Άλλη μια μέρα στο σχολείο , και ήμουν σίγουρη ότι αν δεν χτυπούσε το κουδούνι σύντομα ,δεν θα χρειαζόταν να περιμένω για να αυτοκτονήσω .Θα πέθαινα μες την τάξη !
Ο κουδούνι χτύπησε και στάθηκα 5 δευτερόλεπτα μπροστά στα σκαλιά του σχολείου , αφήνοντας τον ζεστό πλέον αέρα να με χτυπήσει για να ηρεμησω.
Ύστερα άρχισα να κινούμαι προς το παγκάκι μας. Πριν προλάβω να κάτσω , τη θέση μου πέρνει καποιος άλλος . Γυρίζω και βλέπω τη Μέιβ να έχει κολλήσει ήδη πάνω στον Κωνσταντίνο !Α- ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΕΔΩ ??!!, Αντηχησε η φωνή μου σε όλο το προαύλιο .
Ξέρω πως ο Κωνσταντίνος διαλέγει πάντα τέτοιου τύπου κοπέλες ( ο Θεός να της κάνει !) , αλλά όχι αυτή!!!! Τη χειρότερη απολες ! Αυτή που σου γυρνάει τ' άντερα μόνο με μια κουβέντα της ..!
Μ- Κώστα θα την αφήσεις να μου μιλάει έτσι ?,παραπονέθηκε ...
Ο Κώστας απλά με κοίταξε και χαμογέλασε με πολλά παρακάλια και υπονοούμενα .
Α- Μην μιλήσεις !!! Δεν σε πέρνει να μιλήσεις ....! , του είπα .
Έκανε πως κλείνει το στόμα του με φερμουάρ .Έτσι και επερνε το μέρος μιας απο τις χαζογκομενες του , και ιδικά αυτηνης , αντί για εμένα που τον ξέρω από την πρώτη δημοτικού , θα του έσπαγα το κεφάλι !!
Α- Και δηλαδή τι ? Θα κάθεται μαζί μας αυτή ??
Ρ- Υποθέτω πως ναι , είπε η Ρέα κοιτώντας το πάτωμα και βάζοντας μια τούφα από τα ξανθά μαλλιά της πίσω από το αυτί της .
Εμφανώς ήταν προβληματισμένη και πολύ σκεπτική .
Σε κανέναν δεν άρεσε αυτή η ιδέα και ήμουν σίγουρη.Το πράγμα καλυτερευσαι όταν ήρθαν και οι δυο ακόλουθες της στην παρέα . Άκουσα μια πνιχτη κραυγή να βγαίνει από μέσα μου .
Όχι , όχι ,όχι ! Δεν μπορεί να συμβαίνει ! Δεν μπορεί να ήρθαν αυτες οι ηλίθιες στην παρέα μου ! Δεν μπορεί ,δεν μπορεί , δεν μπορεί !!
Μιλούσαν για άσχετα ενώ εγώ ήμουν χαμένη στις σκέψεις μου και δεν εδινα σημασία στις φωνές τους . Δηλαδή τώρα έπρεπε να το αποδεχθώ ? Ότι θα βλέπω κάθε μέρα τα συχαμενα μούτρα της και θα ακούω την ξυνή και σπαστική φωνή της ?
Τουλάχιστον ελπίζω ο Κώστας να την καταλάβει γρήγορα και να το τελειώσει όλο αυτό !Μ- Ιιιιιιιιιιιι!!!!!! Ανθή ???? Τι είναι αυτά τα πράγματα ???
Κατάλαβα ότι εννοούσε τα χέρια μου και τα σημάδια που φαινοταν κάτω από τα μανίκια της μπλούζας μου που ήταν ελαφρώς ανασηκωμένα .
YOU ARE READING
Dancing with my demons #WSA17 #TBWB
SpiritualHighest : #1 in spiritual Ήταν εκεί όταν κανένας δεν ήταν κοντά της ...η λεπίδα ...η μόνη αληθινη φίλη της ... Χόρευε στο ρυθμό που που οι δαίμονές της την επικαλουσαν να κάνει . Της άρεσε ! Της εδινε τη λύτρωση που δεν αντλούσε από πουθενά αλλού...