?Těžké Chvíle?

646 45 1
                                    

Ráno jsem se vzbudila a na stole byla snídaně. Toki spinkal na kraji postele a tak jsem opatrně stoupla a sedla si za stůl, vzala jsem lísteček, který byl položeny u snídaně. ,,Jak dojíš snídani přijď ke do pokoje, chtěl bych si promluvit ohledně Deidary. A doufám že ti bude snídaně chutnat. Sasori " ruce a nohy mi strnuly, když jsem četla část s Deidarou ,, Jak mu asi je ?" položila jsem lístek na stůl a začala jist.

Jakmile jsem dosnídala tak jsem šla za Sasorim. Dveře od mého pokoje jsem nechala pootevřené, kdyby chtěl Toki dojit. Zaklepala jsem na dveře naproti, kde měl pokoj Sasori s Deidarou. ,,Pojď dal" otevřel mi Sasori dveře a já vešla dovnitř. Deidara ležel ve své posteli a spal. ,, Za chvíli by se měl probudit " sedl si Sasori na židli u stolu a ukázal na prázdnou postel vedle abych si tam sedla.

,, O čem jsi chtěl mluvit ? " ,, Co se stalo na te misi ?"
,,Noo...skenovala jsem Orochimarovu skrýš, když jsem ucítila cizí chakru ,tak se na to šel Dei podívat. Jakmile jsem to měla hotový, ucítila jsem zápach z uspavajících květin. Rozběhla jsem se za Deidarou a tam byl ten typem z Mlžné, vlastně od něho mám to zranění a Dei nejspíš taky,, ,, Zvláštní tohle by Deidaru jen tak nezničilo " ,, To bude tím, že ho uspala ty květy" ,, Nejspíš... Teď omluv ale musím na misi"
,, Jistě" Sasori vstal a odcházel, ale zastavil se u dveří ,, Mohu o něco poprosit? " ,, Samozřejmě " ,, Mohla bys tu zůstat než se Deidara probudí a předat mu dopis? Je v šuplíku. Klidně si ho přečti a až sama uznáš..dej mu ho. " ,, Ano, ale proč? "

než jsem to dořekla tak byl Sasori pryč. Podívala jsem se na Deidaru a vzpomněla si jak můj mladší braška umřel a vypadal stejně jako teď Deidara ' Nemysli na to Katsu!' zatřasla jsem hlavou abych přišla na jiné myšlenky, ale nešlo to. Do oči se mi nahrnuly slzy a já je nechala volně téct. ( ° vzpomínka)
° Aki přede mnou ležel mrtví, ale všichni mi tvrdili že spí, jim ale nevěřila. Seděla jsem u Akiho a brečela, ale zároveň jsem byla plna zlosti na lidi kteří mi tvrdili že spí. Přišla zamnou sestřička ,, Nemusíš mít strach on jen-" ,, Spí?! Ne on nespí on zemřel!!!" začal jsem křičet a démoni chakra se kolem mě tvarovala do podoby tygra. Všude v místnosti byl led, sestřička rychle utekla. Najednou do dveří vtrhla Akemi-sensei a začala skládat pečetě jediné co si pamatuji je, že jsem upadla do spánku °

utřela jsem si slzy a vzpamatovala se. Toki mi seděl u noh a spokojeně mňoukal. Vzala jsem ho do náruče, přitiskla ho k sobě a zašeptala jsem do prázdná ,, Aki.. " ,, Kdo je Aki ?" ,, Uh.. Deii?"

Pohled Deidary
Probudil jsem se a vedle seděla Katsu v rukou držela male šedé kotě a brečela ,, Aki" ,, Kdo je Aki ? " zeptal jsem se ,, Uh..Deii?" utřela si slzy a položila kotě na postel. ,, Můj mladší bráška, který už dávno zemřel." do oči se ji nahrnuli slzy, chytil jsem ji za ruku. Usmála se a objala .

Pohled Katsumi
Usmála jsem se a dala mu pusu na tvář. ,, Vydím, že se naše hrdličky probudily" silně jsem se přitiskla k Deiovi jak jsem se lekla. ,, Kakuzu musíš sem tak vtrhat ?!" řekl Deidara celkem naštvaným hlasem
,, Nemel a ukaž ty ruce! " řekl Kakuzu vážným tónem, pustila jsem Deidaru a pomohla mu si sednout. Kakuzu došel k Deidarovi a převázal mu obvazy ,, Ránu na pravé jsi měl celkem blízko tepny, máš štěstí, že ti Katsumi zmrazila ruce jinak bys mohl vykrvácet." Kakuzu se na mě podíval. ,, Tak si lehni tam na tu postel ti mohu převázat ten bok." poslechla jsem a lehla si na postel vedle. Kakuzu mi sundal obvaz. Deidara se díval na moji zašitou ránu s bolesti v očích. Nejspíš o tom ani nevěděl. Když mi Kakuzu vyměnil obvaz tak odešel. Znovu jsem si sedla vedle Deidary ,, Kde je vůbec Sasori?" ,, Šel na misi" vzpomněla jsem si na Sasoriho slova než odešel, přemýšlela jsem jestli ten dopis mám vůbec dávat Deiovi. ,,Nemáš hlad ? "
,, Když o tom mluvíš tak jo " stoupla jsem a šla ke dveřím ,, Co bys chtěl ?" ,, Kdo dneska vařil? " ,, mmm, myslím že Sasori" ,, Vtom případě je to jedno " ,, Dobře"

Došla jsem do kuchyně ,, Ahoj Katsumi" ,, Ahoj Itachi, nezbylo něco ze snídaně ?" ,, Jo.. Proč?" ,, Deidara má hlad" ,, Aha... Jenže Kisame nesl Deidarivy jídlo. " ,,Co!!! Kdy!?" ,,Tak pět minut než jsi došla" ,, To bych ho ale potkala?" ,, Šel ještě za Kakazuem do pokoje pro nějaký kapky nebo co " ,, Tak to jo, ale i tak mi to mohl říct.",, Na dej si čaj " ,, Arigatou" sedla jsem si ke stolu a popíjela čaj od Itachiho. ,, Proč je tady kočka!? Tobi!!! " Itachi se začal rozčilovat ,, Toki! " ,, Toki?" ,, Jo je moje, dostala jsem ho od Tobiho" vzala jsem si misku s pečeným kuřecím masem a dala ji Tokimu. ,,To si ze mě děláš srandu ?!" ,, Ne " usmála jsem se na Itachiho a napila se čaje.

Akatsuki, Aneb Úžasná Rodina? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat