Dreamer's POV
Ανεβήκαμε στο διαμέρισμα μου από τις σκάλες εκτάκτου ανάγκης . Το σκοτάδι που μας τύλιγε φάνηκε ευνοϊκό στο να μην μας δει κανείς . Κάτι τέτοιες ώρες ευχαριστώ τον εαυτό μου για την στιγμή που αποφάσισε να αφήσει την μπαλκονόπορτα ανοιχτή .
Αφού μπηκαμε την έκλεισα πίσω μου .
D- Σε παρακαλώ ,φίλησε με ...,της ψιθύρισα .
Το ήθελα ...το χρειαζομουν !! Από τότε που τη γνώρισα μπόρεσε να μπει στην καρδιά μου... Έκανε κάτι που κανένας δεν το είχε κάνει μέχρι τώρα . Την είχα αγαπήσει και δεν φοβόμουν να το παραδεχτώ στον εαυτό μου .
Όταν αγκιξα τα χείλη της σήμερα ενιωσα κατι που είχα να το νιώσω πολύ καιρό ... Ένιωσα αγάπη! Την αγάπη που κανένας άλλος δεν μου είχε προσφέρει . Ή μάλλον δεν τον είχα αφήσει να μου προσφέρει ...
Άφησε την καρδιά της να ενεργήσει για το μυαλό της . Τοποθετησε τα δύο της χέρια ξεχωριστα στο στέρνο μου . Με λίγα βήματα κόλλησε πάνω μου στην μπαλκονόπορτα .
Η μικρή μου....
Με είχε τρελάνει ..!
Μονο η ιδέα ότι την είχα πάνω μου με έκανε να ανατριχιασω.
Χωρίς να κάνω κάποια κίνηση ,ανέβηκε στις μύτες των δακτύλων της και ένωσε τα χείλη μας σε ένα πολύ γλυκό φιλί . Το ήθελε ! Και μου άρεσε που το ήθελε ...Μπορούσα να την έχω δικιά μου ...
Έσκυψα για να το κάνω ευκολότερο για αυτή , αλλά δεν ήταν αρκετό .
Την έπιασα από τη μέση και την σήκωσα πάνω μου . Αυτή έβαλε τα πόδια της δεξιά και αριστερά μου .Αλλάξαμε πλευρά και την κόλλησα στην μπαλκονόπορτα .
Με τα δύο της χέρια στο πρόσωπο μου με φίλησε όσο πιο παθιασμένα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι μπορούσε .
Έμπλεξα τις γλώσσες μας και το φιλί μας βάθυνε .
Απομάκρυνε το πρόσωπο της από το δικό μου. Για μια στιγμή απόρησα , αλλά αμέσως κατευθύνθηκε προς τον λαιμό μου .
Άφηνε απαλά φιλιά σε όλο το μήκος του. Σε κάποια στιγμή άρχισε να με ρουφάει .
Χωρίς άλλο να μπορώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου ,την κουβάλησα μέχρι το δωμάτιο και την ακούμπησα απαλά στο κρεβάτι , μένοντας ανάμεσα στα πόδια της .
Για ακόμα μια φορά την φίλησα στα χείλη .
Ετρεμα μόνο στη σκέψη στο τι μπορούσα να της κάνω ... Την είχα εδώ μπροστά μου , ημασταν ολομόναχοι , και καιγομουν ολόκληρος !
YOU ARE READING
Dancing with my demons #WSA17 #TBWB
SpiritualHighest : #1 in spiritual Ήταν εκεί όταν κανένας δεν ήταν κοντά της ...η λεπίδα ...η μόνη αληθινη φίλη της ... Χόρευε στο ρυθμό που που οι δαίμονές της την επικαλουσαν να κάνει . Της άρεσε ! Της εδινε τη λύτρωση που δεν αντλούσε από πουθενά αλλού...