-Sasuke-
Snažil jsem se co nejnenápadněji procházet vesnicí. Zatím mi to vychází, a nikdo zatím zřejmě nemá podezření, za což jsem rád. Jediné, co mi dělá starosti je Katsu. Nemohu ji najít a ještě víc mě znervózňuje to, že necítím její chakru. Jistě, kdyby tu byla Karin, určitě by ji dokázala najít líp než já. Přece jen na to má "čich".
,, Snad sis nemyslel, že mi utečeš. " Jejím teplým dechem u mého ucha mi ztuhne krev v žilách. Neschopný pohybu pozoruji jak se její ruce obmotávají kolem mé hrudi. Srdce mi začne zběsile bít, když si uvědomím v jaké situaci se nacházím. ,, Aaa~ Tady má někdo strach. To je tak roztomilé. " Co mám sakra dělat? Mohl bych použít chidori, ale na to tu je příliš lidí.. No tak! Mysli Sasuke! ,, Půjdeme domů, ano. " Naprázdno polknu. Nesmím jí podlehnout. Musím ji najít a vrátit se. ,, Pojď, půjdem. " Noták! nesmím! ,, Ne. " ,, Cože?! " Zaraženě se na mě podívá. ,, Řekla jsem, že půjdeš se mnou a to taky uděláš. Přece nebudeš vzdorovat osobě, kterou miluješ? "
Jsem v koutě. Mrtvý bod. Z tohoto se memám jak dostat, leda by se stal zázrak - a že já na ně "mám štěstí".
Takhle to nemůžu nechat. Ale co mám dělat? Jak se od ní mám dostat? ,, Měl si jednat. " Jako jsem ji měl sejmout už v tom baráku? ,, Jistě! Za tuhle situaci si můžeš zcela sám, tak si nestěžuj. " Já, že si stěžuji? Ne, ne, já jsem naprosto v prdeli! ,, Uklidni se! Ahh.. Vyčkej na příležitost. " Ještě aby tu nějaká byla.
,, Měla jsem to udělat už dřív, ale.. nemohla jsem odolat. " Její slova mi nedávala smysl. Ona sama mi nedávala smysl! Čelem se opře o mé záda a zhluboka se nadechne. ,, Poté, co jsem tě sem vzala, řekl mi, abych to udělala. Vždy jsem ho poslechla a on mě pochválil. Říkával mi „Hodná holčička“.. Byl na mě pyšný, i když se ke mě všichni otáčeli zády..zklamala jsem. Já tě prostě nechci zabít, Sasuke. " Zašeptá a trhavě vydechne. Hlas měla podbarvený strachem. Tělo se jí třese a slané kapky máčí látku košile. Připomínalo mi to Ji. Takové to dežaví.
Prostorem se rozlehne ženský křik který upoutá pozornost všech kolem. Poté, co křik neustává se místní a obchodníci začnou sbíhatt k místu, odkud křik přichazí.
,, Máš šanci! Nepolevuj na ostražitosti! " Šanci..
,, Odpusť mi.. " Tělem mi projede vlna něčeho. Tělo polije studený pot. Dech se zasekne v krku a srdce vynechá úder. Tlak následující bolestí. Pohled stočím na Kasuminy ruce svírající injekci zabodlou v mé hrudi. Svaly mi začnou postupně ochabovat. Znovu. Znovu jsem ztrácel kontrolu nad svým tělem. Bezvládně dopadnu na zem. ,, Hlupáků! Zas ses nechal- " Neslyším tě. Neslyším nic ani nic necítím.
Katsu-
Cítím ho. Je blízko. ,, Na šesti hodinách, dva kilometry. Dávej bacha, někdo tam s ním je. " Tvůj čich je vskutku unikátní. ,, Pokud splníš podmínky, budeš ho mít taky. " To abych ho už našla.
Díky tomu klukovu můžu nepozorovaně najít svůj cíl. Nahnal mi dost času, abych našla Sasukeho, kterého nyní potřebuji ze všeho nejvíc, pokud chci ochránit rodinu. Doteď chránili oni mě, teď je budu chránit já.
Vidím je! Co je to za holku?! ,, Buď v pozoru. Něco se mi na její chakre nezdá.. " Ta mrcha! Tohle si vypije! Seskočím z budovy, napřáhnu se, zatnu pěst a zhluboka se nadechnu. Z plných plic zařvu a vší silou udeřím. Kolem nás se objeví zářivá mlha. Záře byla příliš intenzivní, že jsem musela přivřít oči.
Šokovaně zůstanu hledět na své okolí. Kde to- Tady přece-! ,, Pozor blíží se! " Zaznamenám pohyb a z pouzdra vytáhnu kunai. Zvuk skřípajícího ostří o sebe se rozlehne v mlhavém prostoru. Naše pohledy se setkají. Na tváři jí hrál neobvyklí úsměv. Její ostří odrazím, odskočím a složím pečeť. Kolem se začnou tvořit okem neviditelné částice ledu. Pomocí chakry Shirayuki shromažďující se v mé ruce přitáhnu částice, které se sformují do ledové katany.
,, Hnm.. " Pousměje se ještě víc. ,, Jen se směj dokud můžeš. " Chladně pronesu, katanu pevně uchopím do obou ruk a zaujmu bojovou pozice. ,,Zajímavé. Je to poprvé, co vidím hyōton na vlastní oči. " ,, Neboj se. Postarám se o to, abys ho i pocítila. " ,, Drsná a chladná..jako led. Předveď mi co umíš. " Její hlas mě iritoval. Pevněji stisknu rukojeť a rozběhnu se proti ní. Ladně se vyhne všem úderům, některé i vyblokovala.
Trochu se vzdálí a polštářky prsty si setře pramínek krve z tváře. ,, Uznávám, že tvá čepel je vskutku ostrá. Nemusela se mě ani dotknout. " Pohledem od svých prstů zabloudí ke mě. ,, Smím vědět jméno svého soupeře? " ,, Th! K čemu ti to bude? " ,, Každý mrtví si zaslouží hrob se svým jménem. " ,, Ach tak.. To mi spíš řekni své, abych ti tam měla co napsat. " ,, Jmenuji se Akara Kasumi " ,, Tak tedy Kasumi. Zapamatuj si jméno Hoshi Katsumi. Jméno soupeře, který tě porazí a pošle do podsvětí. "
*****†*****
Omlouvám se, za dlouhé opoždění! Připravovala jsem se na soutěž a učila na testy. Na wattpad mám čím dál méně času, ale i přes to tuhle knížku dokončím! Nevím, jak dlouho to bude trvat, ale chtěla bych ji na Nový rok ukončit.
***†***
Dále bych chtěla moc, moc, moc, ale opravdu moc poděkovat za 9k přečtení! Wow lidi! Jste skvělí❤! A divím se tomu, že to číslo stále roste. I když počet přečtení u kapitol klesá - na mou první knížku jsem spokojená. Divím se z toho důvodu, že děj jsem - a stále nemám - promyšlený a vyvíjí se to tak nějak nárazově..
***†***
Když bych se držela toho, co mám "vymyšlené", tak odhadovaný počet budoucích dílů bude +- 6 až 10 ..?
****†****
Vaše Lara/Katsu
*†*Koho máte radši?*†*
ČTEŠ
Akatsuki, Aneb Úžasná Rodina? ✔
Diversos(Přepis přerušen na dobu neurčitou) "Akatsuki. Jedná se o vražednou organizaci. Odvážlivci, kteří se jim postavili.. Nepřežili. Narodili se v samotném pekle. Nesmrtelní, neporazitelní, monstra bez citu a bez slitování. Zajali spousta jinchuuriki...