Μερα 12-Part2 -Shadmer..

430 45 8
                                    

Που θα με πήγαινε???

D- Ξέρεις .... Εκτός από το ότι δουλεύω εδώ ....σπουδάζω κιόλας ...

Να τα μας.... Εντάξει λογικό είναι ....

Α- Τι σπουδάζεις ...?, είπα διστακτικά .

D- Καλών τεχνών ....

Ορίστε ο κύριος ! Κανονικός καλλιτέχνης δηλαδή ........!!

Α- Μάλιστα ....,είπα και πίεσα τα δυο μου χείλια μεταξύ τους .

D- Γλυπτική συγκεκριμένα ...αλλά Αποτι έχεις καταλάβει κάνω και ζωγραφική ....ερασιτεχνικά πιο πολύ .

Δεν μίλησα ,απλά προσπαθούσα να αποδεχθώ τις πληροφορίες που μόλις μου είχε δώσει .

D-Και.... Θέλω να σε πάω κάπου ...

Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του .

Με πλησίασε ακόμα περισσότερο και πέρασε το χέρι του στη μέση μου .

Δεν είπα τίποτα , απλά ορθανοιξα τα μάτια μου .

D-Ιριδα εμείς φεύγουμε ! ,φώναξε πριν ανοίξει την πόρτα .

Ι- Στο καλό !,είπε με τη βαθιά της σαγηνευτική φωνή της από το μέσα μέρος του μαγαζιού.

Ούτε καν είχα καταλάβει ποτέ πήγε εκεί .

Έκλεισε την πόρτα πίσω του .

Αυτή τη φορά πήγαμε μέχρι το αμάξι του .

Αυτός κάθησε στη θέση του οδηγού και εγώ δίπλα του .

Οδηγουσε γύρω στα δεκαπέντε λεπτά μέχρι που φτάσαμε στον προορισμό μας.

Μόλις κατέβηκα , αντίκρισα ένα κτήριο περιτριγυρισμένο από graffiti ζωγραφιές ! Των φοιτητών της καλών τεχνών θα ήταν λογικά .

D- Πάμε ! , μου είπε ενώ κατάλαβε πως είχα απορροφιθει στις ζωγραφιές των τοίχων .

Ανεβήκαμε τα σκαλιά και άνοιξε την πόρτα μπροστά μου κάνοντας χώρο για να περάσω .

Από μέσα ,οι τοίχοι ήταν εξίσου ζωγραφισμένoι , δεξιά και αριστερά υπήρχαν έργα γλυπτικής και άλλα καλλιτεχνικά , ενώ στο ταβάνι και σε πολλά σημεία του χώρου ,υπήρχαν κολλημένοι καθρέπτες .

Α- Πολύ σουρεαλ.... ,του είπα και γέλασε .

Η μυρωδιά του φρέσκου πηλού στον αέρα με βοήθησε να καταλάβω ότι βρισκόμασταν στο τμήμα των εργαστηρίων της γλυπτικής .

Σε κάποια στιγμή σταμάτησε μπροστά από μια πόρτα.

Το ίδιο έκανα και εγώ .

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ