I dag tager Mia og jeg til Danmark. Belle skal besøge hele sin danske familie. Rigtig var det ikke meningen jeg skulle med, for hvorfor skulle jeg det? Men jeg lavede en meget god grund med hensyn til at det ikke er sjovt at flyve med en nyfødt baby helt alene, og så fik jeg lov til at komme med.
"Jeg forstår stadig ikke hvorfor du friviligt gider at komme til Danmark" griner Mia.
"Der er så mange ting man ikke forstår" griner jeg og tager Belle op fra puslebordet.
Da vi kommer ud til lufthavnen er det mig som har Belle på armen. Heldigvis har hun kunne holde sit hoved i noget tid nu, så man kan have hende på hoften.
"Tror du hun bliver en skrige baby?" spørger Mia da vi kommer til gaten.
"Jeg tror lidt hun godt kunne være, men hun græder normalt ikke over små ting" smiler jeg.
"Hvis hun ikke holder sin mund får du hende" griner Mia.
"Det er da dig som kan amme hende, ikke mig" griner jeg.
"Er du sikker?" smiler hun.
"Ja, bare fordi jeg har fire betyder det ikke der kommer mælk ud af nogle af dem" smiler jeg.
"Nederen" smiler hun.
"Rejsende med børn, kan nu komme ombord på fly 9385364 til København" bliver der sagt over højtaleren.
"Jeg kan virkelig godt lide at rejse med børn" smiler Mia da hun rejser sig.
"Det kan vi alle sammen" griner jeg.
"Ikke dem som skal høre på dem græde" griner Mia da hun får Belle over til sig.
"Måske ikke" griner jeg og lægger vores tasker og jakker op i de små rum.
Da jeg sætter mig ned har Mia fået Belle til at grine, så det hygger vi os lidt med mens resten kommer ombord på flyet.
"Det er da en sød lille pige i har der" smiler en gammel dame til os.
"Tak" smiler vi i kor.
"Hvor gammel er hun?" spørger hun og aer Belle på kinden.
"Kun lige et par måneder" smiler jeg.
Belle begynder at grine lidt.
"Ej hvor skal jeg bare have mine børn til at få flere børn" smiler hun.
"Held og lykke med det" griner jeg.
"Jo tak" griner hun.
"Og hyg jer med denne lille tøs" smiler hun.
"Tak" smiler vi i kor.
"Du kan nok høre os når vi skal lande" griner Mia og vi griner alle sammen med.
"Det ville heller ikke være et fly uden det" smiler hun og vi griner alle sammen med før damen går igen.
"Jeg elsker når folk er så søde" smiler jeg og vender mig tilbage mod dem.
"Det kan jeg også" smiler Mia og får Belle til at hoppe på sit skød.
Mens vi letter ammer Mia. Så Belle græder heldigvis ikke endnu.
"Harry?" smiler Mia.
"Ja" smiler jeg.
"Kan du ikke holde hende mens jeg går på toilettet?" smiler hun.
"Det kan jeg altid" smiler jeg og rejser mig så hun kan komme ud.
Lige da jeg rejser mig får jeg Belle op til mig og Mia går ud.
YOU ARE READING
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...