει ! Μου είπε και κάτι αλλα...... , αυτό το ηλίθιο χαμόγελο εμφανίστηκε ξανά στο πρόσωπο του .
Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά ! Αν του είχε πει ότι είμαι η Shadow ? Αν ήξερε και αυτός τώρα ? Θα το έλεγε σίγουρα στους άλλους!
Α-ΣΑΝ ΤΙ?
Θε- Εεε να.....ότι βρεθήκατε έξω , και ότι ...ήσουν λίγο δύσκολη ... και αυτό που έγινε με τον Αλέξη ....
Άφησα ένα ξεφυσιτο ανακούφισης ...
Α- Αααα ...εντάξει ....θα μου πεις πως τον λένε τώρα ???
Άρχισε να γελάει ...ξανά! Ηλιθιος...
Θε- Όχι , αλλά μου έδωσε αυτό και μου είπε ότι άμα χρειαστείς κάτι να τον ενοχλήσεις ...
Αμέσως μου έδωσε ένα πράσινο χαρτάκι που πάνω είχε γραμμένο έναν αριθμό . Υποθέτω πως ήταν ο δικός του . Κάτι με ξάφνιασε ... Τα νούμερα δεν ήταν συμπληρωμένα όλα , μα στη θέση ενός από αυτά , είχε μπεί ένα αστεράκι (*)
Εγνευσα , γύρισα την πλάτη μου και έφυγα .

  Και τώρα χαμένη στις σκέψεις μου ... Ήξερε ότι θα τον ψάξω , και ήξερε ότι θα παω στον Θέμη για να τον βρω . Γι'αυτό του έδωσε το χαρτάκι .
  Άπλωσα το χέρι μου στο κομοδίνο που βρισκόταν ακριβώς δίπλα απτο κρεβάτι μου . Έπιασα το πράσινο φύλλο και το πήρα στην παλάμη μου . Το κοίταξα ενώ έπαιζα με αυτό .
   "Γιατί έβαλε τον αστερίσκο ? Γιατί δεν συμπλήρωσε τον αριθμό? " σκεφτόμουν συνεχεια
  Το φως του ήλιου χτυπούσε κάνω του , αφήνοντας κάτι γράμματα Γραμμένα με μαύρο μελάνι να φανούν από την πίσω σελίδα . Απευθείας γύρισα το χαρτάκι από την άλλη πλευρά , και έμεινα έκπληκτη όταν κατάλαβα ότι το είχε υπογράψει με το δικό του ψευδώνυμο
                                       "Dreamer"....

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBWhere stories live. Discover now