Με ειχε ανησυχήσει με αυτό το ξαφνικό τηλεφώνημα του...
Η φωνή του έσπαγε σε κάθε του λέξη .
D-Ακουμε ΚΑΛΑ! ,επανέλαβε ξανά και ξανά .
Α- Ακούω ..., του έλεγα .
D-Θα χρειαστεί να πας στο σπίτι μου μόνη σου ... Είναι επιγον!
Κράτησα μια κοφτή ανάσα .
Α-Τι? Γιατί??
D- Μην ρωτάς γιατί, θα σου εξηγήσω μόλις τελειώσει αυτή η ιστορία , απλά ακου τις οδηγίες καλά !
Έκανε ένα κενό σιωπής , και φαινόταν να περίμενε την απάντηση μου , όμως όπως μου είπε να κάνω , απλά άκουγα....
D-Στο κτήριο θα μπεις κανονικά.... Χωρίς κροτίδες , χωρίς τη σκάλα έκτακτης ανάγκης ...κανονικά ! Υποσχεσου μου όμως κάτι . Δεν θα κοιτάξεις κανέναν από αυτούς που κάθονται στους διαδρόμους στα μάτια ,και δεν θα ακούσεις τι σου λένε ! Λένε ψέματα , ασυναρτησίες ! Δεν θα σε πειράξουν ,γιατί έχουν μάθει για το κορίτσι με τα μπλε μαλλιά που αναζητάει ο tiger . Ξέρουν πράγματα και για εσένα λογικά , μην τους ακούσεις !
Α- Κατάλαβα ! Πάμε παρακάτω ...
D- Έχω αφήσει το κλειδί κάτω από το χαλακι της εξώπορτας ... Μόλις μπεις ,θα κλειδώσεις την πόρτα από μέσα . Θα ανέβεις πάνω στο πατάρι και θα πάρεις το μικρό σεντούκι που υπάρχει δίπλα από την πορτούλα στα αριστερά .
Η εικόνα του σεντουκιου με τη λεία επιφάνεια ξεπρόβαλε στο μυαλό μου .
D- Έπειτα θα ανοίξεις το δεύτερο συρτάρι της συρταριερας που βρίσκεται δεξιά από τον καναπέ . Θα πάρεις από μέσα τους δυο φακέλους από το βάθος του, έναν μπλε και έναν πράσινο., συνέχισε να λέει .
Α- Ωραία ...
D-Μετα , θα πας σε εκείνο το δωμάτιο...
Εκείνη η πόρτα που ήθελα τόσο πολύ να περάσω ...τι είχε μέσα ?
D- Θα πας στη μεγάλη ντουλάπα στο τέρμα του δωματίου. Πίσω πίσω αριστερά θα βρεις ένα κουτί...παρε αυτό που έχει μέσα !!
Α- Τι έχει μέσα ??
D-αυτο θα το ανακαλύψεις όταν φτάσεις εκεί ... Θα φύγεις από την έξοδο κινδύνου και όχι έτσι όπως μπήκες !
Α- Ωραία τι άλλο??
D-Αυτα πρέπει να τα κάνεις σε όσο λιγότερο χρόνο γίνεται . Αυτά που θα πάρεις μαζί σου , θα τα πας στην Ίριδα ! Θυμάσαι που είναι το μαγαζί πιστεύω ... Εκτός από το περιεχόμενο του κουτιού...Αυτό θα το κρατήσεις εσύ ! Και θα το κουβαλάς όπου και να πας ! Όταν την δεις θα της πεις να διαβάσει τον μπλε φάκελο , κατάλαβες ?
VOUS LISEZ
Dancing with my demons #WSA17 #TBWB
SpiritualitéHighest : #1 in spiritual Ήταν εκεί όταν κανένας δεν ήταν κοντά της ...η λεπίδα ...η μόνη αληθινη φίλη της ... Χόρευε στο ρυθμό που που οι δαίμονές της την επικαλουσαν να κάνει . Της άρεσε ! Της εδινε τη λύτρωση που δεν αντλούσε από πουθενά αλλού...