Det er omkring en uge siden jeg flyttet ind til mig selv igen og jeg har haft Belle hos mig de sidste 3 dage.
Bare så vi startede ud lidt stille. Det var ret dejligt for så havde jeg også alene tid med Christopher.
Da det banker på døren håber jeg for alt i verden at det er Mia, som kommer for at hente Belle, og ikke Kendall, som skal hente Christopher.
Kendall har ikke engang rigtig mødt Belle, og lige nu er det ikke tid til det.
Det bliver et mareridt, hvis det er Kendall.
"Må jeg ikke åbne døren?" spørger Christopher.
"Det må du da gerne" smiler jeg og følger efter ham.
"Hej Mia!" siger han glad.
Yes.
"Hej med dig" siger hun tilbage.
"Er din far hjemme?" spørger hun.
"Jeg er lige her" smiler jeg og går over mod døren.
"Hej" smiler vi og krammer hinanden.
"Hun sover stadig, men jeg tror snart hun vågner" smiler jeg og lukker Mia ind.
"Det helt fint" smiler hun.
"Mia, vil du ikke se mit værelse?" spørger Christopher.
"Jo, det vil jeg rigtig gerne" smiler hun og følger efter ham.
Jeg smiler lidt. Jeg elsker de to kan komme så godt ud af det med hinanden.
Jeg går op til Belles værelse så jeg lige kan pakke resten af hendes ting. Jeg hader virkelig at pakke Belle og Christophers ring sammen. Jeg havde nok aldrig troet mit liv ville ende sådan her, men jeg nyder det så meget når jeg har ungerne for mig selv eller når Mia og jeg er sammen med Belle.
Pludselig bliver døren åbnet til Belles værelse.
Det Mia.
"Sover hun stadig?" spørger hun og går over til sengen.
"Det har hun nok fra sin far" smiler jeg og lægger tasken på gulvet og går med over til vuggen.
"Far" siger Christopher stille.
"Ja?" smiler jeg og vender mig om mod ham.
"Må jeg også se hende?" spørger han.
"Ja, kom" smiler jeg sætter mig ned på hug så han kan blive løftet op.
"Hun ligner dig Mia" smiler han.
"Synes du det?" spørger hun.
"Hun er i hvert fald lige så smuk" smiler han.
"Du har da virkelig fået din fars charme" smiler hun og aer hans ryg.
Mens hun aer hans ryg rammer hun min hånd. Jeg får en hel varm fornemmelse når hun bare rammer den kort.
Pludselig bliver vores øjeblik ødelagt da Belle vågner og græder.
"Hej smukke" smiler Mia og tager hende op.
Jeg kender efterhånden min datter, ret godt, så jeg ved hvordan hun græder når hun skal skiftes og jeg ved hvordan hun græder når hun er sulten. Normalt har jeg intet problem at se Belle blive ammet, men jeg føler ikke lige for at Christopher skal se på det. Selvom det er helt normalt. Der er bare nogen grænser, selvom vi alle sammen er i familie på en eller anden måde.
"Skal vi to ikke lige gå ind og pakke dine ting, din mor kan komme hvert sekund" smiler jeg.
"Jo" smiler han.
Efter vi har pakket hans taske går vi ind til Mia og Belle igen.
Da vi kommer ind sidder Mia nede på gulvet med Belle og et par bamser.
Jeg sætter Christopher ned så han også kan lege med. Det er virkelig det bedste syn. De tre, de tre er nok dem jeg elsker allermest i hele verden. Bare at se de tre sammen er fantastisk.
Lige da jeg skulle til at sætte mig, ringer det på døren.
"Jeg vil åbne" jubler Christopher og løber ud af døren.
Jeg kigger over på Mia og vi begge griner.
"Jeg går lige med ham. Jeg er tilbage om lidt" smiler jeg og går ud.
Da jeg kommer ud kan jeg allerede høre det er Kendall.
Jeg går ind på Christophers værelse og henter hans taske før jeg går ned.
"Så du lader ham bare åbne døren? Du ved da ikke hvem det kunne være der kom" siger Kendall lige da jeg kommer.
"Jamen hej til dig" siger jeg stille og giver tasken til hende.
"Det var mega hyggeligt" smiler jeg til Christopher.
"Ja" smiler han og krammer mig.
Efter jeg har sagt farvel til dem går jeg tilbage til Mia.
Da jeg kommer tilbage på værelset sidder Mia og leger med Belles hænder og 'snakker' til hende.
Mia kigger op på mig.
"Se det farmand, kan du sige farmand?" smiler hun til Belle og vender Belle om så hun kan se mig.
"Hej smukke" smiler jeg og sætter mig ned til dem.
"Var det hende som hentede ham?" spørger Mia.
"Ja" smiler jeg.
"Tager de et fly i dag eller i morgen?" spørger hun.
"De skal med et fly klokken 12 i morgen" smiler jeg stille.
"Vil i blive her og spise?" spørger jeg.
"Det kan vi godt" smiler hun.
Jaaaaa.
"Tager du med dem derud?" spørger hun.
"Det tror jeg, bare for at sige farvel" smiler jeg og aer Belles hår.
"Jeg har sagt til dig, at hvis du aer hendes hår skal du gøre det den rigtige vej" griner hun og fjerner min hånd.
"Jeg kan da også bare ødelægge dit hår" griner jeg og roder med Mias hår.
"Hvis det ikke var fordi jeg sad med vores datter havde jeg slået dig" griner hun.
"Jeg elsker dig" griner jeg og kysser Belle.
"Når hun skal i seng er du d ø d" smiler hun.
"Jeg føler for at øhm hun skal i seng sent i dag" griner jeg og Mia griner med.
"Næh nej, hun kommer rigtig tidligt i seng" griner Mia.
Jeg elsker de her stunder hvor vi bare er fjollet og kan grine over de mindste ting. Det er virkelig noget af det bedste.
VOUS LISEZ
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...