Så blev det juleaften.
Heldigvis er Kendall kun taget tilbage til USA, men jeg har Christopher hos mig hele julen. Det er ret dejligt, men stadig en lille bitte smule mærkeligt hvis jeg skal være helt ærlig.
Vi skal være hos min mor, både Gemma og hendes mand kommer også, og alle de dyr vores familie stadig har.
Selv Charlie.
Charlie er godt nok blevet lidt ældre nu, men wow jeg husker det som i går da jeg købte ham og hav ham til Mia.
Men det er alligevel et par år siden nu.
Mia er taget hjem til Danmark for at holde jul, så hende ser jeg ikke før, efter nytår. Det er lidt mærkeligt, men det er jo ikke fordi at jeg aldrig kommer til at se hende igen.
Da Christopher og jeg ankommer hos min mor, kan jeg se vi er de første som er kommet.
Jeg starter med at få Christopher ud af bilen så han kan løbe ind til min mor.
"Hej med jer to" smiler hun og åbner døren.
"Farmor!" jubler Christopher og løber over til hende.
Mens de krammer tager jeg vores taske ud af bilen.
"Hej mor" smiler jeg og kysser hendes kind før jeg krammer hende.
"Hvor vil du sove Christopher, inde hos far eller hos farmor?" spørger jeg da vi er kommet ind.
"Jeg tror det er bedste han sover hos dig, der er ikke rigtig nogen der har sovet i den side af sengen siden-" starter hun men kan ikke sige sætningen færdig.
"Mor" siger jeg stille og krammer hende.
"Det er fint" smiler hun og tørrer sine øjne.
"Det er jul, jeg burde ikke græde" smiler hun.
"Kom, skal vi ikke gå op og lægge rent på fars værelse så i kan sove derinde?" smiler min mor og tager Christopher i hånden.
Jeg tager vores taske med op på værelset og går så ned i stuen igen.
Da jeg kommer ned ser jeg et pyntet træ, med et billede af Robin lige ved siden af.
Jeg går over til billedet.
Jeg har virkelig ikke tænkt på ham i noget tid nu.
Jeg savner ham virkelig meget. Jeg ville ønske han stadig var her så han kunne møde Christopher og min datter.
Gud, datter.
Jeg sætter billedet ned og løber op til min mor og Christopher.
"Christopher, kan du ikke sige til farmor om du skal have en lillebror eller -søster?" smiler jeg.
"Gud ja det har jeg slet ikke hørt" smiler min mor spændt.
"Lillesøster" jubler han og hopper på stedet.
"Nej er det rigtigt?" smiler hun og skynder sig at kramme mig.
"Så nu får du også en af hver" griner hun og kysser Christopher.
"Vildt ikke?" griner jeg.
Efter et par timer hvor alle er kommet, eller bare Gemma og hendes mand, sætter vi os til at spise.
Det er så dejligt at være ved det her bord sammen med de mennesker jeg elsker mest.
Godt nok mangler der et par stykker, og jeg ved at to af dem nok kommer et af årene.
"Harry, fik du nogensinde fejret jul i Danmark?" spørger min mor pludselig.
"Ehm, nej" siger jeg mens jeg tænker.
YOU ARE READING
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...