Μερα 14η -Part 4-Τερμα

358 41 15
                                    

   "Που έχω μπλέξει ? Που με έχει μπλέξει γαμωτο ? Πως βρεθηκα εδώ πέρα ,ποιος είναι τέλος πάντων αυτός ο.....Ιβαν ? Τι με θέλει , τι θα μου κάνει ? Που είναι ο dreamer ,ζει? Γιατί με άφησε μόνη μου ,ποτέ θαρθει αν θαρθει , Τι θα μου κάνουν μέχρι εκείνη τη στιγμή? Θα επιβιώσω απολο αυτό ? Και αν ναι πώς θα εξηγήσω στον Άρη και στους θείους μου την τρύπα που έχει προκληθεί στον ώμο μου ? "

Όλα αυτά τα ερωτήματα βασανίζουν το μυαλό μου ώρα τώρα , κλεισμένη μόνη μου σε αυτό το στενό και αποξενο δωμάτιο που βρέθηκα. 

Όλα αυτά με πλακώνουν και δεν μπορώ να αναπνεύσω .
Βγάλτε με από εδώ μέσα ! Θέλω να φύγω !

Dreamer που με άφησες ?Που εισαι ? Είσαι καλά ?

Μέσα στο παραλήρημα μου κάτι άλλαξε στην ατμόσφαιρα ...

Αισθάνθηκα την παρουσία κάποιου στον χώρο .

Σαν κάτι να με απειλούσε .

Είχα αυτό το απαίσιο προαίσθημα ,που όλοι μας έχουμε έστω μια φορά στη ζωή μας . Που σκορπίζει τον φόβο , τον παράλογο φόβο ! Ότι κάτι θα συμβεί ... Που σε αναγουλιαζει όλο αυτό . Σου φέρνει ναυτία μονο στη σκέψη του πόσο κακό μπορεί να είναι .
Και αρχίζεις να τρέμεις μέσα σου , χωρίς κάτι ουσιαστικό να συμβαίνει .

Αυτό ένιωθα και εγώ εκείνη τη στιγμή , ανήμπορη να πράξω το οτιδήποτε , ξαπλωμένη σε ένα θεοσκληρο κρεβάτι , σε ένα τρομακτικό δωμάτιο που κυριαρχούσε η υγρασία και η βρώμα. 

Δεν ήθελα για κανένα λόγο οι τελευταίες μου στιγμές να είναι εδώ ...

Και ο φόβος μου επαληθεύτηκε.  Το κλειδί της κλειδωμένης από την ώρα που ξύπνησα πόρτας γύρισε . Αυτή με τη σειρά της άρχισε να διασκορπίζει σε όλο το χώρο το βαθύ και επίμονο τρίξιμο που έκανε τις τρίχες σου να σηκωθούν κάγκελο. 

Κάποιος έμπαινε μέσα ! Εσφιξα το σώμα μου μέσα στην κουβέρτα , όσο η άγνωστη μορφή πλησίαζε όλο και πιο κοντά .

Το σκοτεινό δωμάτιο φωτίστηκε από τη χαραμάδα της πόρτας και μια γνώριμη σκιά διαγράφηκε στο πάτωμα. 

Ήταν αυτός ....

Τα κάστανα του μάτια που καλυπτόταν από την μπουκλωτη , καστανή φράντζα του ,φάνηκαν πίσω από το καταχρασμενο ξύλινο πλαίσιο στον τοίχο. 

Έκλεισα τα μάτια μου σφικτά για να μην τον αντικρισω ,απομακρύνοντας την εικόνα του από μπροστά μου .

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBOù les histoires vivent. Découvrez maintenant