Det bedste ved at vågne en torsdag morgen i en ulig uge er at jeg ved Belle kommer til at vække mig dagen efter.
Ej hvor jeg glæder mig til at få hende hjem igen, selvom det er ret dejligt at have hele lejligheden for mig selv så jeg kan rydde op og lave alle de ting jeg ikke kan når hun er her.
Det er ligesom lidt at jeg ikke er en mor når hun ikke er her. Jeg elsker helt klart mit mor liv mere, men det er dejligt at have noget tid alene en gang i mellem.
Da jeg kommer ud til kontoret er Gemma ikke mødt ind endnu. Jeg tror også hun skulle til lægen i dag så hun kommer nok ret sent.
Dagen går langsomt frem, men jeg får lavet alt det jeg skal inden frokost så det er ret dejligt.
Lige da jeg kommer tilbage fra frokost ringer min mobil.
Jeg vender den hurtigt om og ser at det er Harry.
Jeg bliver altid lidt bekymret når det er Harry som ringer til mig. I hvert fald når han har Belle, for hvad nu hvis der er sket noget?
"Det er Mia" siger jeg hurtigt.
"Jeg ved godt det her er rigtig dårligt stil, men kan du måske komme over til mit hus før tid og passe Christopher og Belle?" spørger han ydmygt.
"Gemma er til lægen så hun kan ikke komme og min mor er på ferie med sine veninder" siger han stille.
"Jo, hvad skal du?" spørger jeg.
"Jeg er lige blevet ringet op af min manager som siger det er et møde som ikke kan vente" siger han stille.
"Nårh, okay. Jeg skal nok komme, øhm hvad tid?" spørger jeg stille.
"Klokken 14, hvis det passer?" spørger han stille.
"Det kan jeg godt" smiler jeg stille.
"Kendall kommer ikke pludselig vel?" spørger jeg hurtigt og får ham til at grine lidt.
"Nej, hun burde først komme i morgen" siger han stille.
"Okay, så kommer jeg der" smiler jeg.
"Tusind tusind tak" siger han.
"Det var så lidt" smiler jeg.
Lige efter jeg har sagt det kan jeg høre ungerne grine i baggrunden.
"Hils dem fra mig" griner jeg stille.
"Det skal jeg nok" griner han.
"Vi ses senere" smiler jeg.
"Ja vi gør og tak igen" siger han før han lægger på.
Jeg tager fra kontoret klokken 13.30. Jeg har ikke rigtig lavet noget siden klokken 12 så da klokken endelig blev 13.30 skyndte jeg mig ud fra kontoret.
Jeg ankommer hos Harry klokken 13.45 måske lidt tidligt men hvad havde manden forestillet sig?
Jeg banker på døren og bliver lukket ind lige efter af Christopher.
"Hvor er din far?" spørger jeg og tager min jakke af.
"Han skifter Belle" smiler han.
"Det skal der jo også være tid til" griner jeg.
"Hvad skal vi så lave i aften?" smiler han.
"Uh, det ved jeg ikke hvad har du lyst til?" smiler jeg.
"Det skal du ikke spørge ham om så ender du i Australien" griner Harry pludselig og kommer gående med Belle.
"Hej skatter" smiler jeg og får Belle over til mig.
YOU ARE READING
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...