Η σκιά δεν πιάνεται τη νύχτα

398 50 13
                                    

Ψυχραιμία Ανθή !! Μην τους δείξεις πόσο αναστατωμένη είσαι .

Μην τους αφήσεις να ακούσουν τους δυνατούς χτύπους της καρδιάς σου .

Μείνε ακόμη μια φορά χαλαρή, παρίστανε για μια τελευταία φορά τον ενθουσιασμό . Έτσι κι αλλιώς το έχεις μάθει καλά αυτό.... 

Α- Ωραία !! Και που θα πάμε ? ,λέω και ρίχνω ένα ψεύτικο χαμόγελο .

Θ-Εδω ! ,λέει ο Θωμάς ενώ το χέρι του κινηται πάνω σε ένα καρφιτσωμενο χάρτη της Θεσσαλονίκης στον φελοπινακα .

Η Άνω πόλη .....

Τα κάστρα!!

Το είχε ψάξει καλά τελικά ...

Θ- Και θα μας βοηθήσεις και εσύ ,μιας που ξέρεις καλά τα κάστρα..., λέει και μου κλείνει το ματι .

Γαμωτο!

Χαμογελάω , αλλά μέσα από το στόμα μου σφυγκω τα δόντια μου .

Α- Τι ώρα ? ,λέω και μπορώ να διακρίνω τα χαμόγελα στο πρόσωπο και τον δύο , ενώ ανταλλάσουν μια διαπεραστική ματια .

....

Ντουτ ,ντουτ ,ντουτ ,ντουτ ....

Ο ήχος από το ξυπνητήρι με ξυπνάει και το κλείνω .

Το πιάνω στα χέρια μου .

Η ώρα δείχνει 8:30 μ.μ.

Ορίστε που καταντησαμε .

Να χάσω το Σάββατό μου για μια νύχτα που δεν θα οδηγήσει πουθενά....

Και όχι μόνο σήμερα , αλλά και πολλές άλλες νύχτες .

Ήθελα να ήξερα που θα βγάλει όλο αυτό .

Ίσως τελικά θα έπρεπε να του το πω

"Ξες , Θωμά ήθελα να σου μιλήσω για κάτι... Όλο αυτόν τον καιρό , τόσους μήνες , εγώ είμαι ο Shadow...πάντα εγώ ήμουν ... Συγγνώμη που σου είπα ψέματα , σε κοροϊδεψα , σε παραπλανησα βοηθοντας σε και σε άφησα να πιστεύεις ότι ο αληθινός καλλιτέχνης είναι κάποιος εκεί έξω και έψαχνες άσκοπα ....."

Και μετά , ΝΑ το χαστούκι! Και θα έχει και δίκιο , είναι πολύ λάθος εκ μέρος μου .

Από την άλλη είναι αποφασισμένος να μάθει , και θα ήταν πολύ χειρότερα αν το μάθαινε με κάποιον άλλον τρόπο από του να του το πω εγώ ....

Αχ Θωμά ....

Μαζεύω τα μαλλιά μου σε ένα κότσο και σηκώνομαι από το κρεβάτι .

Κοιμήθηκα όλο το μεσημέρι ως και τώρα έτσι οστε να μην έχω πρόβλημα με τη νυστα σήμερα που "θα τον ψάξουμε ".

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBWhere stories live. Discover now