Μέρα 16-Τελευταία πράξη

489 39 15
                                    

Βάλτε το τραγούδι να παίζει από πίσω όσο διαβαζετε
________________________________
Έχω μόλις τελειώσει το μάθημα από τη σχολή μου, και αρπάζω την τσάντα μου ,βγαίνοντας από το γεμάτο με έργα τέχνης κτήριο. 

Έχω δύο ώρες κενό μέχρι να αρχίσει η βάρδια μου στο "art ". Αυτη τη δουλεια την εχω λατρέψει και αυτό το οφείλω σε αυτόν ....

Βάζω μπρος το καινούριο μου αμάξι, και ως συνήθως παίρνω τον δρόμο για τα κάστρα , το αγαπημένο μου μέρος ....

Ο δρόμος μου φαίνεται πολύ σύντομος μέχρι επιτέλους να φτάσω .

Βγαίνω έξω και αρχίζω να περιπλανουμαι στα στενάκια . Μετά από μια γρήγορη αναζήτηση σταμπαρω τον πιο υπέροχο τοίχο που θα μπορούσα να ζωγραφίσω ποτέ .

Έπειτα από πολύ καιρό αποχής, ανοίγω την τσάντα μου και βγάζω από μέσα όλα τα σπρέι μου .... Αυτή τη φορά που θα είναι η τελευταία μου φορά , σκοπεύω να κάνω κάτι ξεχωριστό , κάτι αφιερωμένο σε αυτόν .... Και τελικά καταλήγω στο να κάνω τον ίδιο !

Αρπάζω το πρώτο σπρέι ξεκινώντας να κάνω τη βάση ... Αρχιζω να απεικονίζω το πρόσωπο του που είχε καρφιτσωθει στο κεφάλι μου με κάθε  λεπτομέρεια με τα πράσινα του μάτια , την καλοσχηματισμένη μύτη του, τα σαρκώδη χείλη του που μόλις είχα προλάβει να γευτώ ....

Συνεχίζω να βάφω ,όσο αναπολώ όλα όσα είχαμε περάσει . Τις εμπειρίες που κέρδισα ,τις αναμνήσεις που απέκτησα , όλα αυτά που ζήσαμε  ,και που θα είναι βαθιά ριζωμενα μέσα μου ,όσα χρόνια και αν περάσουν... Αφήνω έξω τα κακά γιατί δεν ήταν τίποτα μπροστά σε όλο τον κατακλυσμό συναισθημάτων που ένιωθα αυτούς τους μήνες μαζί του .
Μου έδωσε ένα κομμάτι της καρδιάς του και μου επέτρεψε να το κάνω όλο δικό μου , έτσι όσο μακριά και αν είναι τον νιώθω πάντα δίπλα μου, τον κουβαλάω πάντα μέσα μου . Μια καρδιά που θα εφραίνεται σε κάθε αναφορά στην ιστορία , την δικιά μας ιστορία !

Αυτή είναι η τελευταία πράξη της ιστορίας..... Η ιστορία στην αρχή ήταν μόνο δική μου .... Συμφωνώ....λίγο καταθλιπτική και πονεμένη θα λέγαμε . Όμως αυτή η τελευταία πράξη είναι αφιερωμένη σε αυτόν, γιατί μπήκε σε αυτή την ιστορία και την άλλαξε ανατρεπτικά ! Και με βοήθησε να την τελειώσω ...Γιατί κάθε ιστορία έχει ένα λόγο που ξεκινάει και ένα λόγο που τελειώνει , και ο λόγος που τελείωσε και αυτή και η κατάσταση που βρισκόμουν ήταν αυτός ... Αυτός με βοήθησε να ανακαλύψω διάφορες πλευρές του εαυτού μου , αυτός στάθηκε δίπλα μου στις πιο δύσκολες στιγμές , αυτός τελικά με βοήθησε να δαμασω το σκοτάδι μου.... Και να γίνω αυτό που είμαι σήμερα ....

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBWhere stories live. Discover now