1 μήνα μετα~
Ουαου.... Ανοίγω τα μάτια μου και συνειδητοποιώ πως χαμογελάω ... Υποθέτω πως κάτι πήγε σωστά τελευταία !
"Είναι Σάββατο " , συλλογίζομαι .Πετάω με δύναμη το σεντόνι μου και σηκώνομαι πάνω όρθια !
"Το Σαββατοκύριακο αρχίζει! Αχα! Αρχίζει ..! Τούτου του ρου ρου του του του του ρου !",τραγουδάω από μέσα μου .
Πλησιάζω το στερεοφωνικό και βαζω δυνατά μουσική . Δεν ξέρω γιατί δεν το αγκιζα αυτό το μαραφετι τόσα χρόνια ! τα σπάει!
Αρχίζω να χοροπηδάω και να χορεύω σε όλο το δωμάτιο .
Εγώ είμαι αυτή?
Ναι ,εγώ ήμουν αυτή ....
Και όλα αυτά χαρης αυτόν! Ήρθε στη ζωή μου και μέσα σε ένα μηνα με έκανε να ξαναβρώ την χαμένη μου ελπίδα . Ναι ...αυτή ήταν που μου έλειπε. Το χαμένο κομμάτι του παζλ ,που με έκανε να νιώθω τόσο κενή μέσα μου...Ελπίδα ! Ελπίδα ότι η ζωή μου ίσως και να μην έχει τελειώσει ακόμα ! Ίσως να έχω μια δεύτερη ευκαιρία να ξανααρχισω .
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτόν ... Σε αυτόν που μπήκε στη ζωή μου και με κατάλαβε χωρίς καν να γνωρίζει την ιστορία μου. Σε αυτόν που ξόδεψε ώρες ατελείωτες να μου δίνει συμβουλές και να ακούει τα ψυχολογικά μου! Σε αυτόν που με βοήθησε να δαμασω το σκοτάδι μου ...που μου έμαθε να αγνωω αυτή τη μικρή φωνή μέσα στο κεφάλι μου ! Σε αυτόν, που με έκανε να τον αγαπήσω ... Και το μυστήριο του δεν μπορεί να με αφήσει να καταλάβω αν τον έχω ερωτευτεί ....
Τόσο μυστήριο! Μπορεί να τον βλέπω κάθε μέρα , να έχω μάθει τον χαρακτήρα του , αλλά δεν γνώριζα...Δεν γνώριζα τίποτα , από το όνομα του μέχρι και το παρελθόν του ! Ακόμα και το σπίτι του είχε τόσο μυστήριο! Αν και είχα πάει μόνο μια φορά , είδα ένα σεντούκι που θέλω όσο τίποτα άλλο να μάθω τι έχει μέσα , και υπάρχει ένα δωμάτιο που δεν με άφησε να μπω . Ούτε καν πως βρέθηκε σε εκείνο το άθλιο μέρος δεν ήξερα ....
Όλα τόσο άγνωστα...τόσο μυστήριο ....Και τώρα ??
Και τώρα κάνω κάτι που δεν είχα ξανακάνει από τα δεκατέσσερα μου!
Άκουγα μουσική και χόρευα μόνη μου!
Και συλλογίστηκα ...
Μήπως τελικά εκτός από τον εξωτερικό πόνο μπορεί να γιατρευτεί ο εσωτερικός?
Ίσως να μην είναι μόνιμος .
Ίσως να μην έχει τελειώσει η ζωή μου .
Ίσως ... Να είμαι χαρούμενη ξανά .
ESTÁS LEYENDO
Dancing with my demons #WSA17 #TBWB
EspiritualHighest : #1 in spiritual Ήταν εκεί όταν κανένας δεν ήταν κοντά της ...η λεπίδα ...η μόνη αληθινη φίλη της ... Χόρευε στο ρυθμό που που οι δαίμονές της την επικαλουσαν να κάνει . Της άρεσε ! Της εδινε τη λύτρωση που δεν αντλούσε από πουθενά αλλού...