Mia:
Jeg bliver vækket af Belle, der græder. Selvom det nok ikke er en behagelig måde at vågne på, så elsker jeg den stadig.
Jeg kunne lidt bedre lide det, da jeg boede hos Harry. For han kom også altid ind, og så ja så var vi sammen. Det kunne jeg rigtig godt lide.
Efter jeg har taget hende op går jeg ind i stuen. Jeg har ikke så travlt her til morgen, så det er helt fint. Jeg sætter stille BBC radio 1 på, jeg elsker Nicks show om morgen det er det sjoveste.
Det er også i dag, Harry skal være på, så jeg bliver nødt til at høre det.
"Godmorgen til dig Harry" bliver der sagt lige da jeg tænder.
"Godmorgen, godmorgen" siger Harry tilbage.
"Før vi hører din nye sang, lad os lige snakke lidt" bliver der grint.
"Har du en travl dag i dag?" spørger Nick.
"Øhm, ja, det kan man vel godt kalde det" griner han stille.
"Jeg skal hente min søn i lufthavnen, og så skal jeg til min datters dåb" griner han stille.
"Hvorfor vælger du dog at komme ud med en single den dag din datter skal døbes?" spørger Nick, forvirret.
"Fordi, jeg vil gerne have et synligt minde for vigtige datoer" griner han.
"Ligesom da min søn skulle døbes, der kom jeg ud med en video. Det er bare den måde jeg gør det på" griner han akavet.
"Må vi stadig ikke vide hvad hun skal hedde?" spørger Nick.
"Nope. Først når hun har fået navnet" griner Harry.
"Er i da stadig i tvivl?" spørger Nick.
"Nah, slet ikke. Det er bare sjovt det her" griner han.
"Har i også fundet gudforældre?" spørger Nick.
"Ja" griner Harry.
Selv jeg griner lidt.
Jeg har hørt Harrys nye sang. Den er skide god og jeg tror resten af verden også kommer til at elske den.
Jeg tager det helt roligt, jeg starter først med at få Belle i bad, så ammer jeg hende og så kan hun få en lille middagslur mens jeg går i bad og tager det tøj på jeg skal have på.
Mens jeg er i gang med at give Belle sin kjole på går døren til min lejlighed op.
"Hej Mia" råber Christopher og løber over for at kramme mig.
"Hej med dig" smiler jeg og krammer ham.
"Var det en go flyve tur?" smiler jeg.
"Ja" smiler han.
"Hvad, kommer din far ikke?" spørger jeg da jeg ser Harry ikke er inde i lejligheden.
"Nick var i gang med at hjælpe med hans jakke" smiler han.
"Men jeg tror de begge to kommer om lidt" smiler han.
"Er du klar til at se Belle?" smiler jeg.
"Ja" smiler han stort.
Jeg løfter stille Christopher op og stiller ham på en stol så han kan se Belle.
"Wauw" smiler han.
"Sidst jeg så en i sådan en lang hvid kjole var-" starter han.
Please ikke sig Kendalls brudekjole.
YOU ARE READING
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...