Η σκιά δεν πιάνεται τη νύχτα 2

365 45 8
                                    

  Τοση ωρα περπατάμε και δεν οδηγεί πουθενά αυτό... Το μόνο που κάνουμε είναι να γυρνάμε από τοίχο σε τοίχο και να βλέπουμε τα έργα του ... (Μου!)

Δεν οφελει πουθενά....

Άσε που είχα αρχίσει να πεινάω κιόλας! Κάτι έπρεπε να κάνω ....

Α- Έεε ακούτε ??
Και οι δύο γύρισαν στιγμιαία να με κοιτάξουν .

Α- Δεν οδηγεί πουθενά αυτό ! Προτείνω να πάμε ακόμα σε ένα μέρος που θα σας πω , να φάμε κάτι και να αρχίσουμε να ψάχνουμε κανονικά !

Κ- Πιστεύω πως έχεις δίκιο , λέει ο Χρήστος και μου σκάει ένα χαμόγελο .

Ήξερα που θα τους πήγαινα .... Είναι ένα μέρος στο οποίο δεν έχω κάνει μόνο ένα τοίχο, αλλά έχω γεμίσει τους τοίχους!

Αυτό το έκανα κυρίως επειδή είχαν κάνει πολλούς βανδαλισμούς και έπρεπε με κάποιον τρόπο να το καλυψω ! Γιατί είναι πραγματικά ωραίο μέρος ,με απίστευτη θέα και δεν του άξιζε να βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση .

Περπατούσαμε για κάνα πεντάλεπτο , όπου φτάσαμε σε ένα ύψωμα της πόλης. Μερικα κτήρια , ένα αναψυκτήριο και αρκετά παγκάκια στο σημείο που τελείωνε ο γκρεμός .

Μια στιγμή αν στεκοσουν μπροστά του , ήταν αρκετή για να μαγευτεις από τα αμέτρητα λαμπιόνια της πόλης και την θέαση του λιμανιού στο τέρμα της παραλίας .

Θ- Τι είναι εδώ ? ,ακούω τη φωνή του Θωμά από λίγο πιο κάτω .

Α- Έλα μαζί μου ., του λέω ενώ τον πλησιάζω και τον πιάνω από το χέρι .

Φτάνουμε μπροστά από τους τοίχους των κτηριων.

Θ- Το ήξερες έτσι?

Α-Ποιο?

Θ- Το ήξερες ότι έχει όλα αυτά τα έργα εδώ !

Α- Εεε για να σας έφερα ??

Απλά κάθεται και κοιτάει προσεκτικά ένα ένα τα έργα .

Σε κάποια στιγμή τον βλέπω προβληματισμένο .

Πλησιάζει εναν από τους τοίχους και βάζει το χέρι του κοντά στην υπογραφή .

Θ-Εεε για δείτε ! Αυτός δεν είναι δικός του !

Τι εννοεί ??

Περπατάω προς τα εκεί με γοργά βήματα .

Το ίδιο κάνει και ο Κρις που βρισκόταν λίγο παραπέρα .

Όντως! Όταν φτάνω εκεί αντικρίζω ένα πρωτογνωρο για τα μάτια μου έργο   .

Από ποτε είναι αυτό εδώ??

Dancing with my demons #WSA17 #TBWBWhere stories live. Discover now