Jeg bliver vækket af Belle klokken 6 om morgen. Det er tidligt, men jeg elsker det stadig.
Da jeg har lavet mad til Belle begynder jeg at filme hende mens hun sidder på sofaen og spiser sin mad mens hun ser fjernsyn, eller danser med til fjernsynet.
Jeg sender videoen til Harry.
Han svarer lyn hurtigt med en ny video.
Han filmer ham gå på gangen åbne døren til Christophers værelse hvor man bare kan høre som snorke.
Jeg griner lidt.
Lige da jeg skulle til at skrive noget til ham ringer han over facetime.
Jeg skynder mig at tage den og sætte min mobil på stuebordet så Belle også kan se Harry.
Belle bliver helt overrasket da hun ser Harry på skærmen.
"Godmorgen prinsesse" griner han.
Belle kigger forvirret op på mig. Jeg kan ikke stoppe med at grine så hun begynder også at grine.
Vi sidder i noget tid og snakker med Harry over facetime. Eller jeg gør, Belle ser stadig sit morgen fjernsyn.
Efter vi så har sagt farvel til hinanden går jeg i bad mens Belle leger rundt i hendes seng, med alle sine bamser.
Efter jeg har fået tøj på får jeg også hende i noget tøj.
"Hvilken bamse vil du have med?" smiler jeg til hende.
"Eeh" stønner hun og peger over på sin bamse hun fik af Christopher da hun blev født. Hun har den med sig uanset hvor hun skal hen og det varmer virkelig mit hjerte.
Jeg tager bamsen op i hånden mens jeg har hende på hoften og så går jeg ned mod min bil.
Da jeg kommer ud fra min dør ser jeg de gamle mennesker som bor oven på kommer ned.
"Godmorgen til jer to" smiler de.
"Godmorgen" smiler jeg og går ned efter dem.
"Hvad skal i to piger så i dag?" spørger damen.
"Vi skal til lægen" smiler jeg.
"Nej hvor hyggeligt" smiler manden og holder døren for mig.
"Tak" smiler jeg.
"Forsæt god dag" smiler jeg og går over mod min bil.
"I lige måde" smiler de og går den modsatte vej.
De har boet der lige så længe som jeg har boet i lejligheden, eller de var der allerede da jeg flyttede ind, men det er efterhånden lang tid siden.
Mens vi kører i bilen sætter jeg Harrys første album på. Der er så mange minder ved det album så jeg kan ikke lade være med at høre til det.
Da jeg kommer til hospitalet finder jeg en plads lige foran indgangen. Det er ret godt gået af mig, for jeg ender altid mega langt væk.
Lige da jeg får Belle ud af sit sæde og lukker bildøren kommer Harry kørende og holder lige ved siden af mig.
"Godmorgen" smiler han og kommer ud,
"Godmorgen" smiler jeg og krammer ham før han får Belle over til sig.
"Godmorgen solstråle" smiler han og kysser hende.
"Har du sovet godt?" smiler han og kysser hende igen.
Jeg elsker den kærlighed Harry giver til sine børn. Selvom Christopher ikke er mit barn kan jeg stadig mærke den der mor kærlighed når han kysser ham eller krammer ham.
"Hun skulle bare stikkes ikke?" spørger Harry da vi går ind.
"Jo" smiler jeg.
"Lad os håbe hun ikke græder så meget den her gang" griner han stille og åbner døren for mig.
"Man har håb" griner jeg.
"Så hvem har vi her?" spørger sekreteren.
"Belle Styles" smiler Harry.
"Tag i bare plads derinde" smiler hun og peger mod venteværelset.
"Tak" smiler vi i kor.
Da vi kommer ind på venteværelset er vi de eneste som er der. Vi sætter os bare ned på gulvet så Belle kan lege med alt det legetøj der nu er.
"Undskyld Kendall kom i går" siger han stille.
"Ej, det skal du ikke undskylde for" smiler jeg.
"Det er jo helt normalt det sker" smiler jeg igen.
"Jeg hader bare det hele tiden skal være så akavet." siger han stille.
"Jeg kan godt forstå det er akavet, og jeg ved godt det er min skyld." siger han stille.
"Rolig nu Harry" smiler jeg og tager hans hånd.
"Jeg har ikke noget problem med det. Jeg holder så meget af Christopher, og jeg ved Belle også elsker ham" smiler jeg.
"Tak" smiler han.
"Belle Styles" bliver der kaldt.
"Kom så smukke" smiler Harry og løfter hende op.
"Hvis du tænker over det så har vi givet hende et ret egoistisk navn" smiler Harry til mig.
"Eller i forhold til mig i hvert fald" smiler han.
"Smukke Styles?" smiler jeg.
"Det tror jeg hele verden vidste i forvejen" smiler jeg.
Jeg kan se det er lang tid siden Harry har fået sådan en kompliment. Han gemmer sig lidt bag Belle og bliver rød i hovedet. Det er ret sødt.
"Hvem holder hende nede?" spørger lægen da vi kommer ind.
"Mig" smiler Harry.
"Så kan du jo holde hendes hænder" smiler lægen til mig.
Jeg går over mod Belle med et stort smil og holder hendes hænder mens Harry har hende på benet med sine rundt om hende.
Jeg sætte mig ned på hug og får Belle til at grine lige da lægen stikker nålen ind.
"Opdagede hun det?" spørger Harry.
"Det tror jeg ikke" smiler jeg og får stadig Belle til at grine.
"Sådan" smiler lægen og lægger et plaster på.
"Hvor er du god min skat" smiler jeg og kysser hende.
"Så græd du slet ikke" smiler Harry og kysser hende.
"I må gerne tage noget legetøj til hende" smiler lægen og peger over på en skuffe.
Harry tager Belle over til skuffet mens jeg snakker med lægen.
"Skal du tilbage eller vil du med ud og have en kop kaffe?" Spørger Harry.
"Jeg har fri hele dagen så det kan vi da godt" smiler jeg.
"Men kan vi så køre forbi mig så jeg kan hente skiftetasken?" smiler jeg.
"Ja, så kan vi også sætte den bil af så i kan køre i min" smiler Harry og åbner din dør.
"Min mini er pænere end din" griner jeg og sætter Belle ind.
"Nej den er ej" griner han og sætter sig ind i sin bil.
Harry kører forrest hele vejen hjem til mig, og mens jeg løber op for at hente tasken får han Belle over i sin bil.
Jeg elsker virkelig når det bare er ham, Belle og mig som er sammen.
Det varmer virkelig mit hjerte når vi er sammen som en familie, og jeg elsker det så meget mere.
YOU ARE READING
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...