Chvíli potom, co Katsumi odešla hledat Kakuzua.
Hidan
(Deidara normálně.)Jdu si jen tak po chodbě a ukrutně se nudím, jelikož tu skoro nikdo není. Buď jdou na misi, nebo se poflakují ve vesnici. Jediný, kdo tu zůstal je Pein, Konan, Tobi a Bloncka. ,, Takže.. Kon bude určité S Peinem. Ten idiot Bude - ani nevím kde je. No a nakonec tu je Bloncka. Hmm mohl bych za ní zajít. Určitě bude mít radost, a když ne tak ji udělá aspoň mě. " Shrnu si a šibalsky se usměju, když si představím moji Blondýnku úplně bezmocnou a mě poddanou.
,,No jo. Ale kde je? " Zastavím se a začnu přemýšlet, kde by mohla být.
,, Mohla by být v kuchyni. Určitě se zase láduje čokoládou. "V momentu se objevím v kuchyni, ale nikdo tam není. ,, Sakra! Tak kde by jen- " Nedořeknu jelikož si vzpomenu, na slova Tobiho, než někam zdrhl. ,, Senpai zabral koupelnu a mě se chce čůrat! " ,, Koupelna... Určitě tam ještě je. Bývá tam ze všech nejdýl. "
Stojím u dveří od koupelny. Opatrně stisknu kliku a doufám, že se nezamkl. Bohužel mám smůlu. Zámek pevně drží a já se tam nemám jak dostat. Jediná možnost je počkat, až vyjde a pak ji překvapím.
X X X
Po takových patnácti minutách konečně cvakl zámek a dveře se otevřely. Rychle jsem zpozornil. Jakmile Dei překročil práh, chytl jsem mu ruce a zatlačil ho zpět do koupelny, kde jsem ho natlačil až na zeď, po které stékaly kapičky vody od páry.
Chudák, celý vyděšený nevěděl o co jde. Až když párkrát zamrkal svými nebesky modrými kukadly si uvědomil co se děje.
Hned se začal vzpírat a nehorázně sebou cukat.Po chvíli přestal. Nejspíš si uvědomil, že mu to je prd platný a čekal, co se bude dít dál. Přitom mě propaloval pohledem. Ale i přes to měl oči plné strachu.
,, Copak? Už to vzdáváš? " Zeptám se ho a neposlušné mokré vlasy, které mu spadly, dám za ucho. Při doteku sebou cukne a sklopí hlavu. ,, Nemusíš se bát. Já ti neublížím." ,, Myslíš, že těmto kecům uvěřím?! " Stěkne na mě Blondýnka. ,, Hmm. Máš pravdu. Jen si s tebou trochu pohraju. " Zašeptám mu do ouška a rukou mu zkoumám každičký centimetr jeho hrudi. ,,
,, P-přestaň. " Ozve se z jeho úst tichounká hláska. ,, Nic jsem neslyšel. Mohl bys to zopakovat? " Moc dobře vím,co řekl, ale chci ho slyšet prosit. ,, Přestaň prosím. "přecedí mezi zuby. ,, No nevím jestli se mi chce přestat. Ještě jsem ani nezačal. "Dále jsem se věnoval jeho hrudi. Při každém doteku jsem cítil, jak sebou mírně škubne. ' Tohle dělat nebudeš. Za takové to věci bude trest. ' Uchechtnu se a vlepím mu facku. ,, Nezlob, nebo to bude horší. " ,, Proč tohle děláš? Nic jsem ti neudělal! Tak proč?! " ,, Neřvi na mě! " vlepím mu další Facku. Kousek od něj odstoupím. Má na sobě jenom kalhoty. Tím se mi naskytne pohled na jeho nevinné a dokonale tělo.
Mám chuť se na něj vrhnout, ale musím se ještě chvíli držet zpátky. Mezitím ho pěkně potrápím.
Deidara
Ještě teď jsem v šoku. Pořádně nevím co se to děje. Jen vím, že ho k sobě nesmím pustit. Ale jak, když mě má zcela pod kontrolou.
Hidan se ke mě opět nakloní a začne mi letmo líbat krk. Je mi to dost nepříjemné, ale nedávám to na sobě znát, protože nechci dostat další facku.
Zavřu oči a pevně zatnu zuby. Snažím se to ignorovat, ale Hidan mi jemně skousne místo, kde mě kousl předtím u mě v pokoji. Z mých úst vyšlo jen tiché, bolestné zasyčení. Hidan si toho všiml a podíval se mi do očí. Nechtěl jsem se na něj dívat, tak jsem uhl pohledem, ale chytl mě za bradu a otočil mi hlavu tak, abych se mu díval přímo do očí.
ČTEŠ
Akatsuki, Aneb Úžasná Rodina? ✔
Rastgele(Přepis přerušen na dobu neurčitou) "Akatsuki. Jedná se o vražednou organizaci. Odvážlivci, kteří se jim postavili.. Nepřežili. Narodili se v samotném pekle. Nesmrtelní, neporazitelní, monstra bez citu a bez slitování. Zajali spousta jinchuuriki...