Μέρα 9η- Part 2 - Φυγή

458 51 9
                                    

  Anthie's POV

Ιδρωνα πάνω από το τηγάνι , ενώ μαγείρευα για μεσημεριανό.  Οι ζέστες είχαν σφίξει και δεν μου έμενε άλλη επιλογή από το να φοράω κοντομανικα και αμανικα. Θα μου λείψουν οι φούτερ μου , με τη ζεστή τους αίσθηση να με τυλίγει γύρω μου ....

Κοιτάω τα χέρια μου .... Οι πληγες μου έχουν αρχίσει να κλείνουν και τη θέση τους περνει ο σκουρόχρωμος τόνος δέρματος που έχει μείνει διάσπαρτος σε λοριδες. Φαίνεται τόσο περίεργο , γιατί πρώτη φορά μετά από καιρό δεν υπήρχε χιλιοστό ανοιχτής πληγής στα χέρια μου .... Υπήρχε μόνο η επιφάνεια του δέρματος μου, που και αυτή φάνταζε διαφορετική ...
  Έβαλα τα δάχτυλα μου πάνω στον καρπό μου και χαϊδεψα την σχεδόν λεία επιδερμίδα μου ...

  Ο ήχος από το λάδι να καίει με διέκοψε . Πήρα το σουρωτηρι και άδειασα της πατάτες από το τηγάνι . Έκλεισα το μάτι και κάθησα στο τραπέζι μπροστά μου .

Έπιασα την εφημερίδα του θείου μου και άρχισα να την ξεφυλιζω . Διάφορα θέματα , επικαιρότητα , αθλητικά , βαρετά πράγματα....παρόλα αυτά μου άρεσε να τη διαβάζω ...Με βοηθούσε να συνειδητοποιήσω ότι η ζωή κάθε μέρα εκτυλίσσεται και δεν σταματάει εκεί......

Γυρίζω σελίδα . Ένας τίτλος μου κόβει τη χολή . Κρατάω σφυκτα την εφημερίδα στα χέρια μου. Κοιτάω γύρω μου να δω αν είναι κανείς στον χώρο που βρισκομαι. Είμαι μόνη μου . Οι παλμοί μου ανεβαίνουν . Κρατάω την εφημερίδα πιο σφικτά στα χέρια μου και την φέρνω ακόμα πιο κοντά στο πρόσωπο μου, λες και άμα το κάνω αυτό θα βλέπω καλύτερα ...

Dark art-Υποθεση Shadow

Σάλο έχει προκαλέσει η υπόθεση ενός street-artist στην πόλη της Θεσσαλονίκης . Ο Αυτοαποκαλούμενος καλλιτέχνης Shadow , διακοσμεί  πολλά από τα σημεία της πόλης ζωγραφίζοντας τους τοίχους με σπεϊ.
Σύμφωνα με τους κατοίκους ,κάνεις δεν έχει δει το πρόσωπο του , ούτε έχει αποκαλυφθεί η ταυτότητα του ! Οι αρχές πιστεύουν πως πρόκειται για ένα νεαρο σε ηλικία άτομο , με σουρεαλιστικές ιδιοτροπίες . Δηλώνουν πως δεν υπάρχει λόγος σύλληψης ή καταγγελίας , αφού τα έργα δεν είναι βανδαλιστικα και υπάρχει μεγάλη αποδοχή από τον κόσμο . Οι ίδιοι θέτουν το εξής ερώτημα : θα έπρεπε να αποκαλύψουμε την ταυτότητα αυτού του καλλιτέχνη , ή θα έπρεπε να αφήσουμε τη σκιά του να περιφέρεται ελεύθερη και να στολίζει την πόλη ? Ο διοικητής της αστυνομίας δηλώνει : Είναι ένα μυστήριο που πάνω απολα δεν προκαλεί διαταραχές . Η αποκάλυψη της ταυτότητας του θα προκαλούσε μεγάλες συνταραξεις και ιδικά στην ομάδα των οπαδών του . Από την άλλη όταν γνωρίζεις τα πάντα ,η μαγεία του παραμυθιού χάνεται , και η τέχνη του μας έχει ήδη ταξιδέψει.

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBWhere stories live. Discover now