I dag har Mia og jeg aftalt at vi skal ud og kigge på ting til babyen.
Jeg har glædet mig ret meget til det, for det er virkelig en del som jeg holder af. Når det bare er hende og jeg alene og tænker på vores datter.
Det er noget af det bedste.
Virkelig.
Mia har været hjemme i noget tid og jeg har været forbi næsten hver dag undtagen de dage hendes bror har været der.
Hun har ikke flere smerter og hun virker meget rolig og afslappet så det er skide godt.
"Hej med jer" smiler jeg da Mia kommer ud fra lejligheden.
"Hej" smiler hun og krammer mig.
Efter jeg har krammet hende aer jeg hendes mave før jeg åbner bildøren for hende.
"Ved du hvor vi skal hen, eller skal vi bare se hvad der ser godt ud?" spørger jeg da jeg sætter mig ind i bilen.
"Vi skal tage i det der center som er lige ved siden af dig" smiler hun.
"Der er nok lidt at vælge mellem" smiler hun.
"Yes, lad os gøre det" smiler jeg og starter bilen.
Da vi kommer til centeret finder vi hurtigt den butik hvor man kan købe vugger, og alt det.
"Jeg ved ikke, vil du bare bruge Christophers eller vi du også have noget nyt?" spørger hun.
"Øhm, alle de ting er i LA, så jeg skal også have alt det man skal bruge" smiler jeg.
"Undskyld" griner hun stille.
"Skal vi bare dele en barnevogn?" spørger jeg.
"Ja, lad os gøre det." smiler hun.
Jeg ender med at købe 4 vugger, så jeg har til hele huset. Ellers køber vi stort set to af hver eneste ting man skal have. Intet er på nogen måde ens af hvad vi køber, så jeg glæder mig til at vi skal finde en barnvogn.
"Jeg holder meget af Louis det gør jeg virkelig men vi skal altså have en pænere barnevogn en Freddies" smiler Mia.
"Jeg kunne ikke være mere enig" smiler jeg.
"Men vi skal stadig have en hvor hjul selv kan dreje" smiler jeg.
"Ja okay" smiler Mia.
"Hey vil du ikke have sådan en her?" spørger hun og hiver fat i de der ting med hjul på. Man kan sætte det på barnevognen og så kan små børn stå der mens man kører med den.
"Christopher ville elske den" smiler jeg og tager fat i den.
"Det var det jeg tænkte" smiler hun.
"Oh hvad med den her Harry?" spørger Mia og tager fat i en barnevogn.
"Nej, den er grim" griner jeg.
"Uh, hvad med den her?" spørger jeg og tager fat i en gammeldags barnevogn.
"Den er flot, men den bliver besværlig" smiler hun.
"Du kan ikke engang pakke den sammen så den kan ligge i en bil" smiler hun.
"Okay så" griner jeg.
"Hvad med den her?" spørger jeg og tager fat i en grå en.
"Den er ret pæn" smiler hun.
"Og man kan pakke den sammen på 10 sekunder" smiler jeg og læser op fra skiltet.
"Skal vi tage den?" spørger hun og kigger op på mig.
YOU ARE READING
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...