Μερα 8η - Μετα απο πολυ καιρο....

502 55 8
                                    

Writer's POV

Ήταν η ώρα του Χατζικωστου , και η Ανθή ,ίσως για πρώτη φορά αυτή τη χρονιά , δεν ταξίδευε στις σκέψεις της . Ήταν συγκεντρωμένη στα λόγια που έβγαιναν από το στόμα του καθηγητή . Την κατέκλυζε ένα αίσθημα ικανοποίησης από την προηγούμενη φορά που είχε λύσει την άσκηση . Ήταν κάτι που κατάφερε μόνη της .Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν ενθουσιασμένη .

Ο Χατζικωστου περπατούσε αμήχανα πάνω κάτω στην τάξη ενώ εξηγούσε το καινούριο μάθημα . Όσο προσπαθουσε να μην κοιτάει μόνο αυτή δεν τα κατάφερνε . Είχε παραξενευτει με αυτή την απότομη δείξη ενδιαφεροντος . Ήταν και κάτι που τον τραβούσε στα μάτια της . Ήταν βαθιά , και φαινόντουσαν κενά.... Σαν κάποιος να είχε αφαιρέσει τα πάντα από την ψυχή της .
  Είχε δει τα σημάδια στα χέρια της , και λιποταν γι'αυτό . Τον έτρωγε όλο αυτό , υπήρχαν και μερικά βράδυα που το σκεφτόταν στο κρεβάτι , όταν έκλεινε το βιβλίο που διάβαζε και το ακουμπούσε απαλά στο κομοδίνο του , μερικές μόλις στιγμές πριν τον πάρει ο ύπνος .
Την νοιαζόταν ! Ήξερε ότι είχε μυαλό ,αλλά η ίδια δεν το αξιοποιούσε καλά ! Ήξερε ότι είναι ιδιαίτερα έξυπνη και συνειδητοποιημένη . Έπρεπε να την επαναφέρει στην τάξη . Τουλάχιστον θα προσπαθούσε ....

- Ωραία λοιπόν ...αυτά για σήμερα ... , είπε και μόλις είχε τελειώσει τη φράση του το κουδούνι τον διέκοψε  .

Η μαθητές σηκώθηκαν από τα θρανία τους και πήραν το δρόμο για το προαύλιο .

- Παύλου !

Α- Μάλιστα !

- Έλα λίγο εδώ πέρα .

Η Ανθή με γοργά βήματα έφτασε και στάθηκε μπροστά από την μεγάλη έδρα που ήταν υψωμένη σε ενα βαθρο.

Ο Καθηγητής μαθηματικών έκανε μια κίνηση και αρχισε να ψάχνει μέσα στον χαρτοφύλακα του .
  Όταν βρήκε αυτό που έψαχνε , έβγαλε μέσα από την μαύρη δερμάτινη τσάντα ένα φυλλάδιο εικοσιπέντε φύλλων γεμάτο με ασκήσεις .

  Της το έδωσε στα χερια .

Μπορούσε να δει την έκπληξη στα μάτια της.

- Λοιπόν, αυτές είναι μερικές από τις ασκήσεις που θα ήθελα να προσπαθήσεις να λύσεις μόνη σου ,αν γίνεται . Μην σε αγχωνει , μπορείς να το κάνεις και ότι χρειαστείς μπορείς να μου το πεις ! Έχεις διορία μέχρι τα τέλος της χρονιάς .

Η Ανθή φοβήθηκε στη θέαση του φυλλαδίου στα χέρια της . Δεν είχε κάνει ποτέ κάτι παρόμοιο ! Μόνη της ...

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBDove le storie prendono vita. Scoprilo ora