Είχα κάνει τον πιο ήρεμο και γαλήνιο ύπνο της ζωής μου .
Η αίσθηση ενός σεντονιου τυλιγόταν ζεστά γύρω μου , και ένας φύλακας άγγελος καθόταν στο προσκεφάλι μου να με προσέχει .
Άνοιξα τα μάτια μου .Περίμενα να τον δω δίπλα μου ,μα...δεν ήταν εκεί .
Ειχα δει ονειρο ?
Ανασηκωθηκα αποτομα απο τη θεση μου Κατι με εσφυγκε μεσα μου.
Η ματιά μου έπαιξε στα σεντόνια . Υπήρχαν αναδιπλώσεις , ένδειξη ότι κάποιος ξάπλωνε σε αυτό το σημείο !
Προχώρησα στο κομοδίνο . Υπήρχε ένα σημείωμα του εκεί !Γραμμένο σε ανοιχτό πράσινο χαρτί , όμοιο με αυτό που μου είχε γράψει τον αριθμό του .
Το έπιασα στα χέρια μου και το εσφυξα. Ήταν όντως εδώ .....
Dreamer's POV (Ο ΝΑΙ !)
Περπατούσα πλέον αμέριμνος στα στενάκια της πόλης . Η μέρα μόλις είχε χαράξει και είχε αφήσει στο πέρασμά της μια απίστευτη βραδιά .
Δεν ξερω τι με είχε πιάσει χθες . Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα λόγο επίσκεψης . Απλά περιπλανιόταν στις σκέψεις μου συνεχόμενα , κάνοντας με να θέλω να την δω ξανά , να την ακουμπήσω να της μιλήσω ....
Είναι περίεργη.... Κάθε φορά που τη συναντώ μου βγάζει και ένα καινούριο φασουλι , μια άλλη πλευρά του εαυτού της και τελείως διαφορετική συμπεριφορά. Μπορεί τη μια φορά να είναι χαρούμενη , γεμάτη αυτοπεποίθηση που της λείπει , και την άλλη να φέρεται σαν να είναι η χειρότερη μέρα της ζωής της . Μπορεί την μια να είναι τόσο σπαστική και νευριασμένη , και την άλλη τόσο γλυκιά και καλή...
Και κάθε φορά που τη βλέπω με κερδίζει όλο και περισσότερο .Έχεις αισθανθεί ποτέ ,πως βρέθηκες την κατάλληλη στιγμή , στο κατάλληλο σημείο , μόνο και μόνο για να γνωρίσεις ένα άτομο που είχε ανάγκη αυτή τη γνωριμία ?
Δεν ξέρω γιατί , μα , φαίνεται στα μάτια μου πλεον,σαν να το έχω υποχρέωση να τη στηρίξω όσο μπορώ . Γιατί πραγματικά το χρειάζεται .Χτες μπήκα μες το δωμάτιο της . Καθόταν στο κρεβάτι και προσπαθούσε να καταλάβει αν όλο αυτό που εκτυλισσοταν γύρω της ήταν πραγματικό .
Όταν την πλησίασα , μπορούσα να δω το φόβο μες τα μάτια της . Με κοιτούσε λες και ήμουν ξένος ...άγνωστος ... Το συλλογίζομαι και απορώ , αν τελικά είμαι ....Ή τι είμαι για αυτή ...?Κοιτάω γύρω μου στους δρόμους της πόλης . Έχει αφήσει το σημάδι της σε πολλα σημεία από που περνάω . Όλα φωνάζουν την παρουσία της και την προσωπικότητα της .
YOU ARE READING
Dancing with my demons #WSA17 #TBWB
SpiritualHighest : #1 in spiritual Ήταν εκεί όταν κανένας δεν ήταν κοντά της ...η λεπίδα ...η μόνη αληθινη φίλη της ... Χόρευε στο ρυθμό που που οι δαίμονές της την επικαλουσαν να κάνει . Της άρεσε ! Της εδινε τη λύτρωση που δεν αντλούσε από πουθενά αλλού...