Μερα 7η(βραδυ) -8η - Αποκάλυψη

463 48 3
                                    

   Ο ήλιος είχε αρχίσει να πέφτει ... Μια σκεψη περασε απο το μυαλο μου .
"Πως θα γυρισω στο σπίτι με τον θείο μου μεθυσμένο ??"

Θα έπρεπε να μείνω σε ένα άλλο σπίτι . Κατευθείαν σκέφτηκα του Θωμά .

Έβγαλα το κινητό μου με γρήγορες κινήσεις από την τσέπη μου ενώ περπατούσα προς τη στάση του λεωφορείου .

Πληκτρολόγηση τον αριθμό του , μετά από μερικά χτυπήματα το σήκωσε .

Θ-Ελα.

Α-Θωμα μπορώ να μείνω στο σπίτι σου σήμερα ?

Θ- Ναι βρε...περιμένω ...

Τερμάτισε την κλήση .

...

Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε αυτός . Οι γονείς του έλειπαν πάλι , αλλά μπόρεσα να διακρίνω την φιγούρα του αδερφού του στο βάθος του σπιτιού , πίσω από την ανοιχτή πόρτα του δωματίου του .

Περνούσε τον Θωμά δύο χρόνια . Είχε τελειώσει το λύκειο πέρυσι , και τώρα σπουδάζει πολιτικός Μηχανικός . Είναι καλό παιδί , όπως τον Θωμά , αλλά έχει ένα περίεργο στυλ , με τατουάζ και σκουλαρίκια. Όχι πολλά , αλλά αρκετά ... Μου αρέσει γενικά ως προσωπικότητα .

Α- Γεια σας !., είπα δειλά . Ο Θωμάς με αγκάλιασε , ενώ ο αδερφός του έστριψε το βλέμμα του πάνω μου στο άκουσμα της πόρτας που έκλεινε .
  Κατευθείαν ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του . Σηκώθηκε από το κρεβάτι του και ήρθε μέσα στο σαλόνι για να με χαιρετήσει .

Με πλησίασε και με εσφυξε μέσα στα γυμνασμενα του μπράτσα . Μπροστά του φάνταζα τόσο αδύναμη και ...κοντή ...

-Που χάθηκες εσύ ?, είπε.

Όντως , είχα να τον δω κοντά στον μήνα .

Α- Γεια σου Κρις , όντως καιρό έχω να σε δω .

Χρήστο τον λένε , αλλά τον φωνάζουμε έτσι σαν χαϊδευτικό .

Χ- Τι μαλλί είναι αυτό? ! , είπε με ένα τεράστιο χαμόγελο και με εσφυξε άλλη μια φορά στην αγκαλιά του ,κρατοντας με απτό κεφάλι αυτή τη φορά .

Γέλασα .

Α- Είπα να κάνω και εγώ μια αλλαγή ! , του έκλεισα το μάτι

X- Σου πάνε ! , είπε και καυευθεινθηκε προς την κουζίνα , ενώ ο Θωμά μου έκανε νόημα με το κεφάλι του να πάμε στο δωμάτιο του .

Έκατσα στο κρεβάτι του , όσο αυτός έσβηνε το αναμμένο τσιγάρο που είχε αφήσει από πριν δίπλα στο παράθυρο .
Έπειτα κοίταξε εμένα .

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang