Μερα 6η-Part 2 - Σταμάτα !

490 61 3
                                    

Μια εφιαλτικη μέρα στο σχολείο είχε μόλις τελειώσει ,και εγω είχα πέσει με όλη μου τη δύναμη στο μαλακό στρώμα του κρεβατιού μου με τα μούτρα .
Ένιωσα το κινητό μου να δονείται και μολις γύρισα τα μάτια μου πάνω του, είδα το όνομα του να αναγράφεται στην οθονη.

Κατευθείαν το έπιασα στα χέρια μου . Το κράτησα σφικτά και μετά από λίγα δευτερόλεπτα σκεψης απάντησα στην κλήση .

D- Σχολασες επιτέλους ?

Ξαφνιασμένη απομάκρυνα το κινητό μου από το αυτί μου και το κοίταξα .

8 αναπάντητες κλήσεις .Με έψαχνε .

Α- Ναι ., είπα ενώ το έβαζα στη προηγούμενη του θέση .

D- Ωραία , σε 30 λεπτά να είσαι κάστρα , έχω να σου πω!

Α- Ώπα κάτσε , δε-

Η γραμμή έκλεισε .... Τέλεια !

Ένα ζεστό ρεύμα αέρα με τύλιγε , και ένιωθα να πνίγομαι κάτω από την μακρυμάνικη μπλούζα μου . Δεν μου έμενε άλλη ανάσα και χωρίς δεύτερη επιλογή την έβγαλα μένοντας μόνο με το εσώρουχο μου . Κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα μου και όταν άνοιξα τα δύο ψηλά φύλλα της, στάθηκα απέναντι από πολλά χρωματιστά , αφορετα ,κοντομανικα μπλουζάκια .

"Δεν χρειάζεται να κρύβεις τα σημάδια σου" , τριγύριζαν τα λόγια του στο κεφάλι μου .

Άρπαξα ένα ασπρόμαυρο ριγέ μπλουζάκι , με V λαιμοκοψη. Όταν το φόρεσα εφάρμοζε τέλεια πάνω μου . Αναδείκνυε το λεπτό κορμό μου , κάτι που εν μέρη μου άρεσε . Όμως τα σημάδια μου φαινόντουσαν ξεκάθαρα ...

...

Ένιωθα αμήχανα , καθώς μερικοί περαστικοί κοιτούσαν τα χέρια μου επίμονα και σχολίαζαν . Προσπαθούσα να τα κρατάω κολλημένα στο σώμα μου , αλλά ήταν τόσο μεγάλος ο αριθμός των σημαδιων που δεν κατάφερνα να τα κρύψω .

Πέρασα δίπλα από ένα κοριτσάκι με τη μητέρα του .

- Μαμά τι έπαθαν τα χέρια της ? , είπε τόσο αθώα .

- Μην ανησυχείς γλυκιά μου , έπεσε σε μια τριανταφυλλιά μάλλον . , της έλεγε καθώς με κοιτούσε .

Εύχομαι να είχα το φούτερ μου τώρα .

Φθειρομαι...

....

Στα 20 λεπτά φτάνω εκεί ,και είναι καθησμενος στο παγκάκι . Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορούσε να έρχεται τόσο γρήγορα .

Κάθησα δίπλα του και έβγαλε τα ακουστικά από τα αυτιά του .

Με σκαναρε πρώτα , όπως έκανε από την πρώτη στιγμή που με είδε .

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBWhere stories live. Discover now